• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش فوق العاده کربن مولکولارسیو (CMS)

همان طور که از نام این محصول پیداست، کربن مولکولارسیو، یک جاذب کربنی بوده که قطر حرفه های آن ۴ انگستروم است. شکل ظاهری این محصول به صورت استوانه ای است. در واقع کربن مولکولارسیو را می توانیم نوعی جاذب بدانیم که دارای ترکیب فوق العادی از کربن اکتیو و زئولیت است. تریب شدن این دو ماده با هم با ویژگی های ترکیب شده باعث ایجاد این ماده شده است. مجموعه مفید با فروش فوق العاده مولکولارسیو (CMS) به عنوان یکی از مراکز پخش این محصول را بدون هیچ  واسطه ای به دست مشتریان خود می رساند.

معرفی مشخصات جاذب کربنی CMS

[caption id="attachment_1925" align="aligncenter" width="263"]carbon molecolarciv carbon molecolarciv[/caption] جاذب کربنی CMS دقیقا با مواد اولیه کربن اکتیو ساخته و تولید می شود. این محصول به صورت تخصصی برای جذب کردن مواد و مولکول هایی که دارای اندازه و قطری کم تر  از ۱۰ انگستروم هستند مورد استفاده قرار می گیرد. اما از کربن مولکولارسیو برای جذب این سایز مولکول نمی توان استفاده نمود. چرا که همان طور که قبل تر نیز اشاره داشتیم حفره های موجود بر روی بدنه آن دارای سایز و قطر ۴ انگستروم هستند از همین جهت برای جذب مولکول هایی با این سایز و یا کوچکتر کاربرد دارد. کربن مولکولارسیو مدل های دیگری هم دارد، که این مدل ها عبارت است از A4، A5، A10 و X13 که هر یک دارای خاصیت و ویژگی های مختص به خود می باشند. از کربن مولکولارسیو می توان به صورت تخصصی برای جداسازی اکسیژن و نیتروژن استفاده کنیم. از کربن مولکولارسیو در واحد های تولید گاز نیتروژن به روش PSA برای بالا بردن خلوص نیتروژن استفاده می شود. کربن مولکولارسیو به طور تخصصی (در دستگاه های نیتروژن ساز) در فرآیند جذب اکسیژن از نیتروژن کاربرد دارد که یکی از بخش های بسیار حیاتی در پردازش گاز طبیعی است.

مراحل انجام فرایند در سیستم PSA

  • در این مرحله از فرایند؛ گاز به درون یک ژنراتور PSA وارد می شود. اکسیژه به راحتی جذب کربن مولکولارسیو می شود، اما نیتروژن به خاطر سایز مولکول هایش امکان جذب شدن در آن را ندارد. در نتیجه در این مرحله نتیروژن به عنوان محصول به دست آمده از این فرایند خارج می شود.
  • برای این که بتوانیم جاذب را احیا کنیم، اکسیژن را باید خارج کنیم. اکسیژن را با قرار دادن در شرایط افت فشار به راحتی از درون حفره های کربن مولکولارسیو خارج می کنیم.
اگر به جای کربن مولکولارسیو، از کربن اکتیو برای جدا کردن مولکول های اکسیژن و نیتروژن استفاده کنیم این جداسازی با شکست مواجه خواهد شد. چرا که هر دو ماده به واسطه کربن فعال جذب می شوند. اما بهترین گزینه برای این فرایند کربن مولکولارسیو است، به این دلیل که سایز حفره ها آن کاملا برای این امر مناسب است. نتروژن به دست آمده از این روش با خلوص بسیار زیادی خواهد بود. به طوری که دارای خلوص ۹۹ درصدی است.

مزایای استفاده از این ماده

کربن مولکولارسیو

نحوه تولید شدن کربن مولکولارسیو به این طریق است که خاکستر زغال آنتراسیت را از طریق بخار فعال می کنیم تا کربن مولکولارسیو به دست آید. و اما میرسیم به این موضوع که چرا باید از کربن مولکولارسیو برای امور مختلف استفاده کنیم، این ماده چه ویژگی ها و شاخصه هایی دارد؟
  • باعث تسریع حل کردن
  • برای جذب و پوشش حلال هایی در دمای پایین
  • بین برنده ی اسانس های نا مطبوع
  • به واسطه قدرت جذب چشمگیر این نوع کربن اکتیو باعث از بین رفتن آلاینده ها در کمترین دفعات ممکن
  • بهترین تمییز کننده گازهای قابل دسترس
  • مکانیزم پایدار
  • قدرت جذب بسیار بالا برای ترکیبات با غلظت پایین
خرید کربن مولکولارسیو CMS ارزان
اگر شما هم به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار ها به دنبال خرید کربن مولکولارسیو CMS ارزان خرید کربن مولکولارسیو CMS ارزان هستید، پیشنهاد می کنیم با دفتر فروش مجموعه ما تماس حاصل نمایید، بعد از ثبت سفارش پیگیری های لازم جهت ارسال بار صورت می گیرد.    

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/j3klq4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com