• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید و فروش انحصاری مولکولارسیو ۳a

فروش انحصاری مولکولارسیو 3a  در مجموعه بزرگ مفید با قیمتی ویژه و شرایط خاص صورت می گیرد. مولکولارسیو ۳a ماده معدنی است که از آلومینا سیلیکات تشکیل شده است، این محصول غربال مولکولی ۳a نیز نام دارد، در ادمه به علت نامگذاری این محصول نیز اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

زئولیت ها ماده معدنی هستند که به دو صورت طبعی و مصنوعی موجود هستند؛ برای غربال های مولکولی عموما از زئولیت های سنتزی بیش تر بهره برده می شود، چرا که زئولیت طبیعی برای این منظور به درستی عمل نمی کند.

مولکولارسیو ۳a با کیفیت را از فروشگاه ما، در مجموعه بازرگانی مفید که اقدام به فروش انحصاری مولکولارسیو 3a کرده است فراهم نمایید. ما به عنوان عرضه کننده این محصول، غربال مولکولی با کیفیت را با قیمیتی ویژه به دست شما خواهیم رساند.

سایت فروش مجموعه بازرگانی مفید دارای انواع مولکولارسیو های باکیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد.

شما با خرید اینترنتی در زمان و هزینه رفت و آمد خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد.

دیگر مزیت خرید اینترنتی این است که می توان در زمان بسیار کمی چندین مرکز را جستجو کرد و محصولات را از هر نظر با یکدیگر مقایسه کرد.

این مجموعه برای فروش انحصاری مولکولارسیو 3a خود تخفیفاتی را در نظر می گیرد.

در واقع اگر قصد خرید دارید بهتر است خرید عمده را انتخاب کرده و از تخفیفات ما بهره مند شوید.

انواع محصولات مولکولارسیو 3a

GSorb-310

این محصول از جمله گریدهای رایج مولکولارسیو 3a می باشد که با برخورداری از سطح ویژه بالا به عنوان جاذب رطوبت در صنایع مختلف کاربردهای وسیعی دارد.

این نمونه از محصول به شکل های مختلف هم چون کروی، استوانه ای و تریلوب عرضه می شود.

  • 1. رطوبت گیری از گازهای تبرید
  • 2. نم گیری از هوای ورودی به کمپرسور
  • 3. رطوبت زدایی از گاز طبیعی
  • 4. جذب رطوبت بین شیشه های دوجداره
  •  
  • GSorb-320
  • جاذب GSorb-320 نمونه ای از مولکولارسیو 3a می باشد که به عنوان نم زدا و با توانایی کاهش جذب همزمان CO2 و H2S مورد استفاده واقع می شود.
  • این محصول هم در شکل های کروی، استوانه ای و تریلوب عرضه می شود و در مواردی که COS minimazation مورد نیاز می باشد، استفاده می شود.
  • 1. رطوبت گیری به همراه کاهش تشکیل COS

GSorb-330

این جاذب هم به گونه ای بسیار ویژه جهت رطوبت گیری از هیدروکربن های اشباع نشده گازی مانند اتیلن و هم چنین مایعات قطبی مانند اتانول استفاده می شود.

سطح فعال بالا و سرعت جذب بالا از جمله مشخصه های این نوع از محصولات می باشد.

1. نم زدایی از اتانول، متانول و سایر مایعات قطبی

2. جذب رطوبت از اتیلن، پروپیلن و سایر هیدروکربن های غیر اشباع

  •  

غربال مولکولی ۳a دارای چه ویژگی هایی است؟

غربال مولکولی ۳a در دو شکل کروی و پودری موجود می باشدف هر یک از این اشکال دارای گرید بندی و سایز بندی نیز می باشند که در کاربرد های مختلفی می توان از آن ها بهره برد.

مولکولارسیو ۳a در نقش کاتالیست، جداکننده مولکولی و تبادل کننده یونی مورد استفاده قرار می گیرد. علت نام گذاری غربال مولکولی ۳a به این نام این است که، این محصول جزو زئولیت های گروه a بوده و محصولات این گروه دارای ویژگی های مشترک هستند. تفاوت آن ها از سایز حفره های و تخلخل های آن ها است.

بهتر است این گونه عنوان کنیم که مولکولارسیو ۳a دارای بدنه ای کریستالی و بلوری است و این محصول دارای میزان زیادی حفره و تونل در چارچوب خود می باشد.

سایز این حفره ها به اندازه ۳ انگستروم می باشد، از همین رو به آن مولکولارسیو و یا غربال مولکولی ۳a گفته می شود. از این محصول در صنعت هوای فشرده به جهت رسیده به نقطه شبنم ۹۰ درجه بهره برده می شود.

و همچنین برای احیا نمودن مجدد مولکولارسیو ۳a باید آن را در شرایط دمایی خاصی قرار دهیم تا مولکول های جذب شده در آن خارج شود. تشخیص غربال مولکولی مرغوب یک مولکولارسیو ۳a با کیفیت دارای چه ویژگی ها و شاخصه هایی می باشد.

مزایای مولکولارسیو 3a

به صورت کلی خرید و استفاده از مولکولارسیوها دارای مزایا و فواید بسیار زیادی می باشد که در ادامه به برخی از این مزایا می پردازیم:

قدرت جذب بالا

طول عمر بالا

مقاومت در برابر سایش

تضمین عملکرد

از کجا می توانیم این محصول را خریداری نماییم؟

قبل تر نیز اشاره داشتیم که مولکولارسیو ۳a نوعی زئولیت مصنوعی است، از همین رو دارای تخلخل های یک نواخت و هم اندازه می باشد. این نوع ساختار باعث شده تا این محصول جزو جاذب های پر قدرت و مرغوب به شمار برود.

از غربال مولکولی ۳a برای جذب کردن گاز ها و مایعات بهره برده می شود. باید این را بدانید که مولکول های آب به اندازه ای ریز هستند که می توانند از این منافذ عبور کرده و در حفره های مولکولارسیو ۳a به دام بیفتند. با همین روش می توانیم رطوبت موجود در گاز و یا مایعات را خشک کنیم.

یکی دیگر از ویژگی های یک مولکولارسیو مرغوب این است که توانایی دارد تا ۲۲ درصد بیش تر از وزن خود اقدام به جذب مولکول ها کند. از مولکولارسیو ۳a بیش تر در صنعت نفت بهره برده می شود.

از این محصول به منظور خالص سازی بهره برده می شود. نگهداری از این محصول دارای شرایطی است که به شرح ذیل است؛ باید برای نگهداری از مولکولارسیو ۳a آن را در محیط خشک نگهداری کنیم چرا که این محصول تمایل زیادی به جذب رطوبت دارد.

ضمن این که اگر این محصول حتی در مجاورت هوای آزاد نیز باشد اقدام به جذب رطوبت موجود در هوا می کند و از مولکول های اکسیژن اشباع می گردد.

فروش انحصاری مولکولارسیو 3a در بازرگانی مفید به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد.

کاربرد های این محصول چیست؟

قبل تر نیز در این رابطه توضیح دادیم که از مولکولارسیو ۳a در صنایع نفت و گاز و پتروشمی استفاده می شود و همچنین این محصول در صنعت پزشکی و تصفیه آب نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. نقش این محصول به عنوان کاتالیست، جاذب، جداکننده و تبادل کننده می باشد. همه این کاربرد ها بر گرفته از ویژگی فیزیکی و شیمیایی این محصول است.

سایر کاربرد های این محصول نیز این است که از مولکولارسیو ۳a برای آب زدایی از گاز طبیعی (CNG)، ترکیبات قطبی و الکل ها (مانند متانول و اتانول) و هیدروکربن های اشباع نشده (مانند اتیلن، پروپیلن، بوتادین و . . .) بهره برده می شود.

از چه روشی می توان این محصول را احیا کرد؟ با توجه به این که مولکولارسیو ۳a تمایل بسیار زیادی به جذب مولکول های آب دارد، می تواند با سرعت زیادی اقدام به جذب نماید و با همین سرعت نیز از این مولکول ها اشباع خواهد شد.

بنابراین به فرایندی نیاز است تا مجددا مولکولارسیو ۳a را احیا کنیم و مولکول های آب حبس شده در آن را آزاد سازی کنیم. به این فرایند فرایند احیا اطلاق می شود. یکی از روش ها برای انجام این کار استفاده از میزان دمای بالای ست، که به مولکولارسیو دمایی بیش از ۲۳۰ درجه داده می شود.

این مولکولارسیو به دو روش گرما دادن در سیستم های TSA و یا کاهش ناگهانی فشار در سیستم های PSA قابل احیاء می باشد.

برای حذف رطوبت از این ماده به دمای تا 230 درجه سانتی گراد نیاز است.

اگر عمل احیاء به درستی انجام پذیرد، این نوع مولکولارسیو می تواند تا نقطه شبنم زیر 100_ درجه سانتی گراد رطوبت زدایی نماید.

شرکت مفید تامین کننده انواع مواد جاذب رطوبت با برندهای معتبر با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت می باشد.

این مرکز فروش انحصاری مولکولارسیو 3a را به صورت آنلاین و غیر حضوری دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

خرید مولکولارسیو ۳a از تهران

مجموعه بازرگانی مفید با عرضه مستقیم این محصول شما را در خرید مولکولارسیو ۳a از تهران با قیمتی ارزان همراهی خواهد کرد. شما می توانید برای گرفتن اطلاعات بیش تر در زمینه خرید و یا صادرات این محصول با شماره های درج شده در سایت ارتباط بگیرید.

قیمت مولکولارسیو 3A بسته به مقدار حجم سفارشی هم متغیر خواهد بود. در واقع هرچقدر حجم سفارش شما بیشتر باشد قیمت مولکولارسیو کاهش پیدا خواهد کرد.

البته موارد بسیار متعددی هستند که در افزایش و یا کاهش قیمت خرید مولکولارسیوها می توانند موثر باشند.

نوع و کیفیت زئولیت ها و سایر مواد اولیه مورد استفاده در تولید مولکولارسیو بر روی قیمت تاثیر مستقیم می گذارند.

مواد باکیفیت بسیار بالا می تواند سبب افزایش هزینه تولید شود.

روش های تولید مولکولارسیو در هزینه های برآوردی تولید تاثیرگذار است.

روش های پیچیده تر و موثرتر امکان دارد با هزینه های بالاتری همراه باشد.

مولکولارسیوها با جذب بالاتر قیمت بالاتری را هم خواهند داشت.

این به علت عملکرد بهتر و کاربردهای گسترده تر آن ها می باشد.

ابعاد و شکل مولکولارسیو بر روی قیمت تاثیر می گذارد.

تولید مولکولارسیو هم در ابعاد و اندازه های خاص ممکن است مهارت و تجهیزات خاصی را نیاز داشته باشد که بر روی هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت.

عوامل بازاری همچون عرضه و تقاضا هم بر قیمت مولکولارسیو تاثیرگذار است.

در صورتیکه تقاضا برای مولکولارسیو بالا باشد و عرضه کم باشد، قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

نوع کاربرد مولکولارسیو بر روی قیمت تاثیرگذار است.

فناوری های پیشرفته و مهارت های تولید بالاتر ممکن است به کاهش هزینه ها و در نهایت قیمت کمک کند.

جهت خرید و فروش انحصاری مولکولارسیو 3a شرایط عالی و ارسال سریع فقط کافی است با شماره تماس های درج شده در سایت ارتباط بگیرید.

 

 


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/j3ko84
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com