• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز پخش زئولیت ۱۳X به صورت مستقیم

مهم ترین کاربرد زئولیت ها در صنایع مختلف؛ بهره گیری از آن ها به عنوان کاتالیست است. از این ماده معدنی برای واکنش های شیمیایی بسیاری بهره برده می شود. زئولیت ۱۳X یکی از انواع زئولیت ها است که در ادامه به معرفی بیش تر این محصول خواهیم پرداخت. اولین بار در سال ۱۹۶۲ زئولیت X و زئولیت Y در فرایند FCC استفاده شده است. تعداد زئولیت هایی که از آن ها در فرایند های شیمیایی استفاده می شود روز به روز در حال افزایش است. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با زئولیت ۱۳X بیش تر آشنا شوید. یکی از بهترین مراکز خرید این محصول را در انتهای این مقاله معرفی خواهیم نمود.

کاتالیست چیست و چه کاربردی دارد؟

زئولیت 13 ایکس

چرا مهم ترین کاربرد زئولیت را کاتالیست می دانیم؟ علت این اهمیت چیست؟ زئولیت ۱۳ ایکس دارای قیمتی بسیار مقرون به صرفه است و نسبت به کاراریی بالایی که دارد می توانیم از آن در مصارف مختلفی بهره ببریم. به صورت کلی سه دلیل عمده وجود دارد که از زئولیت ها برای کاتالیست بهره برده می شود. زئولیت ۱۳X به این خاطر که دارای ساختمان بلوری است به کنی می تواند از محلول های سازنده خود رسوب نماید. البته نوع زئولیت در این شرایط بسیار دخیل است. نوع دقیق زئولیت بسته به شرایط سنتز شامل نوع و غلظت گونه های حل شده بستگی دارد. عمده ماده اولیه برای سنتز زئولیت آلومینات سدیم و سیلیکات سدیم است. سنتز ها باید در شرایط هیدراترمال با دمای بین ۴۵۰  تا ۳۰۰ K انجام شود. آن هم در شرایطی که شرایط فیزیکی هیدراترمال است.

پارامتر های مهمی که بر روی زئولیت تشکیل شده موثر هستند عبارت است از؛

  • غلظت واکنش دهنده ها
  • ترکیبات خاص
  • دما
  • PH
  • زمان تماس زئولیت ها
  • فاز های زئولیتی از لحاظ ترمودینامیکی پایدار نیست.
  • زئولیت ۱۳ ایکس
بیش ترین کاربردی که زئولیت ۱۳ ایکس دارد؛ استفاده از آن برای تولید گاز اکسیژن است. ابن زئولیت دارای انواع مختلفی است. در واقع زئولیت ۱۳X براساس سایز و اندازه ای که دارد در دسته بندی های مختلفی قرار داده می شود. هر یک از این سایز ها و اندازه ها دارای کاربرد مختص به خود است. عموما زئولیت های ۱۳X در سایز ۱۰ انگستروم هستند. این سایز حفره های موجود روی بدنه این محصول است. که می توانید مولکول های در این سایز یا کوچکتر را در خود جذب نماید.

کاربرد های زئولیت ۱۳ ایکس

من جمله کاربرد هایی که از این ماده معدنی می توان نام برد این است که از آن در سیستم های تهویه استفاده می شود. همچنین ازئولیت ۱۳X به خاطر دارا بودن خاصیت جاذب می تواند مولکول های آب را به راحتی در خود جذب نماید. به همین علت از آن در پنجره های دو جداره نیز استفاده می وشد. که در بین دو لایه از مولکولارسیو ۱۳X استفاده می شود. اما بیش ترین و عمده ترین کاربرد آن را می توانیم در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بدانیم. که در این صنعت از آن براب گرفتن رطوبت از گاز طبیعی و هوا استفاده می شود. همچنین جهت حذف آلاینده های مختلف مثل ترکیبات گوگردی، نیتروژن دار و کربن دی اکسید استفاده م یشود.
خرید عمده مولکولارسیو ۱۳X از مرکز فروش
شما می توانید برای خرید عمده مولکولارسیو ۱۳X از مرکز فروش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. ما به عنوان یکی از مراکز پخش مستقیم دارای رقابتی ترین و نازل ترین قیمت ها بر روی محصولات خود هستیم. ضمن این که کیفیت محصولات ما تضمین شده است. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین زئولیت ۱۳X را از مجموعه بازرگانی مفید با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/o39zw2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید