• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید مستقیم کربن فعال با قیمتی ارزان

کربن فعال دارای انواع مختلفی است که شما می توانید برای خرید مستقیم انواع کربن اکتیو با قیمتی ارزان از مجموعه بازرگانی مفید اقدام نمایید. شما می توانید این محصول را به صورت مستقیم از مجموعه ما خریداری نمایید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با این محصول آشنا کنیم تا بتوانید خریدی بهتر و با کیفیت تر را داشته باشید.

تفاوت انواع مختلف کربن اکتیو

کربن اکتیو دارای انواع مختلفی است که تفاوت آن ها در ماده اولیه و یا روش تهیه و تولید آن ها است. در واقع ویژگی های اصلی و اساسی کربن فعال به ترکیبات شیمیایی ماده اولیه آن بستگی دارد. به صورت کلی کربن فعال پودری دارای سطح تماس بیشتری نسبت به نوع دانه ای است از همین رو قدرت جذب بهتری هم دارد.

روش های تولید کربن فعال

برای تولید کربن اکتیو از روش های مختلفی استفاده می شود. مواد اولیه برای تولید کربن فعال موادی است مانند پوست نارگیل (و پوست گردو، پسته و ...) کک نفت خام، خاک اره، هسته میوه ها (مانند خرما، زردآلو، هلو و ...)، ذغال سنگ و سایر انواع چوب برای تولید کردن این محصول دو روش وجود دارد؛ روش اول؛ تولید کربن اکتیو به روش فرایند پیرولیز پیرولیز در واقع فرایندی است که در آن به صورت هم زمان ترکیب شیمیایی و فیزیکی ماده تغییر می کند. این فرایند بر گشت نا پذیر است. ماده اولیه در این روش در معرض حرارت بالایی قرار داده می شود. سپس در مرحله بعدی ماده کربنی تحت فرایند فعال سازی قرار می گیرد. کربن فعال تولید شده در این روش دارای ویژگی های است؛ که این ویژگی ها به عوامل مختلفی من جمله دما، میزان گرما داده شده، شدت جریان گاز نیتروژن و ... بستگی دارد. روش دوم فرایند پیرولیز با بخار آب در این فرایند پیرولیز همراه با بخار آب صورت می گیرد. در روش مواد اولیه کشاورزی را در دمایی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ کلمه همراه با بخار آب قرار میدهیم. در این فرایند از ضایعات کشاورزی برای سنتز نمودن کربن اکتیو استفاده می شود.

از چه منابعی برای تولید کربن اکتیو استفاده می شود؟

مواد خامل سلولزی: یکی از منابعی که برای تولید کربن اکتیو از آن ها استفاده می شود. از موادی که دارای پایه سلولزی هستند استفاده می شود. مثلا پوسته نارگیل، پوست میوه ها، هسته میوه ها و چوب مواد خام کربنی: این مواد دارای میزان زیادی کربن هستند که برای تولید کربن فعال می توان از آن استفاده نمود. مانند زغال سنگ بیتومینه، زغال سنگ قیر، کک نفتی و قطران زغال سنگ مواد خام پلیمری: این موارد که پلیمری هستند نیز برای تولید کردن کربن اکتیو از آن ها استفاده می شود مواد هستند مانند، ضایعات لاستیک، ضایعات پلاستیک غالبا از زغال سنگ برای تولید کردن کربن فعال استفاده می شود. اما از این مواد نیز برای تولید نمودن کربن اکتیو هم بهره برده می شود.
کربن اکتیو در چه کاربرد های استفاده می شود؟
کربن فعال یا همان کربن اکتیو دارای کاربرد های مختلفی است که از آن در صنایع بسیار زیاد و مختلفی می توان بهره برد. این محصول در کنار قیمت بسیار خوبی که دارد کاربرد های مختلفی نیز دارد.
قیمت کربن فعال در بازار
قیمت کربن فعال در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و دریافت لیست قیمت روز با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید. اما به صورت کلی مجموعه بازرگانی مفید دارای قیمت های ارزان است؛ چرا که ما به صورت مستقیم اقدام به فروش کربن فعال کرده ایم و با حذف نمودن واسطه ها سعی بر این داریم که این محصول را با قیمتی ارزان به دست مشتریان خود برسانیم.  


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/v3ela4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید