• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش بهترین کربن مولکولارسیو از نماینگی

امروز از کربن مولکولارسیو ها در امور و صنایع مختلفی بهره برده می شود. این محصول با توجه به کاربرد های بسیار زیادی که دارد قیمتی مقرون به صرفه نیز دارد؛ از همین رو افراد صاحب کسب و کار به دنبال خرید این محصول هستند. ما به عنوان یکی از نمایندگی های کشور، با فروش عمده بهترین و با کیفیت ترین غربال های مولکولی و بالاخص کربن مولکولارسیو، این محصول را با حذف تمامی واسطه ها بصورت مستقیم با نازل ترین قیمت به دست مشتریان خود می رسانیم. درادامه با معرفی بیش تر این محصول سعی داریم شما را با ویژگی ها و مشخصات این محصول بیش تر آشنا کنیم.

آشنایی با غربال مولکولی کربن

molecular sieve carbon

یکی از خواص زئولیت ها این است که جاذب سطحی هستند و دارای ساختار کریستالی متخلخل می باشند. از همین رو از آن ها به عنوان غربال مولکولی به منظور جداسازی و جذب مولکول ها به صورت انتخابی یا selectiv می باشند. علت این موضوع که می تواند مولکول ها را به صورت انتخابی جذب کند این است که ساختار آن کریستالی بوده و به واسطه حفره ها و کانال هایی که بر روی بدنه آن قرار دارد می توانید این مولکول ها را جذب نماید. لازم به ذکر است که این حفره ها و کانال ها به صورت یکنواخت هستند. در واقع باید این گونه بیان نمود که تنها مولکول هایی اجازه وارد شدن در این حفره ها را دارند که اندازه و سایز آن ها متناسب با اندازه و سایز حفره ها باشد. این گونه است که جذب سطحی رخ خواهد داد. کربن مولکولارسیو به واسطه این ساختار است که می تواند فرایند جداسازی و خالص سازی را با موفقیت در جریان های گاز انجام دهد. مولکولارسیوها در صنعت هوای فشرده برای نقطه شبنم تا ۹۰- درجه سانتی گراد و درایرهای هیتر دار دسیکانتی استفاده می شوند.

کاربرد و مشخصات کربن مولکولارسیو cms

کربن مولکولارسیو cms یک جاذب کربنی است که اندازه حفره های آن برابر با ۴ انگستروم است. شکل این محصول به صورت استوانه ای می باشد. همچنین این استوانه ها در سایز بندی های مختلفی هستند. کربن مولکولارسیو را می توانیم یک ترکیب ایده از کربن و زئولیت بدانیم. چرا که با تمام ویژگی هایی که دارد می تواند وظایف خود را با دقت بسیار بالایی انجام دهد. باید بدانید که کربن مولکولارسیو دقیقا از همان ماده اولیه کربن اکتیو تولید می شود. و از آن به عنوان یک ماده تخصصی برای جذب کردن هر ماده و مولکولی که دارای سایز کم تر از ۱۰ انگستروم است بهره برده می شود. از کربن مولکولارسیو می توانیم برای جداسازی اکسیژن و نیتروژن استفاده کرد. این کار به روش psa انجام می پذیرد. همچنین خلوص و غلظت نیتروژن خروجی از این فرایند بسیار بالا است. تا حدی که نیتروژن با دقت ۹۹ درصدی خالص سازی و جداسازی می شود. از همین رو از کربن مولکولارسیو در دستگاه های نیتروژن ساز بهره برده می شود.

مراحل انجام فرایند جداسازی نیتروژن و اکسیژن به روش psa

کربن مولکولارسیو

مرحله اول: دستگاهی به نام ژنراتور psa وجود دارد که گاز در آن وارد می شود. در این مرحله از کربن مولکولارسیو استفاده می شود؛ اما نیتروژن دارای مولکول هایی با میزان حجم زیاد است از همین رو نمی تواند جذب کربن مولکولارسیو شود. اما اکسیژن به خاطر حجم مولکول هایش به راحتی جذب می شود. ماده خروجی و یا همان محصول خروجی از این فرایند نیتروژن است. مرحله دوم: اکسیژن را به واسطه کم کردن میزان فشار از حفره های کربن مولکولارسیو خارج می کنیم. از همین رو جاذب مجددا احیا می شود و می تواند مجددا به منظور فرایند جداسازی مورد بهره برداری قرار بگیرد.
خرید کربن مولکولارسیو cms به صورت مستقیم از تهران
شما می توانید برای خرید کربن مولکولارسیو cms به صورت مستقیم از تهران با ما تماس بگیرید. ضمن این که خرید عمده این محصول و سایر مولکولارسیو ها را می توانید از مجموعه مفید انجام دهید.    

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/m4vyn4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com