• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید ارزان ترین مولکولارسیو ۴A از نمایندگی

مولکولارسیو 4A یک زئولیت مصنوعی است که در آزمایشگاه ها توسط روش های مختلف فرآوری شده است. این ماده دارای یکسری ویژگی های مشترک با سایر مولکولارسیو ها بوده و تنها تفاوتی که دارند، اندازه قطر آن ها می باشد.

مولکولارسیو ۴A عمده را از کجا بخریم؟

ارزان ترین مولکولارسیو 4A

شما می توانید برای خرید ارزان ترین مولکولارسیو A4 به مجموعه مفید مراجعه کنید . مجموعه بازرگانی مفید تامین کننده انواع مواد جاذب رطوبتی علی الخصوص مولکولارسیو 4A با برند های خارجی و درجه یک می باشد.

مولکولارسیو 4A را با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت از این مجموعه خریداری کنید. این مجموعه در راستای صرفه جویی زمان و کاهش هزینه های شما، امکان خرید غیر حضوری و تلفنی را برای شما در نظر گرفته است.

لذا برای خرید مولکولارسیو 4A می توانید با یک تماس سفارش خود را ثبت کنید. مولکولارسیو 4A که از مجموعه مفید خریداری می کنید؛ به دلیل این که به صورت مستقیم عرضه می گردد، قیمت مناسب تری دارد.

هم چنین این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن، محصول مورد نیاز شما را در سراسر نقاط کشور دراختیارتان قرار می دهد. با توجه به کاربردهای گسترده ای که این ماده دارد، صنایع زیادی برای انجام کارهای خود بدان وابسته اند.

بنابراین به علت تقاضای بالای محصول، امکان ارسال محصول به همه جای ایران و حتی خارج از ایران نیز وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

مولکولارسیو 4A چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

خرید ارزان ترین مولکولارسیو ۴A از نمایندگی

مولکولارسیو 4A یک زئولیت مصنوعی است که در آزمایشگاه ها توسط روش های مختلف فرآوری شده است. این ماده دارای یکسری ویژگی های مشترک با سایر مولکولارسیو ها بوده و تنها تفاوتی که دارند، اندازه قطر آن ها می باشد.

مولکولارسیو 4A دارای قطری به اندازه ۴ آنگستروم است. این محصول در صنایع زیادی کاربرد دارد. برای رسیدن به نقطه شبنم عمق و پایدار از مولکولارسیو 4A استفاده می گردد.

این محصول را می توانید در سایز های مختلف و هم چنین در شکل های مختلفی مانند کروی و استوانه ای خریداری کنید. مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری کنند.

این محصول دارای یکسری ویژگی ها و مزایا است که موجب شده کاربرد آن بیشتر باشد. با توجه به این که مواد دیگری نیز هستند که بتوان از آن ها استفاده کرد، اما مقرون به صرفه بودن این ماده و افت فشار کم و عمر طولانی و ظرفیت بالای جذب موجب شده تا از این ماده استفاده بیشتری شود.

غربال مولکولی 4A ساختاری متخلخل و حفره های منظم و اندازه یکسان است. مولکولارسیو 4A با توجه به اندازه ذرات یکسانی که دارد و وجود این حفره ها می تواند ذراتی که اندازه ی آن ها ۴ انگستروم است، را جذب کند.

ویژگی منحصر بفرد دیگری که این ماده دارد، مقاومت فیزیکی بالا و ظرفیت و نرخ جذب بالا است. هم چنین این ماده مقاومت بالایی در برابر شرایط هیدروترمال دارد. در ادامه کاربرد های این محصول و هم چنین گرید های مختلف مولکولارسیو 4A را در ادامه بیان می کنیم.

کاربردهای مولکولارسیو 4A

مولکولارسیو 4A در صنایع استفاده زیادی دارد. از این ماده می توان به عنوان جاذب، خشک کن و جدا کننده و ... استفاده کرد. کاربرد مولکولارسیو 4A 

  • حذف رطوبت از هوای فشرده
  • آب زدایی مایعات آلی و هیدروکربن های اشباع شده
  • آب زدایی از گاز مایع مانند پروپان و بوتان
  •  نم زدایی از گاز های نوبل و سایر گاز ها مانند هیدروژن و نیتروژن و هلیوم و آرگون

در کل مولکولارسیو ۴ آنگستروم می تواند برای رطوبت گیری و نم زدایی استفاده گردد. این ماده در صنایع نفت و گاز برای رطوبت سازی و جداسازی آلاینده های گوگرد و نیتروژن می باشد.

برای جذب پارافین کربن هم از این ماده استفاده می شود. طوری که این ماده مولکول ها را جذب می کند و مولکول های شاخ دار جذب نشده و از آن عبور می کنند. کاربرد دیگری که مولکولارسیو 4A  دارد، استفاده از ان در جذب رطوبت فیلتر هوا و دستگاه تنفسی غواصان و آتش نشان ها است.

محصولات مولکولارسیو4A و کاربرد های آن ها

GSorb-410این ماده نیز مانند سایر مولکولارسیو ها می تواند در صنعت مورد استفاده قرار بگیرد. مولکولارسیو ۴A در شکل های مختلف تریلوب، کروی و استوانه ای استفاده می گردد.

این ماده برای رطوبت گیری و حذف مقادیر CO2 و H2S استفاده می شود. نمگیری از هوا در صنایع مختلف، و رطوبت گیری از گاز های طبیعی و سایر گاز بر عهده ی این گرید است. GSorb-420

از این گرید برای رطوبت گیری استفاده می شود. اما از هیدروکربن اسیدی و جریان گاز طبیعی که دارای مقادیری آمین هستند؛ استفاده می گردد. این محصول ساختار ویژه ای دارد که می تواند در برابر شوک حرارتی و تخریب هیدروترمال مقاومت بالایی داشته باشد.

این محصول تولید کک را به حداقل می رساند. GSorb-440 GSorb-440 نمونه ی بهبود یافته ای از غربال مولکولی ۴A است. برای حذف رطوبت از جریان هیدروکربن مایع از ان استفاده می شود. این ماده در مقایسه با سایر گرید ها، سرعت و ظرفیت جذب بالاتری دارد.

کاربرد آن نیز توانمند بودن آن در جداسازی مولکول های اندازه کوچک مانند متانول از جریان گازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این ماده قابل احیا بودن آن است. مولکولارسیو ۴a به دو روش گرما دادن در سیستم TSA و PSA یا همان کاهش ناگهانی فشار، قابل احیا است.

برای حذف رطوبت جذب شده این ماده کافیست تا دمای آن به ۲۳۰ درجه برسد. اگر عمل احیا به درستی انجام شود؛ مولکولارسیو ۴A می تواند تا نقطه شبنم زیر منفی ۱۰۰ درجه سانتی گراد، رطوبت زدایی کند.

شرایط نگهداری زئولیت 4A 

توجه داشته باشید که مولکولارسیو ها به طور کلی نباید در هوای آزاد قرار بگیرند و باید در محیطی خشک با بسته بندی مناسب نگهداری شود که بسته بندی شرکت مفید تمام این عوامل را برای نگهداری می کند و به علاوه با در نظر گرفتن سلیقه ی مشتری هرگونه بسته بندی که شما بخواهید را انجام می دهد.

همانطور که ذکر شد به روش  حرارتی TSA و دمای مطلوب تقریبی 250 درجه سانتیگراد تا 280 درجه سانیگراد این مولکولارسیو قابل احیا است البته برای احیا کردن مولکولارسیو روش دیگری نیز وجود دارد که در آن فشار را در فرایند PSA کاهش می دهند.

قیمت هر کیلو زئولیت 4A خالص چقدر می باشد؟

قیمت هر کیلو زئولیت خالص متفاوت است و بسته به نوع و کیفیت زئولیت، گارانتی، کارایی و ماندگاری محصول شرکت تولید کننده متغیر و متفاوت باشد. در حال حاضر قیمت هر کیلو زئولیت خالص را نمی‌توان دقیقاً تعیین کرد.

باید توجه داشت که قیمت زئولیت و دستگاه‌های آن به دلیل تاثیر عوامل مختلفی مانند تغییرات بازار، نوع و کیفیت محصول، سایز و ظرفیت دستگاه، ممکن است تغییر کند. جهت استعلام دقیق قیمت با شرکت در تماس باشید.

به هنگام استعلام قیمت ها توجه داشته باشید که بسته به میزان ثبت سفارش و خرید عمده یا خرده قیمت زئولیت متفاوت است. همچنین قیمت خرید استعلام شده، برای مدت کوتاهی معتبر است و به دلیل نوسانات شدید بازار ممکن است قیمت‌ها تغییر کند.

شرکت مفید یکی از تأمین‌کننده‌های زئولیت است که شما می‌توانید به صورت عمده یا خرده، در آن ثبت سفارش کنید. همچنین برای دریافت مشاوره و کسب اطلاع از آخرین وضعیت قیمت‌ها و خرید و ثبت سفارش می‌توانید به صورت حضوری و تلفنی با ما در تماس باشید

همچنین قابل ذکر است که قیمت هر کیلو زئولیت در کیفیت‌ها و تولیدکننده های مختلف اعم از ایرانی و خارجی و بسته به حساسیت کاربرد در کیفیت ها مختلفی در بازار وجود دارد، قیمت هر کیلو زئولیت تقریباً بین 30 تا 60 هزار تومان بسته به کیفیت، گارانتی، کارایی و ماندگاری متفاوت می باشد.

شرکت پخش مولکولارسیو4A درجه یک 

مولکولارسیو 4A با برند های مختلف و در درجه کیفیت های متفاوتی در بازار موجود می باشد. این ماده را می توانید در کیفیت های مختلف و قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

حتی کیفیت بالای این محصول نیز قیمت مناسب تری خواهد داشت. زیرا ما وارد کننده مستقیم مولکولارسیو 4A در ایران هستیم. برای ثبت سفارش و اطلاع از موجودی می توانید با ما تماس بگیرید.

گروه بازرگانی مفید با کادری مجرب در زمینه تامین موادشیمیایی مورد نیاز در صنایع مختلف کشور به توانایی در برآورد نیاز مواد اولیه با بهترین بسته بندی و کیفیت و با مناسب ترین قیمت ها می باشد.

این شرکت در راستای صرفه جویی در زمان شما مشتریان گرامی جهت یافتن یک منبع مناسب تامین محصولاتتان، توانایی تامین مواد به صورت فوری و تحویل به موقع به سراسر ایران را دارا می باشد.

همچنین شما می توانید جهت خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی فنی درباره این محصول با ایمیل و شماره های قرار داده شده در صفحه اصلی تماس حاصل فرمایید.

قیمت مولکولارسیو در مراکز خرید

قیمت مولکولارسیو ارتباط مستقیمی با نوع زئولیت مورد استفاده در فرایند تولید آن دارد.

همانطور که اطلاع دارید زئولیت در گریدهای متنوع برای تولید مولکولارسیو به کار می رود.

لذا برای دریافت اطلاعات کامل و استعلام قیمت مولکولارسیو درخواستی خود، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و از مشاوره کارشناسان فروش بهره مند شوید.

 

 

 


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/o486l2
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com