• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز فروش و پخش آلومینا فعال Activated Alumina

آلومینا فعال از هیدروکسید آلومینیوم تشکیل شده است. که این ماده اولیه به روش دهیدروکسیلاسیون تولید شده است. شکل ظاهری این محصول به صورت کروی است. این محصول دارای قدرت جذب بسیار بالایی استو و می تواند مولکول های آب  را تا میزان بسیار زیادی در خود جذب و نگهداری می کند. مجموعه بازرگانی مفید به عنوان مرکز فروش و پخش آلومینا فعال است. که این محصول را با قیمتی ارزان به دست شما مشتریان محترم می رساند.

مشخصات اکتیو آلومینا چیست؟

آلومینا اکتیو

آلومینا اکتیو یکی از انواع آلومینا ها است که این محصول به دلیل دارا بودن میزان زیادی تخلخل و حفره بر روی بدنه خود توانایی زیادی در جذب مولکول های دارد. این محصول بیش ترین کاربرد را در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارد. که در این صنایع به عنوان ماده جاذب مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کابرد های مهم این محصول می توانیم به تهیه فلز آلومینیوم، کاتالیست، نم زدایی از هوا و ... اشاره داشته باشیم. این ماده دارای سطح تماسی بیش تر از ۲۰۰ متر مربع است. یکی از مهم ترین ویژگی های اکتیو آلومینا این است که در تماس و اتصال با مولکول های دیگر تغییر شکل نمی دهد و تجزیه نمی شود. جذب رطوبت در آن بدین ترتیب است که با عبور هوا از کنار آلومینا اکتیو، مولکول های آب در آن به دام می افتند. آلومینا اکتیو می تواند مدت زمان زیادی از این مولکول ها نگهداری کند. از ویژگی های مهم این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • دارای مقاومت شیمیایی بالا
  • قدرت احیا شدن
  • میزان تخلخل بالا
  • دارای قدرت جذب بالا
  • سطح ویژه بالا
  • خنثی
تمام این ویژگی ها باعث منحصر به فرد شدن این محصول شده است. کاراییی ها این محصول تمام بر گرفته از ویژگی ها و خصوصیات فیزیکی و شیمایی در این محصول است.

 کاربرد های مهم آلومینای فعال شده

آلومینا فعال شده

کاربرد آلومینای فعال و کربن فعال تقریبا مشابه به هم هستند. این دو محصول هر دو جاذب هستند و دارای میزان حفره های متععدی در روی خود می باشد. این حفره میکروسکوپی هستند. کاربرد های آلومینا اکتیو به شرح ذیل است؛ کاربرد به عنوان کاتالیست یکی از کاربرد های مهی که این محصول دارد، کاربرد آن در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بوده که از آن به عنوان کاتالیست بهره برده می شود. کاتالیزور در تولید نمودن هیدورپراکسید، پلی اتیلن، آرسنیک، فلوریدا، بازیابی گوگرد و .. کاربرد دارد. یکی از مخاطرات در خطوط انتقال گاز مربوط به وجود رطوبت در گاز می باشد. از همین رو آلومینا اکتیو در جهت خشک کردن این گاز ها می توان بسیار کاربردی باشد. این ماده می تواند رطوبت موجود در گاز را به خود جذب نماید و تمامی آلاینده ها و مواد اضافی موجود در گاز را از بین ببرد. بنابراین در جهت خالص سازی گاز ها  و خشک کردن آن ها از آلومینا فعال شده استفاده می شود.

کاربرد آلومینا فعال به عنوان جاذب رطوبت

همان طور که قبل تر نیز اشاره شد، آلومینا فعال دارای ساختاری است که می تواند میزان زیادی رطوبت را در خود حفظ و نگهداری نماید. در واقع آلومینا اکتیو قادر است ۲۰ درصد بیش تر از وزن خود اقدام به گرفتن رطوبت نماید. برای احیا مجدد آلومینا اکتیو باید آن را در دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد قرار داد.
فروشگاه اینترنتی آلومینا فعال در تهران
شما می توانید برای خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی مجموعه بازرگانی مفید اقدام به خرید آلومینا فعال یا همان اکتیو آلومینا نمایید. شما می توانید در تهران و سایر شهر های کشور اقدام به خرید این محصول نمایید.

لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/63zn3m
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید