• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش بهترین مولکولارسیو ۳a عمده ای

همان طور که می دانید مولکولارسیو ها دارای انواع مختلفی هستند، یکی از گروه و دسته بندی مولکولارسیو ها a هستند. این دسته از مولولارسیو ها بر اساس سایز دانه هایشان مجددا در دسته بندی مجزایی قرار می گیرند. مولکولارسیو ۳a یکی از انواع غربال های مولکولی گروه A است؛ که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. فروش بهترین و با کیفیت ترین مولکولارسیو ۳a به صورت عمده ای در حجم های متفاوت انجام می شود. شما می توانید برای سفارش این محصول از دفتر فروش مجموعه اقدام نمایید.

مولکولارسیو چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

زئولیت ها مواد معدنی هستند که هم به صورت طبیعی و هم به صورت سنتزی یا صنعتی در بازار خرید و فروش می شوند. شمشخصات این محصول این است که دارای ساختاری از جنس بلور هستند. شکل ساختاری آن ها به صورت متخلخل است، یعنی همانند اسفنج بر روی بدنه آن ها حفره هایی به صورت یکنواخت و یکسان وجود دارد. این نوع شکل ساختاری باعث شده تا مولکولارسیو ها دارای خاصیت جذب انتخابی باشند. شاید سوال کنید چرا می گوییم جذب انتخابی؟ خب همان طور که قبل تر نیز اشاره داشتیم مولکولارسیو ها بر روی بدنه خود حفره هایی دارند، هر نوع مولکولارسیو دارای حفره هایی با سایز مختلف است. به طور مثال مولکولارسیو ۳a دارای سایز حفره های ۳ انگسترومی است. از همین رو مولکول ها و ذراتی در این ماده معدنی جذب می شوند که با سایز حفره ها همخوانی داشته باشند. بدین ترتیب جذب selective صورت می گیرد.

غربال مولکولی ۳a چه ویژگی هایی دارد؟

کمی تخصصی تر به این محصول بنگریم. غربال مولکولی ۳a همانند سایر مواد معدنی داردی فرمول شیمیایی است. فرمول شیمایی مولکولارسیو ۳a عبارت است از؛ K12 [(Al02)12(SiO2)12] · nH2O علت این که این مولکولارسیو با نام مولکولارسیو ۳a شناخته می شود این است که؛ اندازه منافذ آن برابر با ۳ انگستروم است. مولکول های بزرگ قابلیت ورود و جذب شدن در این ماده معدنی را ندارند. این محصول دارای ویژگی های مختص به خود است که ما در این قسمت برخی از این ویژگی ها و خصوصیات را عنوان می کنیم. زئولیت ۳a دارای قدرت و سرعت جذب بسیار بالایی است. به دلیل این که ساختار آن همان طور که در ابتدا گفتیم به صورت یک اسفنج است. مولکولارسیو ۳a در برابر هر گونه آلودگی مقاومت بسیار زیادی دارد. همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توانیم به مقاومت و استحکام خوب آن در برابر خرد شدن و شکستن اشاره داشته باشیم. بنابراین دارای طول عمر زیادی است. به علاوه این محصول قابل احیا و استفاده مجدد است. در واقع وقتی از آن برای جذب مولکولی استفاده شود، مجددا قابلیت استفاده مجدد را دارد. البته بعد از این که احیا شد.

کاربرد های زئولیت ۳a در چه زمینه ای است

مهم ترین و بیش ترین کاربردی که این محصول دارد این است که از آن برای رطوبت زدایی از مواد مایع و گاز استفاده می شود. کاربرد های دیگر مولکولارسیو ۳a عبارت است از؛ خشک کردن مبرد، از بین برنده و حذف کننده رطوبت در PU Plastic یا Paint، خشک کننده گاز های طبیعی، خشک کننده گاز های ترک خورده، خشک شدن استاتیک واحدهای شیشه ای عایق ، پر از هوا یا پر از گاز. مواد دیگری که این محصول در آن ها کاربرد دارد عبارت است از؛ کم آبی ترکیبات بسیار قطبی ، مانند متانول و اتانول. همچنین کم آبی هیدروکربنهای اشباع نشده (به عنوان مثال اتیلن ، پروپیلن ، بوتادین).
صادرات مولکولارسیو ۳a از ایران
شما می توانید این محصول را در حجم بالا و به صور عمده خریداری کنید، مجموعه بازرگانی مفید شما را در مسیر صادرات نیز همراهی می کند. ما به عنوان مرکز پخش مستقیم مولکولارسیو ۳a، می توانیم فروش عمده آن را با قیمتی استثنایی و ویژه برای شما مشتریان محترم فراهم نماییم.    

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/j3kaq2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com