• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت کربن مولکولارسیو در بازار

یکی دیگر از مواد پرکاربردی که در صنعت استفاده می شود؛ کربن مولکولارسیو می باشد. شرکت بازرگانی مفید یکی از تامین کننده های کربن مولکولارسیو است. این شرکت کربن مولکولارسیو را در برند های معتبر و با قیمت مناسب تهیه و آن را در بازار عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت کربن مولکولارسیو و موجودی آن با ما در تماس باشید. برای خرید کربن مولکولارسیو نیز می توانید با یک تماس سفارش خود را ثبت نمایید. [caption id="attachment_1990" align="aligncenter" width="300"] کربن مولکولارسیو[/caption]

آشنایی با کربن مولکولارسیو CMS

[caption id="attachment_1988" align="aligncenter" width="300"] کربن مولکولارسیو[/caption] کربن مولکولارسیو یا همان CMS یک جاذب کربنی می باشد. این ماده حفره هایی یکنواخت به اندازه ۴ آنگستروم دارد. این ماده یک جاذب است که از ترکیب کربن فعال و زئولیت به دست آمده است. کربن مولکولارسیو از ماده اولیه کربن فعال به دست آمده است. این ماده می تواند موادی که قطر آن ها زیر ۱۰ آنگستروم است را؛ جذب کند. اما خود کربن فعال که یک نوع جاذب است، نمی تواند ذراتی در این اندازه را جذب کند. کربن مولکولارسیو در مدل های ۴A و ۵A و ۱۰Aموجود می باشد. مولکولارسیو نیز یک ماده جاذب است که از آن برای جداسازی اکسیژن و نیتروژن استفاده می شود. بهترین ماده برای جداسازی نیتروژن به روش PSA می باشد. در این صورت نیتروژن با خلوص بالاتری تولید می گردد.   کربن مولکولارسیو نیز یک ماده ای است که به صورت تخصصی در فرایند جذب اکسیژن از نیتروژن کاربرد داشته و یکی از مواد مهم در پردازش گاز طبیعی می باشد. فرایند جداسازی در دو مرحله انجام می شود. و این مراحل نیز تکرار می گردند. مرحله اول گاز وارد ژنراتور PSA می شود. نیتروژن به دلیل حجم بالای مولکول هایش، جذب کربن مولکولارسیو نمی شود. ولی اکسیژن جذب شده و در نتیجه نیتروژن به عنوان فرآورده نهایی خارج می شود. مرحله دوم که کاهش فشار صورت می گیرد؛ اکسیژن از حفره های کربن مولکولارسیو آزاد می گردد. در نتیجه جاذب احیا شده و دوباره فرایند جداسازی تکرار می شود. از انجایی که اندازه مولکول های نیتروژن و اکسیژن به یکدیگر نزدیک می باشد؛ کربن فعال برای جداسازی اکسیژن از نیتروژن ماده خوبی نیست. چرا که فرایند جداسازی به خوبی انجام نمی شود؛ بلکه هر دو ماده توسط کربن فعال جذب می گردند. اما کربن مولکولارسیو CMS اندازه مناسبی دارند که می توانند موجب جذب اکسیژن و آزاد سازی نیتروژن شوند. در این صورت ماده ای با خلوص ۹۹ درصد آزاد خواهد شد.   .

دلایل استفاده از کربن مولکولارسیو

ساختار تخلخلی کربن مولکولارسیو موجب شده تا این ماده یک جذب کننده برای اسانس های غیر دلخواه باشد. جذب سطحی هم باعث بالا رفتن  ظرفیت جذب این ماده شده است. حل کردن سریع، جذب و پوشش حلال ها در دمای پایین، از بین برنده اسانس نامطبوع، بهترین تمیز کننده گاز های قابل دسترس، مکانیزم پایدار و قدرت جذب بالا برای ترکیبات با غلظت پایین از دیگر کاربردهای کربن مولکولارسیو ها می باشد.

پخش کننده مستقیم کربن مولکولارسیو

[caption id="attachment_1992" align="aligncenter" width="300"] کربن مولکولارسیو[/caption] همان طور که گفتیم کربن مولکولارسیو نیز به عنوان یک ماده جاذب در صنعت کاربرد دارد. به واسطه تخلخل بالا و اندازه حفره های خود می تواند، برخی از مواد را جذب کند. کربن مولکولارسیو موجود در بازار، در درجه کیفیت های مختلف موجود است. و آن چه بدیهی است، این است که کربن مولکولارسیو درجه یک، تاثیرات مثبتی را برجای خواهد گذاشت و کیفیت های پایین تر این ماده چندان، مفید نخواهند بود. برای خرید کربن مولکولارسیو درجه یک به صورت عمده ای، با شماره تماس موجود در سایت ما تماس بگیرید. امکان ارسال محصول در وزن، بسته بندی و مقصد مورد نظر شما در هر جای ایران و حتی خارج از ایران وجود دارد.

لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/e45l92
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com