• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مولکولارسیو ۴a را از کجا بخریم؟

مولکولارسیو ۴a دارای ساختار Na12[(AlO2)12(SiO2)12]·XH2O بوده و به نوعی کریستال سدیم می باشد. مولکولارسیو ۴a که به آن غربال مولکولی ۴a یا الک مولکولی ۴a نیز گفته می شود؛ به نوعی آلومینیوسیلیکات فلزات قلیایی نیز محسوب می شود. از مولکولارسیو ۴a برا جذب مولکول هایی که دارای شعاع بحرانی کم تر از ۴ انگستروم هستند استفاده می شود. در پاسخ به این که مولکولارسیو ۴a را از کجا بخریم باید گفت، یکی از بهترین مراکز پخش که به صورت مستقیم اقدام به پخش و فروش این محصول می کند، مجموعه بازرگانی مفید است.

مشخصات فیزیکی و شیمیایی مولکولارسیو ۴a

[caption id="attachment_2462" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۴A[/caption] مولکولارسیو ۴a که نوعی غربال مولکولی است دارای ساختاری متشکل از آلومنینیوسلیکات سه بعدی است، بر روی بدنه آن خفره هایی به صورت منظم قرار دارد که باعث ایجاد شبکه متخلخل شده است. این ماده نوعی زئولایت است از همین رو دارای قدرت جذب بسیار بالایی است. به نوعی پس از جذب جداسازی هم انجام شده است. اندازه این حفره های بین ۳ تا ۱۰ انگستروم است. مهم ترین کاربرد مولکولارسیو ۴a جذب رطوبت است که در کاربرد هایی مثل جاذب رطوبت در چنجره دوجداره، صنایع نفت، گاز پتروشیمی و سیستم تهویه کاربرد دارد. کاربردی که مولکولارسیو ۴a در صنعت نفت و گاز دارد این است که، از آن برای جداسازی رطوبت  و آلاینده هایی مثل گوگرد، نیتروژن و کربن دی اکسید استفاده می شود. ضمن این که عمده استفاده ای که از مولکولارسیو ۴a می شود این است که از آن برای جذب پارافین کربن استفاده می شود. به نحوی که مولکول های آن جذب مولکولارسیو ۴a می شود و مولکول های شاخ دار جذب نمی شود بدین ترتیب جداسازی صورت می گیرد. از دو نوع محبوب مولکولارسیو ۳a و ۴a در جذب ناخالصی ها و احیاء گاز طبیعی و میعانات گازی نقش به سزایی دارد. از این ماده همچنین در جذب رطوبت فیلتر هوا و دستگاه تنفسی غواصان و آتش نشان ها استفاده می گردد.

کاربرد های مولکولارسیو ۴a

مولکولارسیو ۴a دارای ساختاری متخلخل است که این تخلخل ها با حفره هایی با سایز ۴ انگستروم هستند. این ماده قابلیت جذب مولکول هایی با این اندازه و یا کوچکتر را دارد و مولکول های بزرگ تر از آن عبور نمی کنند. علاوه بر این که می توانید از این ماده برای جذب رطوبت استفاده کنیم، قابلیت استفاه برای جداسازی هیدروکربن، متانول، آمونیاک، گاز های اتمسفریک و هیدروکربن های را از گاز انجام دهد. مولکولارسیو ۴a دارای مقاومت فیزیکی بالایی است و قدرت جذب بسیار خوبی دارد حتی در شرایط هیدروترمال و یا افت فشار پایین... ضمن این که در کنار همه مزایا و کاربرد هایی که دارد، این ماده بسیار مقرون به صرفه است و طول عمر زیادی هم دارد. از مولکولارسیو ۴a در کاربرد هایی مانند؛ حذف رطوبت موجود در هوای فشرده، جذب آب از مایعات آلی و گاز ها استفاده می شود. ضمت این که از molecular sieve 4A به عنوان عامل خشک کن هم بهره برده می شود. از کاربردهای دیگر این مولکولار سیو نوع ۴A خشک کردن گاز طبیعی و گازمایع از قبیل پروپان و بوتان می باشد.و همچنین حذف کردن ،مرکاپتان و ناخالصی های دیگر از گازهای طبیعی و گاز مایع است.و می توان در فرآیندهای گاز ترکیبی و پتروشیمی مصارف گوناگونی داشته باشد ، از جمله پالایش منبع گاز طبیعی، خشک کردن و پالایش گاز اصلاحی قبل از حلقه آمونیا، پالایش بخارهای فاقد گاز آمونیا، تولید اولفین وپلی اولفین،  خشک کردن گاز اولفین شکسته شده، اتیلن ومحصولات پروپیلن، خشک کردن و پالایش منبع شکست اتان، حذف ناخالصی از پلنت پلی اولفین(حفاظت کاتالیست از ترکیبات اکسیژندار وسولفید)، خشک کردن و تفکیک از هوا برای فرآیند سرمازایی استفاده می شود.

خرید مولکولارسیو ۴a عمده برای صادرات

جهت خرید مولکولارسیو ۴a عمده برای صادرات می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما با سال ها تجربه در زمینه فروش عمده و صادرات انواع مواد معدنی می تواند شما عزیزان را برای صادرات این محصول راهنمایی نماید.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/g36774
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com