• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت مولکولارسیو ۵A فله ای در تهران

مولکولارسیو ۵A ماده ای است که صنایع زیادی برای انجام فرایند های خود و حتی جلوگیری از خطرات احتمالی بدان وابسته می باشند. مولکولارسیو ۵A موجود در مجموعه ی بازرگانی مفید درجه کیفیت بالایی دارد. ولی از آنجایی که این محصول به صورت مستقیم در سراسر کشور پخش می گردد و بدون واسطه به دست مصرف کننده می رسد؛ قیمت مناسب تری دارد. این محصول را می توانید در وزن های مختلف و بسته بندی های مورد نظر خود به ما سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن آن را در مقصد خود تحویل بگیرید. مجموعه ی مفید علاوه بر عرضه مولکولارسیو ۵A، در پخش مستقیم انواع مولکولارسیو ها نیز فعالیت دارد. برای اطلاع از قیمت مولکولارسیو ۵A و موجودی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

مولکولارسیو چیست و به چند نوع تقسیم می شوند؟

مولکولارسیو ماده ای است که از منافذ زیر و یکنواخت تشکیل شده است. این ماده که به غربال مولکولی معروف می باشد، به عنوان جاذب گاز ها و مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. مولکولارسیو ها قادر هستند مولکول هایی با اندازه کوچک را در خود نگهداری کنند. این ماده را به عنوان یک رطوبت گیر موثر می شناسند. مولکولارسیو تا ۲۲ درصد از وزن خود را می تواند آب جذب کند. به دلیل وجود حفره ها و عملکر بالا و طول عمر بالا و هم چنین مقاومت بالایی که دارد، از آن به عنوان جاذب استاده می گردد. عمده کاربرد مولکولارسیوها به عنوان جاذب می باشد. مولکولارسیو ها دارای طبقه بندی هایی هستند. این طبقه بندی بر اساس اندازه حفره های آن ها می باشد. اندازه حفره های آن ها از ۳ تا ۱۰ آنگستروم می باشد. مولکولارسیو ۵A، دارای حفره هایی به اندازه ۵ انگستروم می باشد و توانایی آن در جذب مولکول هایی با این اندازه  و کمتر می باشد. با توجه به چنین تعریفی، مولکولارسیو ۵A قادر است مولکول هایی که مولکولارسیو ۳A و ۵A جذب می کنند را جذب کند. هر کدام از مولکولارسیو ها بر اساس اندازه حفره هایشان، کارایی مختلفی دارند. و در صنایع مختلف از ان ها استفاده می شود.

مولکولارسیو ۵A و کاربرد های آن

مولکولارسیو ۵Aنوعی از جاذب مولکولی یا غربال مولکولی است که می توان از ان به عنوان یک جاذب برای جداسازی نرمال و ایزوپارافین ها استفاده کرد. از این ماده در تولید گاز اکسیژن، نیتروژن و هیدروژن استفاده می گردد. مولکولارسیو ۵A در شکل های کروی و استوانه ای موجود است و مصرف کننده با توجه به نیاز خود می تواند آن را در سایز های مختلف سفارش دهد.
  • از مولکولارسیو ۵A به طور ویژه برای نم زدایی و سولفور زدایی از گاز طبیعی استفاده می شود.
  • این ماده هم چنین در تولید گاز هیدروژن و حذف CO2 کار برد دارد.
  • جداسازی نرمال پارافین ها از هیدوکربن های حلقوی و شاخه ای نیز بر عهده مولکولارسیو ۵A می باشد.
غربال مولکولی ۵A در واقع نوعی جاذب زئولیتی است که از تبادل یونی کلسیم با سدیم حاصل می شود. این محصول دارای حفره هایی به اندازه ۵ آنگستروم است و قادر است مولکول هایی با قطر کوچکتر از این مقدار را جذب و جداسازی کند. کاربرد دیگر مولکولارسیو ۵A جداسازی ترکیبات ایزو و نرمال از یکدیگر می باشد. برای تصفیه LPG نیز از مولکولارسیو ۵A استفاده می گردد. مولکولارسیو ۵A نیز مانند سایر هم خانواده های خود، قابلیت احیا پذیری دارد. و از دو روش گرما دادن به آن توسط سیستم های TSA و یا کاهش ناگهانی فشار در سیستم PSA قابل احیا می باشد. در دمای ۲۵۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد نیز برای حذف رطوبت از آن استفاده می شود. در صورتیکه عمل احیا به درستی انجام شود، این مولکولارسیو می تواند میزان مرکاپتان و دی اکسید کربن را تا زیر ۲PPM کاهش دهد.  

محصولات مولکولارسیو ۵A و کاربرد هر کدام

این نوع مولکولارسیو نیز دارای گرید های مختلف است که هر کدام در صنعت خاص به کار برده می شوند و توانایی مخصوص خود را دارند. گرید GSorb-510 رایج ترین نمونه مولکولارسیو ۵A بوده که توانایی جداسازی آب از جریان های مختلف را دارد. هم چنین از آن برای جداسازی ترکیبات ایزو و پارافین از یکدیگر استفاده می گردد. GSorb-520 نمونه دیگری از مولکولارسیو ۵ آنگسترومی و نمونه بهبود یافته آن می باشد. این محصول مقاومت فیزیکی بالایی دارد و در برابر شوک حرارتی و محیط های اسیدی مقاومت بالایی دارد. GSorb-530 از این محصول برای جذب در فاز مایع استفاده می گردد. از انجایی که جذب در فاز مایع سخت تر از فاز گازی می باشد، از آن برای حذف موثر آلاینده ها از جرین های مایع نیاز به جاذب با عملکرد ویژه استفاده می شود. این نمونه از مولکولارسیو ۵a برای تصفیه و جداسازی اجزای موجود در هیدروکربن مایع مانند LPG استفاده می گردد. هم چنین ویژگی منحصر بفرد دیگری که دارد سرعت و ظرفیت جذب بالای آن می باشد.

مرکز پخش مولکولارسیو ۵A درجه یک

در صورتی مولکولارسیو ۵A کارایی لازم را دارد، که این محصول کیفیت بالایی داشته باشد. مولکولارسیو ۵A درجه یک را می توانید از مجموعه ی مفید تهیه کنید. از انجایی که ما مرکز پخش مولکولارسیو در سراسر کشور هستیم، این محصول با قیمت مناسب تری عرضه خواهد شد.      

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/o397o4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com