• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

شرکت عرضه مولکولارسیو تیپ 3A

شرکت عرضه مولکولارسیو تیپ 3A این محصول را در سطح وسیعی تولید و عرضه می کند. توزیع مولکولارسیو تیپ ۳a به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌شود افرادی که مایل به خرید این محصول هستند می توانند به سایت هایی که برای این کار درست شده است مراجعه کنند و این مولکولارسیو های مورد نظر خود را خریداری نمایند. مولکولارسیو از مواد بسیار مرغوبی و درجه یک تولید می شود. افراد بهتر است برای خرید آن مراجعه حضوری به شرکت داشته باشند تا بتوانند این محصول را به راحتی خریداری نمایند. شرکت عرضه مولکولارسیو تیپ 3A

مشخصات مولکولارسیو تیپ 3A

مشخصات مولکولارسیو تیپ 3A

مولکولارسیو تیپ ۳A دارای شکلی است با ساختار کریستالی متخلخل و منفذ دار که تشکیل شده است از یک سری مولکول های دیگر از قبیل آلومینا سیلیکات و.. که بسیار مفید می باشد و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه در بسیاری از صنایع کشور از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی که این ۱نایع کارای بسیار مهمی در صنعت دارند مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان کاتالیست، مواد جاذب رطوبت، جداکننده و تبادل کننده های یون ها کاربرد پیچیده و فراوانی دارند. مولکولارسیو ها به دلیل ساختارهای کریستالی منفذ دار و خاصیت جذب سطحی به عنوان غربال های مولکولی (مولکولارسیو) در فرآیندهای جداسازی و جذب مورد استفاده قرار می گیرند. مولکولارسیو ۳A یک نوع زئولیت با حفره هایی به قطر ۳ سانت است ، و برای مناسب برای آب زدایی و از بین بردم آب های موجود در ماده از گاز طبیعی ، ترکیبات قطبی و الکل ها و هیدروکربن های اشباع نشده استفاده می شود. این نوع زئولیت در اشکال دایره ای،کروی و استوانه ای دارد که در سایزهای و اندازه های مختلف با توجه به نیاز مصرف کننده قابل تامین می باشد. این نوع مولکولارسیو تا نقطه صد درجه دارای قابلیت رطوبت زدایی می باشند.

خرید مولکولارسیو تیپ 3A ایران

خرید مولکولارسیو تیپ 3A ایران

خرید مولکولارسیو ایران تیپ 3A لیران توسط شرکت های بزرگی انجام می شود و به بازار عرضه می گردد‌. بسیاری از افراد هستند که در کار تولید این محصول می باشند. فروش عمده این محصول مرغوب از طریق شرکت در زمینه واردات و تولید محصول فعالیت دارند و بهترین مولکولارسیو را به شما مشتریان عزیز عرضه می کنیم.

با خرید این محصول شما می توانید با قیمت بسیار پایین تری این محصول را از شرکت ما دریافت نمایید. چرا که شرکت ما با حذف تمامی واسطه ها تمام تلاش خود را به کار و احساسی این محصول با قیمت بسیار پایین تر به دست مشتریان عزیز برساند در نتیجه شما می توانید به راحتی این مولکولارسیو را از طریق سایت ما خریداری نمایید و از آن در صنعت استفاده کنید.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/a27a62
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید