• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید مولکولارسیو ۱۳X اروپایی عمده ای

مولکولارسیو ۱۳X در بازار در دو نوع مولکولارسیو ۱۳X اروپایی و مولکولارسیو ۱۳X چینی موجود می باشد. مجموعه ی مفید فروشنده مستقیم هر دو نوع مولکولارسیو است و با توجه به نیاز شما،  حجم مورد نظری از محصول را آماده کرده و در مقصد مورد نظر برای شما ارسال خواهد کرد. ارسال محصولات در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت. چنانچه در رابطه با محصول، و جایگزین مناسب آن و ... سوالی داشتید می توانید به صورت تلفنی از کارشناس فروش ما مطلع شوید. فروش مستقیم مولکولارسیو ۱۳X به صورت عمده و کیلویی در ایران، با ارزانترین قیمت و تضمین کیفیت انجام می گیرد.

مولکولارسیو چیست ؟

مولکولارسیو که به غربال مولکولی نیز معروف است. یک ماده پرکاربرد متشکل از آلومینو سیلیکات می باشد. ساختار این مولکولارسیو ها به گونه ای بوده که می تواند آب را جذب کند و ساختار بلورین و متخلخلی بر جای گذارد. مولکولارسیو ها دارای منافذی هستند که می توانند آب را جذب کنند. و درواقع تمایل زیادی برای جذب آب و مولکول های قطبی دارند. کاتیون هایی مانند سدیم، کلسیم و پتاسیم و سطح مقطع وسیع آن ها موجب شده تا آن ها بتوانند با استفاده از نیرو یونی قوی، آب و مایعات زیادی را جذب کنند. ویژگی دیگری که می توان برای مولکولارسیو نام برد، این است که این مواد جاذب توانایی جداسازی گاز و مایعات را بر اساس اندازه مولکولی و یا خاصیت قطبی دارند. مولکولارسیو ها را می توان بر اساس اندازه حفره آن ها به چند دسته تقسیم بندی کرد. اندازه حفره های بر اساس آنگستروم تعیین می گردد. البته مولکولارسیو ۱۳X نیز جزوی از خانواده مولکولارسیو ها بوده و به علت یکسری تفاوت در ویژگی ها و اندازه در حفره، موجب شده که بتوان از ان در مواردی خاص استفاده کرد. البته که مولکولارسیو ها به طور کلی یکسری کاربردهای مشترک دارند و در ادامه قصد معرفی ان ها را داریم.

خصوصیات و ویژگی های مولکولارسیو:

 در بالا گفتیم که مولکولارسیو یا غربال مولکولی، ویژگی هایی دارد که به دلیل این ویژگی ها، کاربرد آن ها در صنایع زیاد شده است. مولکولارسیو و رطوبت گیری مستقیم: ساختار مولکولارسیو به گونه ای بوده که می توان از ان به عنوان یک رطوبت گیر یاد کرد. این ماده رطوبت گیری بالایی در گاز طبیعی داشته و به دلیل ظرفیت بالای ایکیلییرویم، برای جذب رطوبت از آن استفاده می شود.  

جداسازی ناخالصی های سولفید:

حذف آلاینده ها در فرآیند های گازی و پتروشیمی اهمیت زیادی دارد و در واقع می توان گفت که موثرترین ماده برای جذب این ناخالصی ها بوده و عملکرد بالایی نیز دارد.

جداسازی ناخالصی ها سولفور:

برای شیرین کردن گاز طبیعی و جداسازی ناخالصی های سولفور از دو نوع خاصی از مولکولارسیو ها استفاده می شود. مولکولارسیو ۱۳X و ۵A نمونه ای از مولکولارسیو ها می باشد که می تواند برای جداسازی ناخالصی سولفور مورد استفاده قرار گیرد.  

جداسازی یون ها کراژنیک:

برای جداسازی ناخالصی در فرایند تولید انواع گاز صنعتی مانند نیتروژن و هیدروژن و منواکسید کربن از مولکولارسیو نوع ۱۳X استفاده می گردد.   لازم به ذکر است که مولکولارسیو ۱۳X کاربردهای دیگری نیز دارد، که عبارتند از: رطوبت و گاز کربنیک از هوای فشرده در واحد جدا سازی هوا حذف می گردد. رطوبت و آمونیاک از جریان های گازی مختلف حذف می گردد. مرکاپتان از گاز مایع حذف شده و یا آن را بی بو می کند. برای تولید اکسیژن در فرآیند PSA از مولکولارسیو ۱۳X استفاده می گردد. این ماده معدنی، به علت ساختار و ویژگی های ذکر شده، در صنایع مختلفی قابل استفاده خواهد بود. که در این مطلب فقط برخی از عمده کاربردهای آن را بیان کردیم.  

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/j3k9q4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com