• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مرکز فروش کربن مولکولارسیو CMS

مرکز فروش کربن مولکولارسیو CMS در ایران در شهر های متعددی وجود دارد، این مراکز ممکن است به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز فعالیت داشته باشند. از همین رو برای آشنایی با یکی از مرکز فروش کربن مولکولارسیو با ما همراه باشید.

خواص و کاربرد های کربن مولکولارسیو

کربن مولکولارسیو ماده ای ترکیبی بوده و از خواص دو ماده پرکاربرد یعنی کربن فعال و مولکولارسیو برخوردار است. به واسطه همین خواص بالا و ویژگی هایی که دارد؛ فروش کربن مولکولارسیو CMS رایج شده و برای موارد مختلفی در صنعت از ان استفاده می گردد.
این ماده می تواند تاثیرات زیادی را بر روی صنعت برجای بگذارد. به همین دلیل خرید کربن مولکولارسیو، انتخاب خوبی برای تحول در بخش صنعت خواهد بود. در ادامه این ماده را به صورت مفصل تر بیان خواهیم کرد و هم چنین توضیحاتی را راجب ویژگی ها و کاربردهای آن ارائه می دهیم.
چنان چه با خواص و کاربردهای بی نظیر این محصول آشنا هستید؛ و می خواهید نسبت به خرید کربن مولکولارسیو اقدام کنید، می توانید به صورت غیر حضوری و تنها با یک تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کرده و محصول را در مقصد مورد نظر خود تحویل بگیرید.
مجموعه ی مفید، با سابقه درخشانی که در امر فروش مواد معدنی و انواع زئولیت ها دارد، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت محصولات را ارائه خواهد کرد.

کربن مولکولارسیو چیست

مولکولارسیو ماده ای از جنس آلومیناسیلیکات کریستالی است که مولکول های آن ساختاری به شکل چارچوب دارند. این ماده می تواند برای عملیات جذب آب مورد استفاده قرار گیرد.
کربن مولکولارسیو (CMS) ماده ای جاذب است و یک ترکیب از کربن فعال و زئولیت می باشد که یک محصول را به وجود آورده اند. یکی از مهم ترین مشخصه های اصلی کربن فعال تخلخل بالای آن می باشد و هم چنین قدرت بالایی در فرآیند جذب دارند.
این ماده یک جاذب کربنی با حفره هایی به قطر ۴ انگستروم دارد و به شکل استوانه است. کربن مولکولارسیو، مزایای هر دو محصول را با هم دارد. این ماده دقیقا از همان ماده اولیه کربن فعال شناخته شده و می تواند موادی با قطر زیر ۱۰ انگستروم را جذب کند.
کربن مولکولارسیو را می توانید در مدل های ۴A، ۵A، ۱۰A و ۱۳X خریداری کنید. از این محصول می توانید برای جذب اکسیژن از نیتروژن استفاده کنید. یکی از بخش های بسیار حیاتی برای پردازش گاز طبیعی است.
این فرآیند از طریق یک سیستم PSA یا همان عملیات جذب از طریق نوسانات فشار در طی دو مرحله انجام می گردد. در واقع می توان گفت که کربن مولکولارسیو CMSیک ماده جاذب پرکاربرد در صنعت است.
این ماده یک غربال مولکولی با منافذ و اندازه های یکنواخت است. قطر آن به اندازه مولکول های کوچک مشابه بوده و مولکول های بزرگ نمی توانند وارد شوند. برخی از مولکولارسیو ها برای جداسازی و برخی دیگر به عنوان خشک کننده مورد استفاده قرار می گیرد. قطر مولکولارسیو ها را بر اساس آنگستروم یا نانومتر تقسیم بندی می کنند.

دلایل استفاده از CMS

این ماده از خاکستر زغال آنتراسیت حاصل شده و از طریق بخار فعال می گردد. ساختار تخلخل گونه این ماده موجب شده تا محصول بهترین جذب کننده اسانس های غیر دلخواه باشد.
جذب سطحی باعث بالا رفتن ظرفیت جذب می گردد. ابزار های پیشرفته ای برای از بین بردن گاز های موجود در فیلتر سیستم وجود دارد. کاربردهای کربن مولکولارسیو: فرآیند حل کردن به سرعت انجام می گیرد.
موجب جذب و پوشش حلال در دمای پایین می گردد اساس های نامطبوع را از بین می برد قدرت جذب این نوع کربن اکتیو باعث از بین رفتن آلاینده ها می گردد. بهترین تمیز کننده گازهای قابل دسترس مکانیزم پایدار قدرت جذب بالا برای ترکیبات با غلظت پایین  

خرید کربن مولکولارسیو از بهترین مرکز فروش

مجموعه بازرگانی مفید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مرکز فروش کربن مولکولارسیو CMS در کشور بوده و توانسته بزرگترین صادرات ها را در کشور رقم بزند. بسیاری از تاجران از داخل کشور کربن مولکولارسیو را از مجموعه مفید تهیه و صادر می کنند.

ضمن این که افرادی که از خارج از کشور قصد خرید این محصول را نیز دارند این امکان برای آن ها نیز فراهم شده تا با بهترین شرایط این اقدام مهم رقم بخورد.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/v3eoy4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com