• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی با قیمت ویژه

  زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی نوعی کانی به شمار می رود که به صورت طبیعی در معادن وجود دارد. این ماده طبیعی در اکثر کره خاکی قابل یافت است و زمین به صورت گسترده پوشیده شده از این ماده است. در بین انواع زئولیت های اکسیژن ساز نوع آتشفشانی آن به نوعی بهتر و مرغوب تر است. شرکت های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که زئولیت تولید خودشان را از معادن موجود در شهر های مختلف کشور تامین می کنند. این شرکت ها محصولات خود را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کند. مجموعه مفید هم در این امر نقشی دارد و یکی فعالان این عرصه است که بهترین نوع زئولیت ها را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. با شیوع ویروس کرونا لزوم استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بیشتر از گذشته شده است. لذا ما ملزم هستیم نیاز روز بازار را فراهم آوریم.

زئولیت اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز چیست و چه کاربردی دارد؟

زئولیت اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز یکی از وسیله های پزشکی پر مصرف است که با برق کار می کند. این دستگاه به منظور تامین اکسیژن مورد نیاز بیمار استفاده می شود. همان طور که می دانید هوایی که در اطراف ما وجود دارد و ما از آن استفاده می کنیم برای تنفس شامل ۲۱ درصد اکسیژن و ۷۸ درصد نیتروژن و ۱ درصد گاز های دیگر است. این دستگاه، اکسیژنی با میزان خلوص بالا تولید می شود که مناسب برای بیماران است. نوع کار این دستگاه به این صورت است که اکسیژن توسط ظرف مرطوب کننده ای مرطوب شده و توسط جریان خروجی قابل تنطیم برای هر بیماری است. به صورت کلی اکسیژن ساز ها به سه دسته تقسیم می شود:
  1. اکسیژن ساز خانگی که به آن اکسیژن ساز ثابت هم اطلاق می شود.
  2. اکسیژن ساز پرتابل
  3. اکسیژن ساز بیمارستانی
همان طور که از نام هر یک مشخص است کاربردی مختص به خودشان را دارند. و از هر کدام از انواع اکسیژن ساز در محیط و زمینه خاص خود مورد استفاده قرار میگیرد. زئولیت اکسیژن ساز چگونه موجب تغلیظ اکسیژن می شود؟ این ماده به خاطر داشتن ساختار هایی از جنس سیلیکا، آلومینیوم، کاتیون سدیم و کلسیم انتخاب مناسبی است برای این که بتواند بار مثبت از دست رفته در دستگاه اکسیژن ساز را جبران کند.

دلایل استفاده از زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

زئولیت اکسیژن ساز

  • جاذب فیزیک
زئولیت نیتروژن موجود در آب را جذب می کند و سپس این اجازه را به اکسیژن می دهد تا به عبور خود ادامه دهد. این سنگ قابلیت جذب هر نوع نیتروژنی را در هر حجمی دارد.
  • جلوگیری از عبور نیتروژن
این ماده معدنی با ویژگی هایی که دارد باعث می شود تا نیتروژن امکان عبور از فیلتر های تصفیه کننده نداشته باشد.

مهم ترین کاربرد های صنعتی زئولیت

  1. جداسازی نیتروژن و انواع گاز ها
  2. جذب کننده نفت
  3. تصفیه آب و خاک
  4. استفاده به عنوان بوگیر
 

یک زئولیت اکسیژن ساز خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد

زئولیت اکسیژن ساز مرغوب باید خالص باشد و هیچ افزودنی دیگری نداشته باشد همچنین این نوع زئولیت باید دارای رنگ شفافی هم داشته باشد. برای تولید گاز اکسیژن دو روش وجو دارد روش اول برودتی است روش دوم جذب سطحی همراه با نوسانات فشار از روش جذب سطحی همراه با نوسانات فشار برای تولید اکسیژن در دستگاه های اکسیژن ساز خانگی استفاده می شود. در این روش هوا در میان مینرال های آلومینوسیلیکات یا همان زئولیت عبور می کند و به صورت کامل فیلتر می شود. به بیان دیگر زئولیتی که برای دستگاه اکسیژن ساز مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متخلخل است و روی آن سطح زیادی وجود دارد. به همین خاطر نیتروژن های موجود امکان جذب روی این سطح را دارند. در واقع با عبور هوا از این فضا، زئولیت نیتروژن موجود در آن را جذب کرده و اکسیژن عبور می کند.

زئولیت دستگاه اکسیژن ساز طبیعی است یا مصنوعی؟

زئولیت اکسیژن ساز

زئولیت دارای انواع مختلفی است که به صورت طبیعی و سنتزی قابل خرید هستند. زئولیت های طبیعی برای هدف جداسازی گاز اکسیژن خیلی مناسب نیستند و خاصیت انتخابی را ندارد. و زئولیت های سنتزی انتخاب بهتری هستند برای این امر. چرا که زئولیت ها به نوعی آلومینوسیلیکات هایی هستند که دارای ساختار کریستالی پیچیده هستند و در این ساختار حلقه های به هم پیوسته از یون ها (سیلیکونی، آلومینیومی و اکسیژنی) یافت می شود. زمانی که کاتیون ها ی کریستالی با نیتروژن موجود در هوا تماس پیدا می کنند. در واقط یک دو قطبی القایی به وجود می آید که توانایی جذب نیتروژن را دارد و این جذب توسط کریستال های زئولیت صورت می گیرد. باید این را بدانید که زئولیت به صورت هوشمندانه و انتخابی نیتروژن را فیلتر و یا جذب می کند و اکسیژن بدون هیچ محدودیتی خارج می شود. البته زئولیت به خاطر متخلخل بودن سطح درونی آن بسیار بزرگ است و قابلیت این را دارد که حجم بسیار زیادی از نیتروژن را درون خود نگهداری کند.

صادرات زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

به دلیل شیوع ویروس کرونا و درگیر شدن ریه افراد، نیاز به دستگاه اکسیژن ساز از سال های گذشته چندین برابر شد. لذا تامین اکسیژن موجود در دستگاه هم با مشکلاتی مواجه شده بود. شما می توانید زئولیت مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنید و یا با صادرات این محصول نیاز روز بازار را فراهم کنید. زئولیت ها به خاطر شرایط خاصی که دارند تاریخ انتقضا ندارند و هیچ مشکلی در نگهداری این ماده معدنی در دراز مدت وجود ندارد. زئولیت های اکسیژن ساز به خاطر این که دائما مورد نیاز هستند باید به عنوان یک محصول مصرفی در نظر گرفته شود. و این ماده به صورت کلی اگر در شرایط مناسبی نگهداری شود. محصولاتی که به کشور های دیگر صادر می شوند باید دارای گارانتی و اصالت باشند. تا افرادی که از کشور های خارج از محصولات ما استفاده می کنند علاقه مند به خرید مجدد از ایران باشند. ما در تلاش هستیم تا محصولاتی با کیفیتی استثنایی و قیمتی بسیار خوب ارائه دهیم. مجموعه ما با در اختیار داشتن نیرو هایی پر تلاش و کادری متخصص در زمینه فروش محصولات زئولیت می تواند بهترین مشاوره و سرویس دهی را به مشتریان ارائه دهد.  

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/j3k8a3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید