• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروشندگان عمده مولکولارسیو تیپ 3A

مولکولارسیو تیپ 3a می تواند آب جذب کند، برای خشک کردن گاز طبیعی، اتانول و مونومرهای واکنشی مانند اولفین و... استفاده می‌شود. با جایگزین کردن یون پتاسیم به جای سدیم در نوع۴A مولکولارسیو تیپ ۳A ساخته می‌شود. مولکولارسیو که با نام زئولیت نیز از آنها یاد می شود با سیستم غربال مولکولی اقدام به جذب رطوبت می نماید. ماده فوق پس از عملیات های فرآوری به شکل کروی در آمده و بعنوان جاذب، جدا کننده، کاتالیست و تبادل کننده یونی در بسیاری از صنایع با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در مصارف صنعتی کاربرد های مختلفی دار، مانند عایق بندی شیشه ،عایق بندی پنجره ها وهمچنین در محافظ بسته بندی و خشک کردن و حذف آلودگی ها از فضاهای سربسته و حذف بو ها از آن می توان استفاده کرد. فروشندگان عمده مولکولارسیو تیپ 3A

مشخصات مولکولارسیو تیپ 3A

مشخصات مولکولارسیو تیپ 3A مولکولارسیو تیپ 3a نوعی از آلومینیو سیلیکات است که با تبادل یونی حاصل شده از پتاسیم تولید می گردد. تخلخل این نوع به میزان 3 انگسترم بوده و باعث جذب مولکول های آب با قطر مولکول کمتر از 3 انگسترم می گردد. مولکول هایی با قطر مولوکلی بالاتر از آن، جذب این نوع نمی‌شود. ذرات آب در ساختار متخلخل آن حبس گردیده و این عمل باعث جذب کامل رطوب در مایعات و گاز می شود. در شرایط عادی این ماده قابلیت جذب تا میزان 22 درصد وزن خود را داشته و با اندازه مولکولی و شکل آن کاملا منطبق می گردد و این ماده به همین علت می تواند گاز و مایع بدون آب تولید کند. این ماده قابلیت احیاء در دمای مابین 130 – 250 درجه سانتی گراد را داشته و این در حالی است که سیلیکاژل به عنوان یک ماده رطوبت گیر دیگر تنها به دمای 120 درجه سانتی گراد نیاز دارد. از عمده دلایل میزان جذب بالای آن وجود کاتیون های کلسیم، پتاسیم و سدیم می باشد که میزان بالایی از آب، ناخالصی و مایعات موجود در گازها را جذب می کند.

خرید مولکولارسیو تیپ 3A اصفهان

خرید مولکولارسیو تیپ 3A اصفهان شرکت پتروتات تجهیز خاورمیانه مولکولارسیو اصفهان: شرکت پتروتات تجهیز خاورمیانه در راستای صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی جهت یافتن یک منبع مناسب تامین ، شرکت پتروتات تجهیز خاورمیانه متعهد به ارائه خدمات در زمینه خرید مولکولارسیو تیپ 3a اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. خرید مولکولارسیو 3A در سایز ها و اشکال مختلف جهت آب زدایی از الکل ( اتانول و متانول) با بهترین کیفیت و قیمت. این شرکت با در اختیار داشتن چندین انبار در استان های تهران ، اصفهان و فارس آماده تامین مواد به صورت فوری می باشد . در راستای صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی جهت یافتن یک منبع مناسب تامین ، شرکت پتروتات تجهیز خاورمیانه ، نماینده و توزیع کننده رسمی شرکت BASF آلمان ،متعهد به ارائه خدمات با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.


لینک کوتاه: https://mofidzeolite.com/d/54ydm4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید