• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز تولید مولکولارسیو تیپ 3A

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از مولکولارسیو تیپ 3A داشته باشیم، می توانیم اینطور عنوان نماییم که یکی از انواع زئولیت می باشد. این ماده بعنوان کاتالیزور و جذب کننده رطوبت در ایرهای دسیکانتی کاربرد دارد. برای زدودن آب از گازهای طبیعی و همچنین از هیدروکربن اشباع نشده، کاربرد داشته و در دو شکل استوانه و گرد و با توجه به استفاده ای که از آن می شود، موجود می باشد. مرکز تولید مولکولارسیو تیپ 3A

بررسی طبقه بندی انواع مولکولارسیو

بررسی طبقه بندی انواع مولکولارسیو این ماده در 4 دسته 4A، 3A ،5A و 13x طبقه بندی می گردد. نوع 3A آن دارای شیارها و حفره هایی به قطر تقریبی 3 آنگستروم می باشد. در صنایع گوناگونی از آن بهره می برند بعنوان مثال در صنعت فشرده سازی هوا، برای رساندن به درجه منفی 90 درجه مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی ست که بوسیله عملیات احیا، قابلیت استفاده در درایرها، امکان افزایش دادن آن به منفی 100 درجه نیز وجود دارد. مدل 4A آن از نظر کاربرد، شباهت بسیار زیادی به مدل قبلی دارد و دارای حفره های 3 آنگستروم بوده و علاوه بر اینکه دارای خصلت رطوبت زدایی می باشد، در از بین بردن انواع مختلف مواد آلی و شیمیایی از جمله، متانول، آمونیاک، مونو اکسید کربن و هیدروکربن از گاز طبیعی نیز کارآیی دارد. مدل 5A از نظر اندازه برخلاف مدل های قبلی دارای قطر 5 می باشد اما از نظر کاربرد شبیه دو مدل قبلی می باشد اما قدرت جذب آب و رطوبت آن بیشتر است. علاوه بر آن برای از بین بردن اکسید کربن از گازهای اصطلاحا ترش کاربردی می باشد. ضمن اینکه به منظور تولید گاز نیتروژن، اکسیژن و هیدروژن مورد استفاده قرار می گیرد. مدل 13x آن، دارای قطر 10 می باشد که قدرت جذب بسیار بیشتری نسبت به مدل های قبلی خصوصا مدل اول دارا می باشد. از این مدل عموما در ساخت و تولید اکسیژن با روشی به نام PSA استفاده می گردد. این مدل بیشتر در تولید گازهای صنعتی در درایرهای جذبی متغیر دارای کاربرد می باشد.

خرید مولکولارسیو تیپ 3A عمده

خرید مولکولارسیو تیپ 3A عمده فروش عمده انواع مولکولارسیو، تولید شده در مدرنترین کارخانه های کشور، و با بکار بردن بهترین متریال و مواد اولیه و در مرغوبترین کیفیت صورت می پذیرد. سفارش و ثبت خرید مولکولارسیو، هم بصورت تلفنی و هم بصورت اینترنتی و به شکلی کاملا مستقیم ممکن می باشد و از آنجایی که دلال و واسطه بطور کل از این معاملات حذف گردیده اند، قیمت محصول نهایی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. گفتنی ست امکان مشاوره رایگان قبل از هرگونه سفارش، میسر بوده و شما خریداران گرامی می توانید قبل از خرید، با مشاوران مجرب ما به گفتگو بپردازید.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/g36zz2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید