• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت و خرید مولکولارسیو ۴a

مجموعه مفید یکی از مراکز فروش و پخش انواع زئولیت، مولکولارسیو و به خصوص مولکولارسیو ۴a در کشور است. مجموعه ما به عنوان یکی از مراکزی که به صورت مستقیم اقدام به پخش و فروش می کند، کم ترین و نازل ترین قیمت ها را روی محصولات خود داریم. از همین رو شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید مولکولارسیو ۴a با شماره تماس های قرار گرفته در سایت، ارتباط بگیرید. همکاران ما در بخش فروش پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند. با ما همراه باشید تا کمی بیش تر با این محصول آشنا شویم.

مشخصات و کاربرد های زئولیت ۴a

molecular sieve 4a

زئولیت ۴a که یکی دیگر از زئولیت ها در گروه a است، بیش ترین و اصلی ترین جزئ از غربال های مولکولی است. این محصول از ترکیبات آلومیناسیلیکات تشکیل شده است. در واقع می توانیم این گونه بیان کنیم که مولکولارسیو ۴a آلومینا سیلیکات سیلیکون oxy 4 وجهی از اکسید آلومینویم است. که دارای ساختار LTA است. ساختار کریستال اصلی در آن به صورت هشت حلقه membered است. در زئوليت ۴a تشکیل یون سدیم با منافذ باز و بسته شدن ۴Å (۱Å = ۱ × ۱۰-۱۰ m)، که نوع ۴A (همچنین به عنوان نوع NaA شناخته می شود) غربالهای مولکولی). علت نام گذاری رئولیت یا مولکولارسیو ۴a به این نام این است که، اندازه منافذ آن برابر با ۴ انگستروم است و در گروه مولکولارسیو های A قرار دارد. اگر اندازه مولکول ها از ۴ انگستروم بزرگ تر باشد، این محثول قادر به جذب آن ها نخواهد بود. میزان توالی جذب آرگون ، کریپتون ، زنون ، آمونیاک ، مونوکسید کربن ، C2H4 ، C2H2 ، CH3OH ، C2H5OH ، CH3CN2 ، CS2 ، CH3CL ، CH3Br و دی اکسید کربن است.

مشخصات فنی و جزئیات محصول

از زئولیت ۴a می توانیم به منظور خشک کردن هیدروکربن های اشباع نشده مانند؛ اتییلن، پروپیلین و بوتادین استفاده کنیم. ضمن این که از آن به جهت خشک کردن و رطوبت گیری گاز ها، خشک کردن گاز های طبیعی، رطوبت زدایی از هر ترکیب قطبی مثل متانول و اتانول استفاده می شود. ممکن است علاوه بر این موارد ذکر شده از این محصول بهره برده شود، که ما به صورت تخصصی تر در مقالات بعدی به آن اشاره خواهیم داشت.

مزایای استفاده از غربال مولکولی ۴a

مولکولارسیو 4a

از مزایای استفاده از مولکولارسیو ۴a می توانیم به کیفیت بالای آن در جذب اشاره داشته باشیم. همچنین این محصول مقاومت بسیار خوبی در برابر هر گونه آلودگی دارد. از ویژگی های دیگر آن می توانیم به استحکام آن اشاره داشته باشیم که در برابر شکستن و خورد شدن دارد. شما می توانید پس از استفاده از آن مجددا آن را احیا نموده و بارها مورد استفاده قرار دهید.
  • خشک کردن مبرد
  • از بین بردن رطوبت در PU Plastic یا Paint
  • خشک کردن گاز طبیعی
  • شک کردن گاز ترک خورده
  • خشک شدن استاتیک واحدهای شیشه ای عایق ، پر از هوا یا پر از گاز.
  • کم آبی ترکیبات بسیار قطبی ، مانند متانول و اتانول.
  • کم آبی هیدروکربنهای اشباع نشده (به عنوان مثال اتیلن ، پروپیلن ، بوتادین).
خرید مولکولارسیو ۴a به صورت عمده
شما می توانید جهت خرید مولکولارسیو ۴a به صورت عمده با هر بسته بندی، و هر حجمی با دفتر فروش مجموعه ما هماهنگی لازم را انجام دهید. مجموعه مفید اقدام به فروش مولکولارسیو نوع a، x، انواع زئولیت ها ی طبیعی و مصنوعی و هر نوع جاذب سطحی کرده است. ما به عنوان نمایندگی پخش این توانایی را داریم تا محصولات خود را با قیمتی خوب و کیفیت بالا به دست مشتریان خود برسانیم. ضمن این که جهت صادرات انواع زئولیت و مولکولارسیو نیز می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/y2xyb3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com