• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید مولکولارسیو ۴A با کیفیت بالا

مولکولارسیو ۴A ماده ای است که می توان از ان استفاده زیادی کرد. این ماده به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی که دارد برای موارد مختلف قابل استفاده می باشد. مولکولارسیو ۴A که توسط شرکت ما ارائه می شود نسبت به مولکولارسیو های موجود در بازار، کیفیت بالاتر و کارایی زیادتری دارد. اما می توانید همین مولکولارسیو باکیفیت را با قیمت پایین تری از ما بخرید. این ماده توانایی زیادی در جداسازی و جذب مواد دارد. و ماده ای موثر در حفاظت و افزایش طول عمر تجهیزات خواهد بود. خرید مولکولارسیو ۴A با کیفیت بالا و قیمت پایین از مجموعه مفید به صورت غیر حضوری و تلفنی امکان پذیر می باشد.

مشخصات فیزیکی مولکولارسیو ها

مولکولارسیو ماده ای است که از آلومیناسیلیکات سه بعدی تشکیل شده است. مولکولارسیو یا غربال مولکولی به دلیل ساختاری که دارد به عنوان یک ماده جاذب در صنایع مختلف به کار گرفته می شود. مولکولارسیو را می توان بر اساس قطرش به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد. اندازه هر کدام از این مولکولارسیو ها متمایز از دیگری است. و از ۳ تا ۱۰ آنگستروم متفاوت می باشد. مولکولارسیو ۳A و مولکولارسیو ۴A و مولکولارسیو ۵A نمونه ای از مولکولارسیو ها هستند که هر کدام برای صنعت خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی مولکولارسیو ها مانند زئولیت ها ساختار بلورینی دارند. ساختار منحصر به فرد این مواد باعث شده که آن ها بتوانند آب حاصل از فرایند تبلور را جذب کنند. این حفره ها و منفذ ها تمایل زیادی به جذب دارند. بنابر این، مولکولارسیو ها به عنوان بهترین ماده برای جذب شناخته شده اند. علاوه بر این ویژگی، آن ها به دلیل دارا بودن کاتیون هایی مانند سدیم، کلسیم و پتاسیم و سطح مقطع بالا، می توانند مقدار زیادی آب و مایعات را جذب کنند. مولکولارسیو قادر است که ناخالصی های موجود در گاز یا مایعات دیگر را هم حذف کند. مواد جاذب یا همان مولکولارسیو ها یک ویژگی دیگر نیز دارند. و آن جداسازی گاز و مایعات بر اساس اندازه مولکولی است. اندازه منافذ برای بسیاری از مولکول ها یکسان می باشد.

کاربرد مولکولارسیو یا غربال مولکولی

مولکولارسیو ها به دلیل خاصیت جذب و جداسازی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اما مهم ترین کاربرد آن ها استفاده در پنجره های دو جداره برای جذب رطوبت و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و سیستم تهویه می باشد. استفاده از مولکولارسیو ها در صنایع نفت و گاز برای جذب رطوبت و جداسازی آلاینده هایی مانند گوگرد، نیتروژن و کربن دی اکسید رایج است. بیشترین میزان مصرف مولکولارسیو ها، جذب پارافین کربن است طوری که مولکول های آن در این ماده جذب شده و مولکول های شاخ دار جذب نمی شوند و عبور می کنند. پرکاربردترین نوع زئولیت، مولکولارسیو ۳A و مولکولارسیو ۴A است که می توان از آن برای جذب ناخالصی و احیا گاز طبیعی و میعانات گازی استفاده کرد. برای جذب رطوبت فیلتر و دستگاه تنفسی غواصان و آتش نشان ها از این ماده استفاده می شود.

آشنایی با مولکولار سیو۴A و کاربرد آن

مولکولارسیو ۴A نیز ماده ای است که تخلخل بالایی دارد. اندازه حفره های این ماده ۴ آنگستروم است و می تواند مولکول هایی با این اندازه و یا کمتر از این اندازه را جداسازی کند. مولکولارسیو ۴A هم چنین برای رطوبت گیری و نم زدایی قابل استفاده است. می توان برای جداسازی هیدروکربن، متانول، آمونیاک و گازهای اتمسفریک از ان استفاده کرد. البته کاربرد مولکولارسیو ها فقط به این موارد ختم نمی شود. و می توان از آن ها در صنایع دیگر مانند نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان کاتالیست، مواد جاذب رطوبت و جداکننده و تبادل کنند یونی استفاده کرد. مولکولارسیو ۴A در برابرشرایط هیدروترمال، افت پایین فشار مقاومت فیزیکی و قدرت جذب بالایی دارد. هم چنین این ماده به دلیل طول عمر بالا و ظرفیت جذب کنندگی بالا و مقرون به صرفه بودن ماده ای مناسب برای استفاده در این موارد است.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/r3qjp2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com