• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مشخصات و قیمت مولکولارسیو ۵a

مولکولارسیو ۵a، یکی از انواع مولکولارسیو ها می باشد. به صورت کلی مولکولارسیو به ماده ای اطلاق می شود که دارای منافذ بسیار ریز و بکنواخت بوده که دارای قدرت جذب گاز ها و مایعات است. منافذ مولکولارسیو دارای اندازه و سایز های مختلف است و دسته بندی مولکولارسیو ها بر اساس همین اندازه حفره ها انجام می شود. قیمت مولکولارسیو ۵a به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه به معرفی مشخصات این محصول می پردازیم.

مشخصات و کاربرد های molecular sieve 5A

مولکولارسیو 3a

غربال های مولکولی دارای ساختار سه بعدی از آلومینویسلیکات ها هستند و همچنین دارای شبکه ای متخلخل با حفره های منظم و یکسان هستند. این حفره ها به مانند تله عمل می کنند و مولکول های آب را در خود نکه می دارند. این حفره ها دارای اندازه ای بین ۳ تا ۱۰ انگستروم هستند. هر مولکولی با این اندازه را می توانند در خود جذب نمایند، اما مولکول های بزرگ تر قابلیت جذب ندارند. ضمن این که زئولیت ها دارای ساختار micro pore هستند، از همین رو می توانند به صورت انتخاب شده اقدام به جذب و جداسازی نمایند. یکی از ویژگی های مولکولارسیو این این است که قادر است تا ۲۲ درصد از وزن خوب آب را جذب نماید. مولکولارسیو ۵a دارای کاربرد هایی در زندگی روز مره است، به طور مثال از آن برای جداسازی آب از سیستم تهویه استفاده کرد و یا از دیگر کاربرد های آن می توان به رطوبت گیری از بین دو لایه پنجره دو جداره اشاره داشت. اما خب بیشترین و عمده ترین استفاده آن در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است. مولکولارسیو ۵a به عنوان یک جاذب زئولیتی مورد استفاده قرار می گیرد. مولکولارسیو ۵a از تبادل یونی کلسیم با سدیم به دست می آید. این جاذب ها دارای حفره هایی با اندازه ۵ انگستروم بوده و قادر هستند مولکول هایی با این اندازه و یا کوچتر را جداسازی و جذب نمایند. از مولکولارسیو ۵a می توان برای جداسازی ترکیباتی مثل ایزو و نرمال و همچنین تصفیه LPG استفاده نمود. مهم ترین ویژگی های molecular sieve 5A داشتن طول عمر بالا و مقاومت زیاد در برابر سایش و خرد شدن است. انواع مولکولارسیو ۵A مولکولارسیو ۵A را براساس اندازه حفره های آن در گرید های مختلف دسته بندی کرده اند؛
  1. GSorb-510
رایج ترین نوع مولکولارسیو ۵a را می توان GSorb-510 دانست. این محصول قادر است اقدام به جداسازی  CO2  ، H2S نماید. به علاوه می تواند، آب را از جریان های مختلف جدا کند. از دیگر کاربرد های این محصول می توان به قابلیت جدا کردن ترکیب های ایزو و پارافین اشاره داشت. به صورت کلی از این محصول برای جداسازی و خالص سازی   N2, O2, H2  و گاز بی اثر از جریان مخلوط گازی،  جداسازی ترکیبات ایزو و نرمال از یکدیگر،  شیرین سازی گاز طبیعی، LPG و… و رطوبت گیری استفاده می شود.
  1. GSorb-520
تشکیل شدن cos در هنگام جذب و واکنش CO2 و H2S با یکدیگر می تواند از چالش های موجود در صنایع مختلف باشد. گرید GSorb-520 به عنوان نمونه بهبود یافته molecular sieve 5A  یاد می شود. این محصول با کم کردن میزان جذب هم زمان CO2 و H2S، تولید COS  را به حداقل خواهد رساند. این محصول دارای خواص مقاومت فیزیکی بسیار بالایی است  در برابر شوک های حرارتی و همچنین محیط های اسیدی بسیار پایدار میباشد.
  1. GSorb-530
فرایند جذب و جداسازی مایع در مقایسه با گاز سخت تر است. از همین رو برای اثر بخشی بیشتر حذف و جداسازی از جریان های مایع به جاذب هایی با عملکرد ویژه نیاز است. گرید GSorb-530 نمونه ای از مولکولارسیو ۵a است که از ان برای تصفیه کردن و جداسازی اجزای موجود در هیدروکربن های مایع LPG استفاده می شود. مهم ترین ویژگی این محصول سرعت و ظرفیت جذب بالای آن است.

خرید آنلاین مولکولارسیو با قیمتی ارزان

جهت خرید آنلاین مولکولارسیو با قیمتی ارزان، تنها کافی است؛ با شماره تماس موجود در سایت ارتباط بگیرید، بعد از ثبت سفارش و نهایی شدن آن هماهنگی های لازم از سمت ما برای ارسال بار انجام خواهد شد. ضمن این که تمامی قیمت های در نظر گرفته برای انواع مولوکلارسیو ۴A، ۳A  و ۵A قیمت های ارزان و رقابتی در بازار بوده ضمن این که کیفیت محصولات تضمین شده است.  

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/o48dk3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید