• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز فروش مولکولارسیو ۵a در شیراز

مولکولارسیو ۵a ماده ای است که از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. این محصول در مدل های مختلف قابل فروش بوده و می توانید آن را از نمایندگی های معتبر سطح کشور تهیه کنید. برای خرید آسان مولکولارسیو ۵A، مجموعه بازرگانی مفید، امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی را در نظر گرفته است. لذا شما می توانید از هر جای ایران که هستید، سفارش خود را ثبت نمایید. مجموعه ی مفید، مرکز فروش مولکولارسیو ۵a در شیراز، تهران، اصفهان و سایر شهر های ایران می باشد.  

آشنایی بیشتر با غربال مولکولی ۵a

مولکولارسیو یا غربال مولکولی ساختار سه بعدی دارد که از آلومینوسیلیکات ساخته شده اند. مولکولارسیو شبکه ای متخلخل با حفره هایی منظم و اندازه یکسان دارد. به لحاظ ساختاری شبیه به زئولیت ها بوده و می توانند با توجه به نوع ساختار خود مواد مختلف را جذب و جداسازی کنند. این مواد نیز مانند زئولیت ها کاربرد های گوناگونی دارند و در صنایع مختلف و مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. اندازه حفره مولکولارسیو ها از ۳ آنگستروم تا ۱۰ آنگستروم می باشد؛ و در واقع زئولیت ها را بر این اساس دسته بندی می کنند. مولکولارسیو ۵a بر اساس اندازه حفره برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در کل آن ها دارای چندین ویژگی مشترک هستند اما باز هم اندازه قطر آن ها به طور کلی تعیین کننده کاربرد های آن می باشد.

کاربرد های مهم این محصول

کاربردهایی که مولکولارسیو ها در زندگی روزانه ما دارند، جداسازی آب در سیستم تهویه، جذب رطوبت در پنجره های دوجداره، استفاده در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی. رطوبت زدایی از گاز طبیعی و هوا، حذف آلاینده ها نیز از دیگر کاربرد های مولکولارسیو در صنعت نفت و گاز می باشد. مولکولارسیو ۳A، مولکولارسیو ۴A، مولکولارسیو ۵A  نمونه ای مولکولارسیو ها می باشند. مولکولارسیو ۵a از تبادل یونی کلسیم با سدیم حاصل شده و اندازه حفره های این جاذب همان طور که از نام ش مشخص است؛ حدود ۵ آنگستروم می باشد. مولکولارسیو ۵A به لحاظ عملکرد مشابه مدل های ۳A و ۴A می باشد. ولی خصوصیات شیمیایی این نوع مولکولارسیو قدرت جذب بالاتری برای حذف آب دارد.  بجز این مورد، این جاذب زئولیتی می تواند مولکول هایی با قطر کوچک تر از ۵ انگستروم را جذب و یا جداسازی نماید. کاربرد اصلی مولکولارسیو های ۵A جداسازی ترکیبات ایزو و نرمال از یکدیگر و تصفیه LPG می باشد. مولکولارسیو ۵a را می توانید در اشکال مختلف کروی و استوانه ای و هم چنین در سایز های مختلف با توجه به نیازی که دارید؛ خریداری کنید.

محصولات الک مولکولی ۵A و کاربرد آن ها

به ظور کلی محصولات متعددی با مولکولارسیو ۵A ساخته می شود و هر کدام برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

GSorb-510

این محصول توانایی جداسازی CO2، H2S و آب از جریان های مختلف را دارد. کاربرد اصلی این ماده جداسازی ترکیبات ایزو و پارافین از یکدیگر است. هم چنین می توان برای جداسازی و خالص سازی N2, O2, H2   و سایر گاز های بی اثر از جریان مخلوط گازی از ظایف آن است. برای رطوبت گیری و شیرین سازی گاز طبیعی هم می توانید، از GSorb-510 که نمونه رایج مولکولارسیو ۵a است، استفاده کنید.  
GSorb-520
GSorb-520 این محصول را می توان نمونه ای بهبود یافته از مولکولارسیو ۵a نام برد. این محصول خواص مقاومت فیزیکی بالایی دارد و در مقابل شوک حرارتی و محیط های اسیدی پایداری خوبی دارد.
GSorb-530
از این محصول می توان برای تصفیه  و جداسازی جریان های مایع استفاده کرد. مهم ترین ویژگی که این محصول دارد، سرعت و ظرفیت جذب بالایی نسبت به سایر نمونه های مولکولارسیو ۵a دارد. مولکولارسیو ها قابل احیا هستند؛ و هر کدام از ان ها برای احیا شدن روش ها و شرایط خاص خود را دارند. مولکولارسیو ۵a از طریق گرما دادن در سیستم TSA و کاهش فشار ناگهانی در سیستم PSA قابل احیا می باشد. هم چنین برای حذف رطوبت هم باید دمای ۲۵۰-۳۰۰ درجه سانتی گراد فراهم باشد.
فروش انحصاری مولکولارسیو ۵a
در این مقاله با مولکولارسیو ۵a تا حدودی آشنا شدید، همان طور که عنوان شد این محصول در کاربرد های بسیار زیادی از زندگی روزمره گرفته تا کاربرد های تخصصی تر در صنایع مختلف کارایی دارد. از همین رو افراد بسیار زیادی به دنبال خرید این محصول هستند. مجموعه بازرگانی مفید با فروش انحصاری مولکولارسیو ۵a بخشی از بازار فروش را سهم خود کرده است. آنچه ما را با دیگران متمایز کرده، این است که فروش ما به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها است. از همین رو این محصول را باقیمتی ارزان و کیفیتی بالا می توانید خریداری نمایید.  

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/o48ok2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com