• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکزپخش آلومینا فعال درجه یک در ایران

  آلومینا فعال یا آلومینا اکتیو شده یک ماده پرکاربرد در صنایع است که در صنایع و کارخانه های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده درجه کیفیت های مختلف دارد. و تنها در صورتی می تواند بالاترین میزان عملکرد خود را نشان دهد که، از کیفیت کافی برخوردار باشد. اگر قصد خرید آلومینا فعال درجه یک را دارید؛ و به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید هستید، مجموعه ی بازرگانی مفید، مرکز پخش آلومینا فعال درجه یک در ایران می باشد که محصول مورد نظر شما را در بسته بندی و وزن دلخواه برایتان تهیه کرده و در مقصد مورد نظر به شما تحویل خواهد داد. برای سفارش آلومینای اکتیو فقط کافیست تا با ما تماس بگیرید.

آلومینا فعال و ویژگی های آن

آلومینا فعال از دی هیدروکسیله شدن آلومینیوم هیدروکسید به دست می آید. ساختار فیزیکی این ماده و یکسری خصوصیات فیزیکی موجب شده تا این ماده در صنایع مختلف کاربرد های زیادی دارد.

ویژگی آلومینا فعال

  • تخلخل بالا
  • سطح تماس بالا
  • ظرفیت جذب بالا
  • بی اثر بودن
همین ویژگی ها موجب شده تا آلومینا به عنوان یک ماده جاذب در صنعت هوای فشرده در درایر های جذبی مورد استفاده قرار بگیرد. از این ماده می توان به عنوان جاذب برای رسیدن به نقطه شبنم در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد استفاده کرد. اندازه این درایر ها ۳ تا ۵ میلی متر و ۵ تا ۸ میلی متر است. تخلخل بالای این ماده موجب شده تا این ماده مانند کربن فعال بتواند مولکول های آب را درون خود نگهداری کند.  

رایج ترین کاربرد های آلومینا فعال

کاتالیست

این ماده می تواند به عنوان یک کاتالیزور در صنایعی مانند نفت و گاز مورد استفاده قرار بگیرد. عمده مصارفی که این ماده دارد استفاده از آن در پروسه تولید پلی اتیلن، فلوراید، هیدروژن پراکسید و ... می باشد. در پروسه انتقال گاز، نباید هیچ گونه رطوبتی وجود داشته باشد. و جذب رطوبت به وسیله این ماده انجام می گیرد. این ماده از یخ زدن رطوبت و هم چنین زنگ زدگی فلزات و خوردگی جلوگیری می کند. هم چنین آلومینا فعال می تواند ناخالصی ها و مواد آلاینده را از سر راه بردارد. چرا که وجود چنین موادی نیز می تواند در خطوط تولید مشکل ایجاد کند. و وجود آلومینا فعال موجب می شود که جلوی این مشکلات گرفته شود.

جذب رطوبت

تخلخل بالای این ماده و قابلیت جذب بالایی که دارد موجب شده تا بتواند، گاز و مایعات را در خود نگهداری کند. این ماده تا میزان ۲۰ درصد می تواند رطوبت را در خود نگهداری کند. احیای مجدد در دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد نیز یکی دیگر از قابلیت های ویژه این ماده است.  

جداسازی فلوراید از آب آشامیدنی

فلوئور یک ماده سمی و خطرناک برای بدن انسان است. بنابراین باید این فلوئورید موجود در آب حذف شود. فیلتر هایی که دارای آلومینا اکتیو می توانند میزان فلوراید را از ۱۰ به ۱ کاهش دهند. این فیلتر ها هر چه در تماس بیشتری با آب باشند می توانند جذب بیشتری را انجام دهند. در شرایطی که دمای آب پایین باشد، این جداسازی تا حدود ۹۵ درصد انجام می گیرد.

کاربرد در خلاء

یکی از خاصیت های مهمی که الومینا اکتیو داشت، جاذب بودن آن بود. این ماده می تواند در خلا به عنوان جاذب از ورود روغن به پمپ پره دوار جریان برگشتی جلوگیری کند.

اکتیو آلومینا در پزشکی

عدم واکنش  وتغییر پذیری این ماده موجب شده تا بتوان از این ماده در پزشکی برای ساخت پروتز های پزشکی مانند شانه و ران استفاده شود.    

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/g36e2o
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید