• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز فروش مولکولارسیو ۵A و مولکولارسیو ۴A

  مولکولارسیو ها انواع مختلفی دارند. که مولکولارسیو ۵A و مولکولارسیو ۴A دو نوع رایج و پر کاربرد این ماده می باشد که در صنعت از آن استفاده زیادی می شود. مجموعه ی مفید، با سابقه ی طولانی که دارد، بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را برای شما تهیه می کند. این محصول رامی توانید به صورت عمده ای و فله ای از مجموعه ی ما خریداری کنید. هم چنین این مجموعه در زمینه ی فروش انواع مولکولارسیو های دیگر و مواد معدنی دیگری مانند زئولیت ها، آلومینا اکتیو و کربن اکتیو، فعالیت دارد. مزایای خرید از مجموعه ی مفید: مقرون به صرفه و اقتصادی کیفیت بالا عملکرد بالا گارانتی و تضمین محصولات ارسال در سریع ترین زمان ممکن سفارش عمده و خرده

دانستنی هایی در مورد مولکولارسیو ها

مولکولارسیو یاغربال مولکولی که از آلومینوسیلیکات ساخته شده اند. ساختاری بلورین و متخلخل گونه دارند. این مواد دارای یکسری منافذ بوده که این منافذ تمایل زیادی برای جذب اب و مولکول های قطبی دارند. این ماده دارای یکسری کاتیون از قبیل سدیم و کلسیم و پتاسیم بوده و سطح مقطع بزرگی نیز دارد. مولکولارسیو با نیروی یونی قوی می تواند مقدار زیادی آب و مایعات را جذب کند. دیگر ویژگی که می توان برای این ماده نام برد، توانایی آن در جداسازی گاز و مایعات می باشد. این ماده می تواند گاز و مایعات را بر اساس اندازه مولکولی یا خاصیت قطبی آن ها جذب کند. اندازه دریچه قفسی یا منافذ برای بسیاری از مولکول ها یکسان می باشد. مولکولارسیو ها را می توان بر اساس اندازه حفره هایشان تقسیم بندی کرد. مولکولارسیو ۳A و مولکولارسیو ۴A و مولکولارسیو ۵A نمونه ای از این مواد بوده است. این ماده براساس اندازه حفره هاش کاربرد های مختلفی هم دارد. مولکولارسیو ۴A برای رطوبت زدایی از گاز طبیعی کاربرد دارد.

کاربرد مولکولارسیو ها

رطوبت زدایی مستقیم این ماده یک رطوبت زدایی قوی برای گاز طبیعی می باشد. این ماده ظرفیت بسیار بالایی دارد. به همین علت می تواند ماده ای مناسب برای جذب رطوبت باشد. خشک کردن به وسیله حذف ارگان های سولفیدی جداسازی آب و دیگر ترکیبات سولفوری یونیت  های کراژنیک جداسازی هوا از مولکولارسیو ها استفاده های دیگر می شود. گاز های صنعتی با خلوص بسیار بالا مانند اکسیژن، نیتروژن به وسیله فرایند های بسیار دقیق و خاص تولید می شوند. این فرایند شامل مراحل ضروری انجام می شود. مولکولارسیو ها کیفیت بالا، نقش مهمی در انجام این فرایند ها دارند. همان طور که گفتیم هر کدام از انواع مولکولارسیو های نام برده برای انجام فرایند خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا مولکولارسیو ۳A برای – رطوبت زدایی از هوای فشرده – رطوبت زدایی از الکل – رطوبت زدایی از الفین ها – رطوبت زدایی از گاز کربنیک – رطوبت زدایی از CNG – رطوبت زدایی از گازهای مبرد مانند R134a مورد استفاده قرار می گیرد. و کاربرد های آن با مولکولارسیو ۴A و ۵A متفاوت می باشد.  

برخی از موارد کاربرد مولکولارسیو ۴A عبارتند از:

– رطوبت زدایی عمیق از هوای فشرده – رطوبت زدایی از CNG – حذف متانول از جریان های گازی و مایع مختلف برخی از موارد کاربرد مولکولارسیو ۵A عبارتند از: – خالص سازی هیدروژن – رطوبت زدایی و گوگردزدایی از گاز طبیعی – جداسازی گاز کربنیک از جریان های گازی مختلف – جداسازی نرمال و ایزو پارافین ها در فرآیندهای فاز بخار اندازه مولکولی هر کدام از مولکول های قطبی با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین علت کاربرد هر کدام از آن ها متفاوت می باشد. تنوع زیاد مولکولارسیو موجب شده تا این ماده در صنعت استفاده زیادی داشته باشد.

قیمت مولکولارسیو ۵A در بازار چقدر است؟

[caption id="attachment_2539" align="aligncenter" width="300"] انواع مولکولارسیو[/caption] مولکولارسیو ۵A درجه کیفیت های مختلفی دارد. بهترین نمونه از مولکولارسیو ۵A را می توان به مجموعه ی مفید سفارش دهید. برای اطلاع از قیمت این محصول و هم چنین سفارش آن می توانید با ما تماس بگیرید.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/y2rlw2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com