• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

غربال مولکولی ۱۳x را از کجا خریداری کنیم؟

غربال مولکولی ۱۳x یک نوع دیگری از زئولیت است که کاربرد مخصوص به خود را دارد. برای تهیه این محصول می توانید از طریق این وبسایت تجاری، اقدام به خرید کنید. مجموعه ی مفید فعال در حوزه انواع مواد زئولیتی معدنی و مواد شیمیایی، کیفیت محصولات خود را تضمین می کند. پس با خیال راحت می توانید نسبت به خرید زئولیت مورد نظر خود اقدام نمایید. هم چنین می توانید از تجربه های کارشناس فروش و مشاوره رایگان آن ها برای خرید بهتر محصول مورد نظر خود بهره ببرید. خرید غیر حضوری از اقصی نقاط کشور انجام پذیر است. هم چنین امکان صادرات انواع محصولات مجموعه به خارج از کشور نیز وجود  دارد. و می توانید محصول مورد نظر خود را در حجم دلخواه سفارش داده و در مقصد مورد نظر خود تحویل بگیرید.

آشنایی با غربال مولکولی ۱۳x

در واقع غربال مولکولی ۱۳x نوعی زئولیت است که  با نام مولکولارسیو نیز شناخته می شود. مولکولارسیو از مهم ترین موادی است که در رطوبت زدایی و جداسازی آب از مایعات و گاز ها تاثیر گذار می باشد. البته به غیر از غربال مولکولی ۱۳x مواد دیگری مانند سیلیکاژل و آلومینا وجود دارند که در رطوبت زدایی استفاده می گردند. اما غربال مولکولی ۱۳x عملکرد بالاتری را نسبت به سایر مواد هایی که جاذب رطوبت هستند؛ دارد. این ماده به دلیل ساختار متخلخل ریز و یکنواختی که دارد، قدرت بیشتری در جذب دارد. ساختار آن ها طوری است که وقتی مایعات و گاز ها در گیر آن می شوند، فقط ذرات کوچک جذب شده و ذرات بزرگ تر عبور می کنند. نحوه عملکرد غربال مولکولی ۱۳x به طوری است که مولکول های آب در تخلخل ها گیر می افتند و این باعث جذاسازی آب از گاز و مایع می شود. دقیقا برعکس فیلتر های دیگر. مولکولارسیو می تواند تا ۲۲ درصد از وزن خود جذب داشته باشد. و هم چنین می تواند با اندازه مولکولی و شکل مولکول انطباق پیدا کند. همین عامل باعث شده که گاز و مایع بدون آب را از خود تولید کند. قابلیت احیا در دمای ۱۳۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد، از دیگر قابلیت های غربال مولکولی ۱۳x می باشد. در حالی که سیلیکاژل تنها در دمای حرارتی ۱۲۰ درجه تا دوساعت می تواند جاذب رطوبت باشد. جذب سطحی این ماده بسیار زیاد است و علت آن کاتیون هایی مانند کلسیم و سدیم و پتاسیم می باشد.  که می تواند مقدار زیادی آب و مایعات و ناخالصی ها را جذب کند.

کاربردهای غربال مولکولی ۱۳x در صنعت چیست؟

غربال مولکولی یا همان مولکولارسیو که از آلومینوسیلیکات سه بعدی ساخته شده، دارای حفره های منظم و شبکه های متخلخل می باشد.  گفتیم که غربال مولکولی جزو خانواده زئولیت ها می باشد؛ و ویژگی قابلیت جذب و جداسازی را از زئولیت ها دارد. البته میزان جذب و جداسازی به اندازه تخلخل آن ها بستگی دارد. کاربرد هایی که این ماده به عنوان رطوبت زدا دارد؛ این است که برای رطوبت زدایی پنجره های دوجداره استفاده می گردد. رطوبت زدایی سیستم تهویه و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از کاربردهای دیگر این ماده می باشد. اما در صنایع پتروشیمی چه استفاده ای دارد؟ برای رطوبت زدایی گاز طبیعی و هوا و جداسازی ذرات آلاینده ای مانند نیتروژن و گوگرد و کربن دی اکسید، استفاده می گردد.از دیگر موارد کاربردی آن در صنعت، برای تولید پارافین هیدرو کربن است. بیشترین مصرفی که از این ماده می شود، استفاده از آن در خطوط انتقال گاز و گاز طبیعی مایع است. احیا گاز طبیعی و میعانات گازی پتروشیمی، فیلتر لوازم هوا و دستگاه تنفسی غواصان و آتش نشان ها، از کاربرد های دیگر غربال مولکولی ۱۳x می باشد. ویژگی های غربال مولکولی چیست غربال مولکولی یکسری خواص و ویژگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.
  • رطوبت گیری مستقیم: یکی از خاصیت های اصلی این ماده رطوبت گیری بالای گاز طبیعی است. این ماده می تواند جاذب خوبی برای رطوبت باشد.
 
  • جداسازی ناخالصی ها: از مولکولارسیو به عنوان یک جاذب ناخالصی در فرآیندهای گازی و پتروشیمی حذف آلاینده ها استفاده می شود. سولفید یکی از ناخالصی هایی است که باید جداسازی گردد.
 
  • جداسازی ناخالصی سولفور: مولکولارسیو انواع مختلفی دارد، که نوع x13 آن و A5 برای شیرین کردن گاز طبیعی و جداسازی ناخالصی سولفور بسیار موثر هستند.
 
  • جداسازی یون کراژنیک: جداسازی ناخالصی در فرآیند تولید گازهای صنعتی مانند، نیتروژن، اکسیژن و هیدروژن
 
  • پالایش هوا و نیتروژن از هیدروکربن ها و اکسید و روغن: از این مولکولارسیو اغلب برای جداسازی نیتروژن از هوا استفاده می شود. میزان اکسیژن تولیدی، درصد خلوص بیشتری خواهد داشت.
 
  • تصفیه گاز طبیعی از آب و ترکیبات گوگردی
 
  • تفکیک مخلوط هایی مانند هیدروکربن اروماتیک
 
  • حذف کردن رادیو اتم از پساب های تاسیسات برق هسته ای
 
  • حذف اکسید کننده قبل ازپلیمریزاسیون در تصفیه
  غربال مولکولی ۱۳x طرفیت بالایی در جذب مواد دارد و جرم را به میزان بالایی انتقال می دهند. این نوع مولکولارسیو می تواند ناخالصی ها را تا حدی حذف کند.

اطلاع از قیمت غربال مولکولی۱۳x

مراکز عرضه کننده مولکولارسیو در سطح کشور زیاد هستند. اما حتی الامکان سعی کنید که از مراکز معتبر برای خرید این محصول استفاده کنید. این محصول را می توانید در حجم های متفاوت تهیه فرمایید. از آنجایی که غربال مولکولی انواع مختلفی دارد و هر کدام کاربرد جداگانه ای خواهند داشت؛ قیمت هر کدام متفاوت خواهد بود. لذا برای اطلاع از قیمت محصول، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از قیمت انواع محصولات مطلع شوید. هم چنین نمونه های مشابهی وجود دارند، که کاربرد تقریبا یکسانی با این محصول دارند، با مشاوره رایگان می توانید متوجه شوید که چه ماده ای برای فیلد کاری شما مناسب خواهد بود. تا بهترین بازدهی را در عمل داشته باشید. هم چنین برای آشنایی بیشتر با مجموعه ی مفید می توانید کاتالوگ مجموعه را از کارشناس فروش دریافت کرده تا پس از شناخت کامل مجموعه از خرید خود اطمینان حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که مجموعه ی مفید تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و هم چنین تضمین قیمت در سراسر کشور ارائه خواد کرد. صادرات انواع زئولیت، انواع مولکولارسیو و سیلیکاژل از طریق همین مجموعه به کشور های دیگر انجام می گیرد.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/o39mx4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com