• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

کربن مولکولارسیو (CMS) از کجا تهیه کنیم؟

  عمدتا در مراکز پخش مواد معدنی و شیمیایی می توانید این محصول را پیدا کنید. اما اگر به دنبال محصول باکیفیت و قیمت پایین هستید؛ کربن مولکولارسیو را از مجموعه ی مفید تهیه کنید. این مجموعه مرکز پخش مستقیم کربن مولکولارسیو cms می باشد. هم چنین می توانید انواع مولکولارسیو ها را با قیمت مناسب تر و کیفیت بالاتر از این مجموعه خریداری کنید. برای استعلام قیمت کربن مولکولارسیو و خرید آن فقط کافیست که با ما تماس بگیرید و در لحظه سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین صادرات کربن مولکولارسیو CMS  نیز مجموعه انجام می گیرد.

کربن مولکولارسیو چیست؟

کربن مولکولارسیو که با نام CMS نیز شناخته می شود، یک جاذب کربنی بوده و حفره هایی به اندازه ۴ آنگستروم دارد. این ماده که به صورت استوانه ای می باشد ترکیبی از کربن فعال و زئولیت در یک محصول است. در واقع ماده اولیه کربن مولکولارسیو از همان کربن فعال می باشد. اما ترکیب این ماده باعث شده که مولکولارسیو بتواند موادی که قطر آن ها زیر ۱۰ انگستروم است را جذب کند. اما کربن فعال نمی تواند موادی با این اندازه را جذب کند. کربن مولکولارسیو را می توانید در مدل های مختلف از مجموعه ی ما خریداری کنید.

دلایل استفاده از کربن مولکولارسیو

کربن مولکولارسیو نیز یکی از انواع مولکولارسیو ها بوده  و مانند مولکولارسیو ۳A و مولکولارسیو ۴A از آن برای رطوبت زدایی و دستیابی به بالاترین سطح کیفیت خطوط انتقال و گاز طبیعی مایع استفاده می شود. یکی از بهترین گزینه هایی که برای جداسازی اکسیژن و نیتروژن می توان از آن استفاده کرد؛ کربن مولکولارسیو می باشد. در واقع برای تولید گاز نیتروژن برای افزایش خلوص نیتروژن گزینه خوبی است. این ماده می تواند در فرایند جذب اکسیژن از نیتروژن کاربرد داشته باشد. کربن مولکولارسیو از خاکستر زغال و از طریق بخار فعال می گردد. ساختار تخلخلی این ماده باعث شده که آن بهترین جذب کننده باشد. جذب سطحی بالا و ظرفیت جذب بالای آن از ویژگی های کربن مولکولارسیو است که از آن برای زدودن گاز موجود در فیلتر ها استفاده می گردد. البته این موارد تنها کاربرد های مولکولارسیو نیست. این ماده به دلیل ساختار مشابه با زئولیت ها، توانسته کاربردهای مشابه آن ها را نیز داشته باشد. این ماده می تواند به عنوان یک جاذب، یک خشک کن  و یک بوگیر مورد استفاده قرار بگیرید. کربن مولکولارسیو برای  سرعت بخشیدن به واکنش ها و جذب و پوشش حلال در دمای پایین نیز ایفای نقش می کند. هم چنین به عنوان یک بوگیر، بوهای نامطبوع را از بین می برد. قدرت جذب چشمگیر این کربن اکتیو الاینده ها را از بین می برد. این ماده بهترین تمیز کننده بوده و به سبب مکانیزم پایدار وقدرت بسیار بالا در جذب قابل استفاده در ترکیبات با غلظت پایین می باشد.

مزایای خرید کربن مولکولارسیو از مجموعه ی مفید

شرکت ما یکی از بهترین مراکز در عرضه کربن مولکولارسیو با کیفیت می باشد. این محصولات می توانند عملکرد بالایی در جداسازی ذرات داشته باشند. هم چنین برای حفاظت و افزایش طول عمر تجهیزات در حین فراوری نیز گزینه خوبی هستند. صنایع و کارخانه هایی که از کربن مولکولارسیو مجموعه ی مفید استفاده کرده اند، رضایت بالایی از خرید داشتند. چرا که این مواد با عملکرد بالای خود، توانسته اند نقش خوبی را در خشک کردن و بازیابی اجزا سنگین ایفا کنند. کربن مولکولارسیو های ارائه شده در شرکت ما، طرفداران زیادی در شرکت های فرآورده گازی دارد. رضایت بالای مشتریان  و کیفیت بالای محصولات همراه با قیمت مناسب کربن مولکولارسیو، موجب شده تا بتوانیم سال های متمادی در کنار شما باشیم و بهترین محصولات را برای شما تهیه کنید.  

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/y2xrb2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید