• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

ارزان ترین قیمت غربال مولکولی ۳A در بازار

  قیمت غربال مولکولی ۳A با توجه به نوع برند و کشور سازنده و هم چنین درجه کیفیت متفاوت می باشد. وجود واسطه ها نیز موجب می شود که بر روی قیمت نهایی محصول، مبلغی اضافه شود. برای خرید غربال مولکولی ۳A درجه یک با قیمت اصلی مراکز معتبر و پخش مستقیم را انتخاب کنید. غربال مولکولی ۳A را می توانید با بالاترین کیفیت موجود در بازار و قیمت مناسب از مرکز پخش مفید خریداری کنید. این مجموعه انواع محصولات علی الخصوص نمونه های مختلف غربال مولکولی را بدون واسطه به خریدار عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

توضیحاتی در مورد غربال مولکولی ۳A

غربال مولکولی را می توان نوعی زئولیت به حساب آورد. غربال مولکولی ماده ایست متخلخل گونه که از آلومینا سیلیکات ساخته شده است. از این ماده در صنایع گوناگون استفاده می شود. یکسری خصوصیات و ویژگی های این ماده موجب شده تا بتواند به عنوان جاذب، رطوبت و جداکننده مورد استفاده قرار بگیرد. غربال مولکولی یا مولکولارسیو ها را بر اساس اندازه حفره های آن ها تقسیم بندی می کنند. مولکولارسیو ۳A ماده ایست که حفره های آن به اندازه ۳ آنگستروم می باشد. هر کدام از این مولکولارسیو ها بر اساس اندازه ی حفره هایشان برای کاربرد های مختلف به کار می روند. مولکولارسیو ۳A در نقطه ۱۰۰ درجه سانتی گراد، قابلیت رطوبت زدایی دارد. مولکولارسیو ها در صنعت هوای فشرده برای نقطه شبنم ۹۰ درجه سانتی گراد و در درایرهای هیتردار استفاده می شود. غربال مولکولی ۳A را می توان در مدل های کروی و استوانه ای در سایز های مختلف خریداری کرد.

کاربرد غربال مولکولی ۳A و گرید های مختلف های آن

نکته ی دیگری که در رابطه با مولکولارسیو ها وجود دارد؛ این است که گرید های مختلفی از این محصول در بازار موجود است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند و در یک صنعت خاص مورد استفاده قرار می گیرند. مولکولارسیو ۳A از گرید A-MS 03  برای نم زدایی از گاز CNG و هوای فشرده مولکولارسیو ۳A از گرید ۳A-EDG برای آب زدایی از حلال قطبی مانند متانول و اتانول ۳A-EPG ،  ۳A-EPG II و ۳A-PPG نمونه های دیگری از مولکولارسیو ۳A هستند که برای آب زدایی از هیدروکربن های اشباع نشده ای مانند اتیلن، پروپیلن و استیلن مورد استفاده قرار می گیرد. غربال مولکولی ۳A ماده ایست که برای جذب رطوبت در انواع گاز ها و مایعات کاربرد دارد. این ماده به دلیل این که قدرت بالایی در جذب دارد؛ می تواند ذراتی با ابعاد کوچکتر را از خود عبور دهد. هم چنین این ماده می تواند تا میزان ۲۲ درصد وزن خود، رطوبت را جذب کرده و درون خود نگهداری کند. هم چنین این ماده می تواند برای جذب ناخالصی های موجود در آب نیز کاربرد دارد. خشک کردن گاز طبیعی، اتانول و مونومر های واکنشی نیز به کار می رود.  به طور کلی این ماده کاربرد وسیعی در صنایع دارد.

راهنمای خرید مولکولارسیو ۳A درجه یک

با توجه به ویژگی ها و کاربردهایی که مولکولارسیو ۳A دارد؛ در صورتی این ماده کارایی لازم را دارد که نمونه با کیفیتی از این محصول را خریداری کنید. برای خرید مولکولارسیو ۳A لازم است که نکاتی را در نظر بگیرید. مثلا مولکولارسیوی بهتر است که راندمان بالا و افت فشار کم داشته باشد. طول عمر بالا و ظرفیت جذب بالا دیگر ویژگی های برتری است که غربال مولکولی ۳A می تواند داشته باشد. مرکز مفید، با سابقه طولانی و تعداد مشتریان رضایتمند، می تواند مرجع خوبی برای خرید مولکولارسیو ۳A باشد. هم چنین این مجموعه محصولات دیگری نیز دارد که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارد.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/o3n9g4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید