• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت کربن مولکولارسیو CMS در تهران

عموما مولکولارسیو ها به خاطر ساختاری که دارند برای جدا سایز مولکول ها مورد استفاده قرار میگرند. کربن مولکلولارسیو در صنایع و کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار میگرد. برای اطلاع از قیمت قیمت کربن مولکولارسیو CMS در تهران و اقدام به خرید با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید. ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد.

کاربرد کربن مولکولارسیو چیست؟

carbon molecolarciv

همان طور که از نام این محصول پیداست، نوعی مولکولارسیو است. این ماده ترکیبی از زئولیت و کربن است. از کربن مولکولارسیو ها به صورت تخصصی و ویژه برای جذب کردن روغن موجود در سیستم های تولید هوا مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده را می توانیم به عنوان جاذب بخارات روغن بدانیم. ما به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده کربن مولکولارسیو شما را برای خریدی بهتر و موفق تر همراهی خواهیم کرد. کربن مولکولارسیو به عنوان یک جاذب مولکولی علاوه بر این که می توان باعث سریع تر شدن روند حل کردن می شود، جهت جذب نمودن و پوشش دادن حلال ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. از کربن مولکولارسیو در دمای پایین بهره برده می شود. از کرین اکتیو به عنوان ماده ای برای از بردن بوی بد اسانس ها استافده می شود. همچنین همان طور که قبل تر نیز اشاره داشتیم این ماده دارای قدرت جذب فوق العاده بالایی است. و شما می توانید از کربن مولکولارسیو برای جذب و حذف آلاینده ها استفاده نمایید. از مزایای بزرگ این محصول این است که؛ امکان بهره وری از آن به دفعات وجود دارد. چرا که پس از انجام فرایند آن را مجددا احیا می کنیم و استفاده دوباره از آن امکان پذیر است.

ویژگی خاص این محصول عبارت است

کربن مولکولارسیو دارای قدرت جذب بسیار بالایی است. از این ماده برای جذب ترکیبات در دمای جوش پایین بهره برده می شود. به صورت ویژه از این ماده برای از بین بردن بوی نا مطبوع موجود در اسانس ها استفاده می شود. همچنین با توجه به قدرت جذب بالای کربن مولکولارسیو، از آن برای جذب ترکیباتی که دارای غلظت کم نیز هستند بهره برده می شود. برای حذف آلاینده ها و تمیز کردن گاز های قابل دسترس کربن مولکولارسیو می تواند گزینه ای مناسب باشد. کربن اکتیو سرعت فرسایش فوق العاده پاییینی دارد؛ این موضوع سبب شده تا مکانیزم پایداری داشته باشد.

کاربرد غربال مولکولی CMS در جداسازی اکسیژن از نیتروژن

کربن مولکولارسیو

کربن مولکولارسیو دارای حفره هایی با قطر ۴ انگستروم است. از همین رو این ماده گزینه مناسبی برای جداسازی مولکول های اکسیژن از نیتروژن است. یکی دیگر از جاذب های مولکولی که کربن اکتیو است، شاید به عنوان گزینه دیگری برای انجام این فرایند به ذهن برشد. اما کربن اکتیو به دلیل این که دارای حفره هایی با سایز ۱۰ انگستروم است نمی تواند این جداسازی را انجام دهد. کربن مولکولارسیو نتیروژن را با خلوص ۹۹ درصدی از اکسیژن جدا می کند. و از همین رو به به عنوان گزینه عالی برای انجام این فرایند شناخته می شود.
روش های خرید کربن مولکولارسیو
شما می توانید با روش های مختلفی اقدام به خرید کربن مولکولارسیو نمایید. اما بهترین و راه ترین روش خرید، خرید غیر حضوری این محصول است. مجموعه مفید با سابقه چندین ساله خود در زمینه فروش زئولیت، کربن اکتیو، کربن مولکولارسیو و انواع مولکولارسیو های نوع a و X و .. می توانید شما را در خریدی ایده آل و مقرون به صرفه کمک کند. ضمن این که اگر در این زمینه نیاز به مشاوره داشته باشید، همکاران ما پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود. برای دریافت لیست قیمت، ثبت سفارش و ... ما شماره تماس هایی را در سایت درج کرده ایم تا بتوانیم پاسخگوی شما عزیزان باشیم.  

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/m2lmr3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com