• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

لیست قیمت آلومینا فعال در ایران

آلومینا فعال یا اکیتو ماده ای با شکل دایره ای و یا پودری است که متخلخل بوده و دارای حفره هایی با سطح میکروسکوپی می باشد. با توجه به ویژگی های ساختاری و فیزیکی که دارد، از این محصول در کاربرد ها و مشاغل مختلفی استفاده می شود. که در ادامه مفصلا به آن ها می پردازیم. برای دریافت لیست قیمت آلومینا فعال در ایران می توانید با دفتر فروش مجموعه بازرگانی مفید تماس حاصل نمایید.

ویژگی های آلومینا اکتیو چیست؟

آلومینا فعال شده

آلومینا اکتیو به لحاظ خاصیت شیمیایی یک ماده خنثی است. بنابراین زمانی که آلومینا فعال شده در برخورد با مایعات و گاز ها قرار بگیرد دچار تغییر حالت فیزیکی وشیمیای نخواهد شد. این گونه باید تصور کرد که آلومینا اکتیو مانند اسفنج می تواند اقدام به جذب مایعات کند اما آب به باعث تغییر ساختار اسفنج نخواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های اسفنج این است که بیش تر از حجم خود می تواند آب را در خود حبس و نگهداری نماید. آلومینا فعال هم بدین صورت است، در واقع با جذب کردن مولکول های آب، این مولکول ها در ساختار این ماده تغییر ایجاد نمی کنند و همچنین آلومینا فعال می تواند بسیار بیش تر از حجم و اندازه خود اقدام به جذب نماید.

کاربرد های آلومینا اکتیو شده

عمده ترین کاربرد آلومینا اکتیو شده را می توانیم استفاده از آن به عنوان جاذب و کاتالیست بدانیم.  در بسیاری از مشاغل این موضوع جزو مهم ترین کاربرد ها محسوب می شود. از آلومینا فعال برای خشک نمودن گاز های استفاده می شود این موضوع در خطوط انتقال گاز جزو مهم ترین موارد است. و بسیار ضروری است. چرا که انتقال گاز با رطوبت از خطوط انتقال می تواند فرایندی مخاطره آمیز باشد. خشک کردن گاز های جهت انتقال ایمن آن یکی از مهم ترین فرایند ها به شمار می رود. گازهایی مانند پروپان باید قبل از استفاده به منظور جلوگیری از خورندگی وسایلی که منجر به نشتی خطرناک می شوند خشک شوند. آلومینا اکتیو یا فعال جذب می شود (جذب سطحی) ، جذب نمی شود (جذب حجمی) این یک تفاوت مهم است. برای مثال ، اسفنج آب را جذب می کند ، اما در واقع مولکول های آب با اسفنج پیوند نمی خورد و همچنین آب به راحتی می تواند نشت کند یا بعد از مدتی تبخیر شود. به عبارت دیگر ، الومینا فعال جذب سطحی می شود. زمانی که یک ماده شیمیایی به منافذ آلومینای فعال نشت می کنند در واقع با ماده جامد پیوند می خورد که پس از ورود ، بدون گرم شدن قابل توجه چیزی به بیرون نشت نخواهد کرد.

موارد استفاده از آلومینا اکتیو

آلومینا اکتیو

زمانی که باران می بارد، مقداری از مواد سمی و فلزی سنگین به همراه آب باران به آب های زیر زمینی راه پیدا می کند. این آلودگی های می توانند ناشی از مواد سمی و مضر کارخانه ها باشند. عمدتا آلودگی هایی مانند آرسنیک و سرب که ناشی از کارهای مربوط به معادن است در آب های زیر زمینی وجود دارد. از همین رو می توانیم از آلومینا اکتیو به منظور از بین بردن این آلودگی ها استفاده کنیم. چرا که آلومینا فعال شده یکی از بهترین ابزار ها برای از بین بردن آلودگی و سموم موجود در آب است. و می تواند همه این آلاینده ها را از آب حذف کند. آلومینا فعال یه روش موثر برای پاکسازی محیط زیست است . توانایی اتصال آن با مواد سمی به این معنی است که این مواد هنگام دفع به محیط نشت نمی کنند. یکی از مهم ترین ویژگی ها پایداری بسیار زیاد آن است . این ماده با سایر مواد بدون تغییر در ماهیت شیمیایی و فرم خود پیوند می خورد. و از آنجا که بسیار متخلخل است ، سطح آن به مراتب بیشتر از وزن آن است و باعث می شود مقدار زیادی جذب انجام پذیرد.
کاربرد آلومینا اکتیو برای خشک کردن
اگر به دنبال یک خشک کننده قدرتمند باشید، آلومینا فعال می تواند بهترین گزینه باشد. این محصول قادر است هوا و سایر گاز ها را به بهترین شکل ممکن خشک کند. در واقع با گرفتن و حبس کردن مولکول های آب درون خود اقدام به خشک کردن گاز و هوا می کند. این موضوع در  در تصفیه آب در مصارف صنعتی ، تاسیسات تصفیه آب شهری و مصارف خانگی استفاده می شود. آلومینا در از بین بردن فلوراید از آب آشامیدنی ، همچنین سرب ، آرسنیک و سایر آلودگی ها بسیار عالی است. مقاومت در برابر خرد شدن ، تخلل زیاد و ویژگی های شیمیایی و فیزیکی بسیار پایدار آلومینا فعال ، آن را به یکی از مهم ترین و مفیدترین عناصر در جامعه های با تکنولوژی بالا تبدیل کرده است.
قیمت و خرید آلومینا فعال در مرکز پخش
شما می توانید بهترین قیمت را برای خرید آلومینا فعال یا همان آلومنا اکتیو از ما بخواهید ، همچنین با توجه به کیفیت و نوع آن قیمت ها متفاوت است. جهت سفارش و خرید آلومینا فعال شده با قیمتی مناسب از مجموعه بازرگانی مفید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.  

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/o39973
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید