• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

کربن مولکولارسیو ارزان ترین قیمت بازار

مجموعه بازرگانی مفید با سال ها تجربه در زمینه فروش عمده و صادرات انواع زئولیت و مولکولارسیو ها به عنوان یکی از بهترین مراکز پخش در ایران در حال فعالیت است. کربن مولکولارسیو یکی از محصولاتی است که ما در این مجموعه اقدام به فروش آن کرده ایم؛ شما می توانید برای خرید این محصول با ارزان ترین قیمت در بازار با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید. ما در این مقاله قصد داریم کمی بیش تر با کربن مولکولارسیو و به اختصار cms آشنا شویم.

تعریف و آشنایی با غربال مولکولی کربن cms

molecular sieve carbon

باید بدانید که اصلی ترین و بیش ترین ترکیب موجود در کربن مولکولارسیو cms ، کربن است. همچنین بر روی ساختار و بدنه آن تعداد بی نهایت منفذ و حفره وجود دارد که آن را به مانند یک اسفنج جاذب کرده است. قطر این حفره ها ۴ انگستروم است. غربال مولکولی کربن ظرفیت و توانایی بالایی برای تولید نیتروژن با خلوص بالا دارد. از همین رو می تواند در واحد های psa مورد استفاده قرار بگیرد. باتوجه به این که اندازه مولکول های نیتروژن و اکسیژن به هم نزدیک است، نمی توانیم از کربن اکتیو به عنوان ماده جاذب استفاده کنیم. چرا که به درستی نمی تواند این جداسازی را انجام دهد. و ممکن است هر دو ماده به صورت هم زمان جذب آن شود. از همین رو بهترین و درست ترین انتخاب کربن مولکولارسیو است. اندازه حفره های موجود بر روی ساختار آن مناسب بوده برای فرایند جداسازی اکسیژن از نیتروژن می تواند با خلوص بسیار بالایی اقدام به جداسازی نیتروژن کند. از همین رو نیتروژن خروجی از فرایند جداسازی با خلوص ۹۹ درصدی است. اما در رابطه با کربن اکتیو به این صورت نیست، و هر دو مولکول اکسیژن و نیتروژن جذب کربن اکتیو می شوند و این جداسازی به درستی انجام نمی شود.

دلایل و مزایای استفاده از غربال مولکولی کربن

کربن مولکولارسیو

غربال مولکولی کربن عمدتا از خاکستر زغال آنتراسیت (antracit) تشکیل شده است. همچنین این ماده به واسطه بخار نیز فعال می شود. کربن مولکولارسیو به دلیل ساختار تخلخلی که دارد و به مانند اسفنجی نرم عمل می کند، از آن به عنوان یکی از بهترین جاذب ها برای جذب کردن اسانس غیر دلخواه و یا ترکیبات کربنی ناپایدار استفاده می شود. داشتن قابلیت جذب سطحی این ماده جزو یکی از مزایای بزرگ آن به شمار می رود. ضمن این که این قابلیت باعث بیش تر شدن ظرفیت جذب آن نیز می شود. جالب است بدانید ابزار های فوق پیش رفته نیز برای این که بتوانند گاز های موجود در فیلتر ها را از بین ببرند، از کربن مولکولارسیو یا همان غربال مولکولی استفاده می کنند.

کاربرد های این محصول چیست؟

  • باعث تسریع حل کردن
  • برای جذب و پوشش حلال هایی در دمای پایین
  • بین برنده ی اسانس های نا مطبوع
  • به واسطه قدرت جذب چشمگیر این نوع کربن اکتیو باعث از بین رفتن آلاینده ها در کمترین دفعات ممکن
  • بهترین تمییز کننده گازهای قابل دسترس
  • مکانیزم پایدار
  • قدرت جذب بسیار بالا برای ترکیبات با غلظت پایین
قیمت کربن مولکولارسیو در ایران
شما می توانید جهت دریافت قیمت روز کربن مولکولارسیو و یا خرید این محصول با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید. شما بعنوان یکی از صاحبان مشاغلی که نیاز به کربن مولکولارسیو دارید، می توانید برای بستن قرار دارد خرید عمده و یا حتی صادارات این محصول با مجموعه ما همکاری نمایید. مجموعه مفید با سابقه چندین ساله در زمینه فروش و صادرات انواع زئولیت، مولکولارسیو و سایر محصولات که در سایت درج شده است، این امکان را دارد تا بهترین قیمت ها و کیفیت ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/r3wy52
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com