• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت مولکولارسیو ۳A در بازار

  از آنجایی که مولکولارسیو ۳A یک ماده پر کاربرد در صنایع می باشد. شاید بسیاری از شرکت های مصرف کننده در تهیه مولکولارسیو ۳A با مشکل مواجه شوند. مجموعه ی بازرگانی مفید، مولکولارسیو ۳A را با کیفیت بالا از تولید کننده به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به دست شما می رساند. مولکولارسیو ۳A درجه یک مجموعه ی مفید، بهترین عملکرد را دارد. با خیال راحت می توانید این محصول را از مجموعه ی مفید تهیه کنید. هم چنین برای اطلاع از قیمت مولکولارسیو و موجودی آن با ما تماس بگیرید. قیمت و کیفیت محصولات در مجموعه ی ما تضمین شده است و پایین ترین قیمت در بازار به شما اعلام خواهد شد.

نقد و بررسی تخصصی مولکولارسیو ۳A

مولکولارسیو ۳A یکی از انواع مولکولارسیو ها می باشد. اندازه این مولکولارسیو ۳ انگستروم است و به طور تخصصی می تواند مولکول هایی با کمتر از این مقدار را به خود جذب کند. مولکولارسیو ۳A کاربرد های زیادی دارد. ساختار این ماده در کنار ویژگی های فیزیکی و شیمیایی که دارد، موجب شده بتوان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. مولکولارسیو ۳A دارای حفره های ریز و یکنواخت است. این ماده سطح مقطع وسیعی دارد وبا استفاده از نیروی یونی قوی می تواند آب و مایعات دیگر را به خود جذب کند. در بسیاری از صنایع، وجود رطوبت دردسر ساز است. و باید به طریقی این رطوبت ها از بین ببرد. مولکولارسیو ۳A به دلیل داشتن این خاصیت، ماده خوبی برای جذب رطوبت می باشد. مولکولارسیو ۳A هم چنین خواص دیگری دارد و به واسطه این خواص می توان از آن در مصارف مختلف استفاده کرد. این ماده ناخالصی های موجود در گاز و مایعات را تا پایین ترین میزان حذف می کند. پس گزینه خوبی برای حذف آلاینده ها می باشد که شرکت های خاص می توانند خرید مولکولارسیو ۳A را در برنامه کاری خود قرار دهند. البته محصولات دیگری هستند که بتوان از آن ها به عنوان جاذب و رطوبت زدا و ... استفاده کرد. اما چرا مولکولارسیو ۳A؟ به این دلیل که هر کدام از این مواد جاذب، توانایی جذب برخی از مواد را دارند. همان طور که تنوع مولکول ها و مواد و فعالیت ها بالا بوده، مواد جاذب نیز تنوع بالایی دارند و هر کدام برای انجام کار خاصی استفاده می شوند. از طرف دیگر قیمت مولکولارسیو ۳A به نسبت مواد دیگر مقرون به صرفه می باشد و گزینه خوبی برای خرید و استفاده خواهد بود

کاربرد مولکولارسیو ۳A چیست؟

  • مواد جاذب مولکولارسیو می توانند گاز و مایعات را بر اساس اندازه مولکولی و خاصیت قطبی خود جداسازی کنند.
  • تولید گاز های صنعتی با خلوص بسیار بالا مانند نیتروژن، اکسیژن، هیدروژن و منواکسید کربن
  • نم زدایی گاز طبیعی و CNG
  • نم زدایی ترکیبات قطبی مانند هیدروکربن های اشباع نشده
  • نم زدایی از هوای فشرده
  • آب زدایی از حلال قطبی مانند متانول و اتانول
قیمت مولکولارسیو ۳A طوری بوده که بتوان از آن در طیف وسیعی از صنایع استفاده کرد. مزایای زیادی که این محصول دارد، قدرت جذب و طول عمر بالا و مقاومت بالای آن در برابر سایش است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی که مولکولارسیو ۳A دارد، قابل احیا بودن آن می باشد.    

مرکز فروش انواع مولکولارسیو اروپایی

مولکولارسیو های موجود در بازار، عمدتا در دو نوع به فروش می رسند. مولکولارسیو اروپایی و مولکولارسیو چینی هر کدام از این مولکولارسیو ها کیفیت و قیمت متفاوتی از دیگری دارند و قطعا تفاوت در کیفیت، در عملکرد آن ها موثر خواهد بود. مجموعه ی بازرگانی مفید، مرکز فروش انواع مولکولارسیو اروپایی و چینی می باشد. و با توجه به خواسته ی شما بهترین  کیفیت از هر مدل را برای شما تهیه می کند. قیمت مولکولارسیو ۳A اروپایی و سایر مولکولارسیو ها را می توانید استعلام بگیرید.  

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/r3wq53
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید