• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش انواع کربن فعال در تهران

  یکی دیگر از مواد پر کاربرد درصنعت، کربن فعال می باشد. این ماده نمونه های مختلفی دارد که هر کدام در کار خاصی استفاده می شوند. برای این که بتوانید کربن اکتیو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید، با شماره تلفن موجود در این سایت با ما تماس بگیرید. تا شما را برای خرید محصول کاربردی و پر طرفدار کربن فعال راهنمایی کنیم. [caption id="attachment_2494" align="aligncenter" width="300"] کربن اکتیو گرانولی[/caption]

انواع کربن فعال  و کاربردهای آن را بشناسیم!

[caption id="attachment_2496" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال[/caption]

کربن فعال میله ای:

ماده ای متخلخل با حفره های زیاد که می تواند آلودگی ها را به خود جذب کند و با وجود مواد معدنی مانند کلسیم، اهن و منیزیم باعث بهبود طعم و سلامتی آب شود. هم چنین کربن فعال میله ای یک فیلتر طبیعی برای کاهش کلر، معدنی سازی آب و متعادل کرن ph است. این فیلتر می تواند تا ۶ ماه استفاده شود.  

کربن فعال پودری:

برای تصفیه فاضلاب از این ماده استفاده می شود. کربن فعال می تواند در فرایند تصفیه بیولوژیکی استفاده شود و ترکیبات غیر قابل نفوذ را در خود جذب کند. هم چنین می تواند موجب کاهش اکسیژن مورد نیاز فاضلاب و دفع سموم شود. کربن فعال پودری به عنوان بافر در برابر مواد آلی سمی موجود در فاضلاب مفید است.  

کربن فعال گرانولی:

برای حذف مواد شیمیایی آلی از اب می توان این ماده را استفاده کرد. فیلتری با کربن فعال دانه ای GAC که گزینه ی خوبی برای از بین بردن بوی نامطبوع یا طعم و مزه می باشد.هم چنین می تواند سولفید هیدروژن را از آب حذف کند.

کربن فعال جاکوبی:

مواد اولیه این محصول پوسته نارگیل ، انواع مختلف زغال سنگ و چوب است. کربن فعال جاکوبی مدل های مختلفی دارد. و می توان از ان به صورت دانه ای، پودری و اکسترود شده استفاده کرد. اما کربن فعال به طور اختصاصی نیز در کشاورزی استفاده می شود. در ادامه برخی از اثرات آن در کشاورزی را بیان می کنیم.  

کاربرد و استفاده از کربن اکتیو در کشاورزی

[caption id="attachment_2497" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال[/caption] زغال اکتیو که نام دیگری از کربن فعال می باشد؛ ماده ای است با ظرفیت جذب بالا و قیمت پایین که کاربردهای زیادی دارد. این ماده می تواند در فرایند جذب از فاز گاز یا فاز مایع استفاده شود. جاذب کربن فعال در فاز مایع موجب رنگ بری از محلول شکر، تصفیه آب اشامیدنی و تصفیه فاضلاب کاربرد دارد.  هم چنین می توان از ان در ماسک های گاز و سیستم های بازیافت حلال استفاده کرد. محصولاتی که از کربن فعال برای صنعت کشاورزی تولید می شوند، به روش های زیر و برای کاربردهای زیر استفاده می کنند.
عامل محافظت از بذرها
کربن فعال نقش یک پوشش روی بذر ها را دارد. این ماده با کود مخلوط شده و از دانه در برابر علف کش های مضر و قارچ کش ها محافظت می کند.
مکانیسم انتشار به موقع
کربن فعال می تواند مواد مغذی را درون خود نگهداری کند. چرا که دارای منفذ هایی می باشد. بعد از گذشت زمان لازم می توان آن ها ازاد کرده و محصول با نشاط تری تولید گردد.
کاتالیزور
این ماده می تواند به عنوان یک کاتالیزور مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی های رسوب و فیلتراسیون بالا عامل آن می باشد.  
تصفیه و رنگ زدایی
ماده ای موثر برای رنگ زدایی و خالص سازی محصولات تولید افزودنی ها خوراک دام و پرورش دام کربن اکتیو ماده ای موثر برای دفع سموم و آفات است. هم چنین می توان از ان برای ضد عفونی کردن نیز استفاده کرد.

قیمت کربن فعال در بازار

[caption id="attachment_2499" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال پودری[/caption] امروزه مدل های مختلفی از کربن فعال را می توانید در بازار پیدا کنید. این محصول در برند های گوناگون ایرانی وخارجی عرضه می گردد. برای خرید کربن فعال و اطلاع از قیمت آن می توانید با کارشناس فروش مجموعه ی مفید تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.  


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/84bod2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید