• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید کربن فعال درجه یک و مرغوب

  کربن اکتیو یا کربن فعال نوعی از کربن است که تحت شرایط خاصی به دست می آید. و موجب می شود که پوکی و سطح داخلی کربن تولید شده، افزایش پیدا کند. در مصارف مختلفی از این ماده استفاده می شود. کربن فعال موجود در مجموعه ی مفید، کیفیت بالایی دارد و صنایعی که از ان استفاده کرده اند، شاهد عملکرد بالای آن بوده و رضایت کاملی از خرید دارند. امروزه نمونه های تقلبی زیادی در بازار است. به همین دلیل برای خرید کربن فعال درجه یک حتما یک مرکز فروش معتبر را برای خرید انتخاب کنید. این مجموعه با سابقه طولانی و رضایت زیاد مشتریان، معتبرترین مرکز فروش کربن اکتیو ایرانی و خارجی می باشد. [caption id="attachment_2484" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال[/caption]

از کربن فعال چه استفاده هایی می شود؟

[caption id="attachment_2485" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال[/caption] کربن فعال خاصیت جذب بالایی دارد. به همین علت می تواند یک ماده خوب برای بازیافت طلا باشد. البته می توان برای بازیافت طلا از روش های دیگر استفاده کرد. اما همواره صنایع به دنبال موثرترین و ارزان ترین روش هستند. که در این مورد استفاده از کربن فعال برای تصفیه طلا گزینه خوبی است.  

کاربرد کربن فعال در کشاورزی

کربن فعال یک ماده با ظرفیت جذب بالا می باشد. جذب بالا و قیمت پایین از ویژگی های شگفت انگیز کربن اکتیو است که موجب شده در حوزه های گوناگون از ان استفاده شود. از کربن فعال در بخش کشاورزی به عنوان یک آفت کش استفاده می کنند. حتی می توان از ان به عنوان یک افزودنی در خوراک دام هم استفاده کرد. این ماده کاربرد گسترده ای در داروسازی دارد. استفاده از کربن فعال به عنوان یک ماده تاثیر گذار بر روی پوست، در کرم ها و ماسک ها رواج زیادی پیدا کرده است. کربن اکتیو را می توان در کرم های لایه بردار و ماسک های سیاه موجود در بازار پیدا کرد. از انجایی که پوست در معرض آلودگی ها قرار دارد و باید پاکسازی شود؛ بهترین ماده ای که می توان تاثیر گذار باشد، کربن فعال است. استفاده از کربن فعال نیز برای متعادل کردن چربی پوست نیز مفید می باشد. این ماده می تواند جوش و اکنه ی پوست را نیز بهبود ببخشد. برخی از شامپو ها نیز شامل زغال فعال یا همان کربن اکتیو هستند. برای پاکسازی و از بین بردن گرد و غبار روی مو و حجم دهندگی می توان از ان ها استفاده کرد. زغال فعال یک کاربرد موثر دیگری دارد. و آن هم استفاده در خمیر دندان ها می باشد که سلامت دهان و دندان را تضمین می کنند.

کربن فعال را می توانید در اشکال مختلف خریداری کنید.

[caption id="attachment_2486" align="aligncenter" width="300"] کربن اکتیو[/caption] کربن فعال میله ای یا مدادی کربن فعال پودری کربن فعال گرانولی سه نوع رایج می باشند. هر کدام از ان ها تفاوت هایی در شکل ظاهری و ساختار کلی خود دارند. نحوه ی فرآوری آن ها نیز متفاوت می باشد. به همین علت از هر کدام در صنعت خاصی و در موارد خاصی استفاده می گردد. شما می توانید هر سه مدل کربن فعال را به مجموعه ی مفید سفارش دهید.

از کجا بفهمیم کربن فعال خریداری شده، درجه یک می باشد؟

[caption id="attachment_2487" align="aligncenter" width="300"] کربن فعال[/caption] متاسفانه عامه ی مردم نمی توانند دو نوع کربن فعال باکیفیت و کربن فعال تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهند. اگر می خواهید مطمئن شوید کربن فعال کیفیت بالایی برخوردار است؛ تنها باید مراکز معتبر را برای خرید انتخاب کنید. مراکز معتبر با توجه به سابقه طولانی و مشتریان همیشگی که دارند؛ عرضه محصولات با کیفیت را در راستای کاری خود قرار می دهند. و هیچ گاه موجب نارضایتی مشتریان خود نمی گردند. مجموعه ی مفید سابقه چندین ساله ای در زمینه فروش کربن فعال و انواع مواد معدنی دارد. و این محصولات را هم با کیفیت بالا و هم قیمت مناسب عرضه می کند.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/v3e6y4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید