• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مولکولارسیو ۱۳ ایکس اروپایی از کجا خریداری کنیم؟

مولکولارسیو ۱۳ ایکس اروپایی یکی از محصولاتی است که در مجموعه ی بازرگانی مفید موجود بوده و می توانید این محصول را از ما به صورت غیر حضوری و آنلاین خریداری کنید. مولکولارسیو ۱۳ ایکس یکی از محصولات مورد نیاز صنایع می باشد و در صورتی این محصول کارایی بالا دارد، که نمونه ی با کیفیتی از آن را خریداری کنید. متاسفانه نمونه های نامرغوبی و فیکی از محصول در بازار وجود دارد. و خرید مولکولارسیو ۱۳ ایکس که کیفیت لازمه را نداشته باشد، فایده لازم را ندارد. از آنجایی که مجموعه ی ما، وارد کننده مستقیم مولکولارسیو ۱۳ ایکس اروپایی است؛ این محصول را با قیمت مناسب تری از ما خریداری می کنید. ولی محصول کیفیت بالایی دارد و اثر گذاری آن نیز بالا خواهد بود.

آشنایی با مولکولارسیو ۱۳x

مولکولارسیو ها به طور کلی نوعی زئولیت مصنوعی هستند. این مواد برخی از خصوصیات زئولیت ها را داشته و هم چنین ساختار مشابه آن ها را دارند. الک مولکولی ۱۳ ایکس نوعی آلومینیوم سیلیکات فلزات قلیایی است. در کل مولکولارسیو ها به عنوان جاذب مورد استفاده قرار می گیرند. مولکولارسیو ها بر اساس اندازه مولکولی شان می توانند مواد را جذب کنند. این مواد بسته به قطرشان می توانند مولکول هایی با اندازه ۳ تا ۱۰ آنگستروم را جذب کنند. مولکولارسیو ۱۳x میتواند موادی را جذب کند که اندازه مولکولی آن ها ۱۰ آنگستروم را جذب کند. علاوه بر این، این ماده می تواند تمامی مولکول هایی که مولکولارسیو ۳a و مولکولارسیو ۵a جذب می کنند، را جذب کند. این ماده کارایی زیادی در صنعت دارد. این محصول مانند سایر مولکولارسیو ها، گرید های مختلفی دارد و با توجه به یکسری خصوصیات فیزیکی و شیمیایی و ساختاری که دارد؛ کاربرد های متنوعی در صنایع خواهند داشت.هم چنین داشتن یکسری مزیت ها موجب شده تا مولکولارسیو ۱۳x در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. کارآمد و مقرون به صرفه باشد، افت فشار کمی داشته باشد و طول عمر بالایی نیز داشته باشد. این ماده ظرفیت جذب بالایی دارد که مهم ترین نقش آن در کاربرد ها می باشد.  

کاربرد های مولکولارسیو ۱۳x

مولکولارسیو ۱۳ ایکس برای خشک کردن گاز، خالص سازی ماده اولیه دستگاه های جداسازی با هوا و سولفات زدایی از هیدروکربن گازی و مایع استفاده می گردد. این ماده هم چنین می تواند مولکول های که شعاع بحرانی آن ها از هیدروکربن آروماتیک و هیدوکربن شاخه دار کوچک تر است را جذب کند. در فرایند شیرین سازی و جداسازی هوا و تولید اکسیژن مورد نیاز پزشکی نیز از کربن مولکولارسیو ۱۳x استفاده می گردد. عمدتا از گرید های ۱۳X-LPG ،  ۱۳X-HP ، ۱۳X-APG/APGII/APGIII ، ۱۳X-OXY در این مصارف استفاده می گردد. این ماده تاثیر شگفت انگیز و هم چنین عملکرد بالایی دارد. برای پاکسازی آروماتیک ها و حذف ترکیبات سولفور دار مانند مرکاپتان ها از جریان های مایع از این ماده استفاده می گردد.

هر کدام از گرید های مختلف مولکولارسیو ۱۳x برای کارایی مختلفی استفاده می شوند:

مولکولارسیو ۱۳x اغلب برای سولفور زدایی و شیرین سازی گاز طبیعی استفاده می گردد. مولکولارسیو ۱۳-APG/APGII/APGII  برای جداسازی هوا و ۱۳X-LPG برای شیرین سازی گازی LPG دو نمونه از کاربردهای مولکولارسیو ۱۳X می باشد. مولکولارسیو ۱۳X محصولات دیگری نیز دارد و هر کدام در صنعت خاص مورد استفاده قرار می گیرند. Geox-130 محصولی است که از آن به عنوان جاذب آب و کربن دی اکسید استفاده می شود. این محصول می تواند ترکیبات الفینی آروماتیکی و NOX ها را جذب کند. مهم ترین ویژگی که این ماده دارد، ظرفیت و سرعت بالای آن ها در جذب است. با توجه به ویژگی هایی که این ماده دارد و قیمت اقتصادی، مقرون به صرفه ترین ماده ای است که می تواند در صنایع نام برده مورد استفاده قرار بگیرد. Geox-132 از این محصول برای جذب موثر کتون، آلدهید و ترکیبات اتری و پراکساید از جریان الفینی استفاده می شود. کاربردهای دیگری که این ماده دارد، حذف مرکاپتان ها، سولفید ها و آمین نیتریل می باشد. Geox-138  از این گرید می توان برای جداسازی اکسیژن از جریان هوا و تولید جریان اکسیژن با خلوص ۸۰ تا ۹۰ درصد استفاده کرد. Geox-138 H این گرید از مولکولارسیو ۱۳ ایکس قادر است تا اکسیژن را با خلوص ۹۵ درصد تولید کند و برای بستر های اکسیژن ساز در بیمارستان ها و اکسیژن ساز خانگی استفاده کرد.  

مرکز فروش مولکولارسیو ۱۳X در ایران

برای تهیه مولکولارسیو ۱۳X از نمایندگی های معتبر اقدام به خرید کنید. مولکولارسیو ۱۳X درجه یک است که کارایی لازم را دارد و می تواند نتیجه موثری را بر جای گذارد. مجموعه ی مفید به عنوان یک مرکز معتبر در زمینه فروش انواع مواد معدنی و مولکولارسیو ۱۳ ایکس معرفی شده است. چرا که هم سابقه طولانی دارد و هم دارای درصد بالایی از رضایت مشتریان است.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/a275g3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com