• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروشنده مولکولارسیو ۳a با قیمتی ارزان

قبل از خرید مولکولارسیو ۳a بهتر است کمی در رابطه با این محصول اطلاعات داشته باشید، تا بتوانید محصولی با کیفیت و خوب را تهیه نمایید. بعد از این که مشخصات و ویژگی های مولوکولارسیو ۳a را تا حدودی آشنا شدید؛ می توانید از یک فروشنده معتبر مولکولارسیو ۳a را خریداری نمایید. مجموعه مفید به صورت رسمی سال ها سابقه در زمینه فروش مولکولارسیو ۳a و سایر غربال های مولکولی دارد. شما می توانید سفارش خود را از ثبت نمایید و محصولی ارزان را با کیفیتی ویژه خریداری نمایید.

غربال مولکولی چیست و چه کاربردی دارد؟

مولکولارسیو غربال مولکولی با چندین نام شناخته می شود؛ به غربال مولکولی مولکولارسیو یا الک مولکولی هم گفته می شود. در واقع مولکولارسیو به نوعی زئولیت است. همان طور که می دانید بیش ترین کاربرد زئولیت به عنوان یک جذب کننده رطوبت است. در واقع زئولیت می تواند تا حد بسیار زیادی رطوبت موجود  در هوا و گاز و مایعات را به خود جذب نماید. مواد معدنی دیگری هم هستند که در این زمینه، یعنی جذب رطوبت کاربرد دارند، مثلا آلومینا و سیلیکاژل هم از این نوع هستند. اما هر یک از این مواد معدنی دارای کاربرد خاص خود هستند. مولکولارسیو ۳a هم یکی از انواع غربال های مولکولی است. علت این که از مولکولارسیو ها برای جذب رطوبت بیشتر یاد می شود، این است که این ماده دارای ساختاری متخلخل و یکنواخت است. از هیمن رو قدرت جذب بالاتری دارد. زمانی که مایعات و گاز از درون مولکولارسیو ۳a و یا سایر مولکولارسیو ها عبور می کند، ذرات و مولکول هایی با ابعاد ریز در آن جذب می شود و سایر ذرات از ان عبور می کنند. در رابطه با جذب رطوبت؛ ذرات آن به صورت کامل در ساختار متخلخل مولکولارسیو ها جذب می شود و از همین رو باعث جذب کامل رطوبت موجود در مایعات و گاز ها می شود. به صورت معمول این ماده می تواند تا ۲۲ درصد از وزن خود را جذب کند.

مولکولارسیو ۳a چیست و چه کاربردی دارد؟

مولکولارسیو ۳a نیز نوعی آلومینیو سیلیکات است، در واقع مولکولارسیو ۳a از تبادل یونی که بین پتاسیم ها رخ می دهد به دست می آید. حفره های موجود در بدنه این ماده دارای سایز ۳ انگستروم هستند. از همین رو قادر هستند تمامی مولکول هایی که دارای این سایز و یا کوچکتر هستند را جذب نماید. از مولکولارسیو ۳a در صنایع و کابرد های بسیار زیادی استفاده می شود. این ماده معدنی دارای مزایای زیادی است و قدرت جذب فوق العاده خوبی دارد. طول عمر این محصول بالا است و در برابر هر گونه سایش مقاومت خوبی دارد. مولکولارسیو ۳a با دو روش قابل احیا مجدد است، حرارت دادن و کاهش فشار مولکولارسیو ۳a غربال مولکولی است که تنها برای هدف جذب آب و یا رطوبت استفاده می شود. به همین علت برای خشک کردن گاز طبیعی، اتانول و مونومرهای واکنشی مثل اولفین و ... مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۳a به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، از همین رو شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز این محصول با ما تماس بگیرید.

خرید مولکولارسیو ۳a به صورت عمده

مولکولارسیو 3a

همان طور که قبل تر نیز اشاره کردیم؛ از مولکولارسیو ۳a در کاربرد ها و مصارف صنعتی مختلفی  استفاده می شود ،در مواردی  مانند عایق بندی شیشه که جلو گیری از تغلیظ ،در فضای شیشه عایق بندی شده ی پنجره ها و همچنین در محافظ بسته بندی و خشک کردن و حذف آلودگی ها از فضاهای سربسته و حذف بو ها از آن  می توان استفاده کرد. شما نیز به عنوان صاحب کسب و کار و یا صنعتی اگر به دنبال خرید مولکولارسیو ۳a به صورت عمده هستید می توانید سفارش خود را تنها با یک تماس تلفنی ثبت کنید، سپس در اسرع وقت هماهنگی های لازم جهت تحویل بار صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/e45692
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com