• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید آلومینا فعال از فروشگاه انحصاری

آلومینا فعال یکی از جاذب ها قدرتمند است که بیش ترین استفاده را در میان مواد جاذب دارد. این محصول به صورت گسترده ای در کارخانه ها به تولید می شود و در فروشگاه های انحصاری آن را می توان خریداری کرد. آلومینا فعال که به نام های اکتیو آلومینا، آلومینا اکتیو نیز شناخته شده است، این محصول از انواع آلومینا است و به دلیل این که دارای سطح تماس زیادی است می تواند میزان زیادی جذب را انجام دهد.

از آلومینا اکتیو در چه صنایعی استفاده می شود؟

آلومینا فعال از اکتیو آلومینا در صنعت پتروشیمی، گاز و نفت و ... استفاده می شود که در ین صنایع در نقش جاذب صنعتی است. همچنین از این ماده برای تهیه مواد شیمیایی بهره برده می شود. ماده اولیه ای که با آن اقدام به تولید اکتیو آلومینا می شود، هیدروکسید آلومینیوم است. در نهایت از این ماده اولیه آلومینا فعال به دست می آید که به شکل کروی و یا پوردی است. این محصول قدرت جذب فوق العاده بالایی دارد. یکی از ویژگی های مهم این محصول این است که با قرار گرفتن درون مایعات نرم نمی شود و درون این مایع تجزیه نمی گردد. بنابراین هیچ تغییری در شکل و یا ترکیبات آن رخ نخواهد داد. با عبور هوا از حفره های موجود بر روی آلومینا فعال، مولکلول های آب درون این حفره ها حبس می شود  و نمی توانند از ان خارج شود بدین تربیت رطوبت موجود در هوا گرفته می شود.

ویژگی های آلومینا اکتیو

مقاومت مکانیکی در این محصول به شدت بالا است و در سیستم های هوای فشرده می توان برای جذب رطوبت از آن استفاده نمود. مجموعه بازرگانی مفید به عنوان یکی از تامین کننده های این محصول، برترین برند ها و کیفیت ها را ارائه می دهد.

کاربرد آلومینا فعال شده به عنوان جاذب

استفاده از آلومینا فعال شده برای جدا کردن مولکول های فلوراید موجود در آب نیز رایج است. در واقع میزان زیادی فلوراید در آب آشامیدنی وجود دارد که می توانیم برای تصفیه کردن فلوراید و سایر مواد اضافه موجود در آن از آلومینا اکتیو استفاده کنیم. کشور های پیش رفته مانند آمریکا از این جاذب برای انجام این امر بهره برده می شود. فبلترهایی که محتوی این ماده می باشد قادر به کاهش مقدار فلوراید از ۱۰ PPM به میزان ۱ PPM  بوده و میزان جذب فلوراید موجود در آب به میزان زمانی که آب با فیلتر آلومینای فعال در تماس است ارتباط دارد. جداسازی فلوراید آب با میزان دما و PH پایین کامل انجام می گیرد. میزان PH مناسب برای جذب معادل ۵٫۵ بوده که تا میزان ۹۵ درصد جداسازی فلوراید را انجام می دهد.

کاربرد اکتیو آلومینا در سیستم خلا

اکتیو آلومینا

در برخی از کاربرد ها نیاز به تولید خلا وجود دارد. در مواردی که نیاز باشد میزان خلا زیادی را داشته باشیم از آلومینا فعال به عنوان جاذب بهره می بریم. آلومینا اکتیو می تواند از ورود روغن تولید شده پمپ های پره دوار حاصل از جریان برگشتی به داخل سیستم ممانعت به عمل آورد.

 کاربرد این محصول در صنعت پزشکی

آلومینا فعال همان طور که قبل تر نیز اشار شد خنثی است. از همین رو می توانیم از آن برای محیط های بیولوژیکی استفاده کنیم. به طور مثال از آن برای پوشاندن سطح پروتز های بدن مثل شانه و ران استفاده می شود.
خرید اینترنتی آلومینا اکتیو ارزان با کیفیت
یکی از روش های خرید، خرید غیر حضوری و اینترنتی است. شما می توانید به راحتی تنها با برقرار یک تماس تلفنی آلومینا اکتیو ارزان و با کیفیت را از مجموعه بازرگانی مفید خریداری نمایید. ضمن این که جهت اطلاعات بیش تر و یا اطلاع از قیمت نیز می توانید با ما تماس بگیرید.  

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/e45aq3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید