• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت روز غربال مولکولی ۴a با کیفیت

غربال مولکولی 4a شکل سدیم از زئولایت نوع a است و این محصول عامل خشک کننده در بسیاری از صنایع است. از غربال مولکولی 4a تحت شرایط خاصی به منطور حذف نمودن دی اکسید کربن استفاده می شود. ضمن این که این ماده جاذب دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشد و از همین رو می توان از آن در شرایط خاص و کاربرد های ویژه بهره برد. جهت اطلاع از قیمت روز غربال مولکولی 4a با کیفیت با مجموعه بازرگانی مفید تماس بگیرید.

مولکولارسیو 4a

 

 

برخی از کاربرد های این محصول

 

از کاربرد های مهم غربال مولکولی 4a می توان به خشک کردن رطوبت و یا جاذب مولکول های آب بودن این محصول اشاره کرد. از مولکولارسیو ۴a به منظور حذف کردن تمام مولکول های آب موجود در گاز های طبیعی و گاز های مایع بهره برده می شود. این گاز های می تواند شامل گاز پروپان و بوتان باشد. از دیگر کاربرد های مهم  غربال مولکولی 4a  می توان به قابلیت آن در حذف کردن مرکاپتان و ناخالصی ها اشاره داشت. که همه این موارد در گاز های طبیعی وجود دارد و مولکولارسیو ۴a باید بتواند این گاز ها را حذف نماید. در فرایند مربوط به خالص سازی گاز ها غربال مولکولی 4a با جداسازی مولکول ها و انتخاب مولکول ها به صورت هوشمندانه اقدام به خالص سازی و حذف کردن آلاینده ها می کند. می توان در فرآیندهای گاز ترکیبی و پتروشیمی مصارف گوناگونی داشته باشد ، از جمله پالایش منبع گاز طبیعی

 

سایر کاربرد های مهم این محصول

 

غربال مولکولی 4a

 

از غربال مولکولی 4a در فرایند خشک کردن و همچنین پالایش گاز اصلاحی بهره برده می شود، این محصول در پالایش گاز اصلاحی قبل از حلقه آمونیاک به کار برده می شود. همچنین از مولکولارسیو ۴a می توان برای پالایش بخار هایی که فاقد گاز آمونیاک هستند بهره برد. می تواند به منظور تولید نمودن اولفین و پلی اولفین از این محصول بهره برد. ماده جاذب و خشک کننده در گاز اولفین شکسته شده، اتیلن ومحصولات پروپیلن   غربال مولکولی 4a  است. همچنین از این محصول برای خشک کردن و پالایش منبع شکست اتان و حذف ناخالصی از پلنت پلی اولفین(حفاظت کاتالیست از ترکیبات اکسیژندار وسولفید) بهره برده می شود. خشک کردن و همچنین تفکیک از هوا برای فرآیند سرمازایی از دیگر کاربرد های  غربال مولکولی 4a  به شمار می رود.

سایر کاربرد های کربن مولکولارسیو

  • میزان حلالیت بالا و بالا بردن سرعت در حل کردن
  • اساس های نامطبوع را از بین می برد
  • در تعداد دفعات کم تمامی آلاینده ها را از بین می برد
  • پاک کننده گاز های در دسترس
  • دارای مکانیزم پایدار
  • در ترکیباتی که دارای میزان غلظت کمی هستند قدرت جذب بالایی دارد

 معرفی مشخصات زئولیت ۴a

 

همان طور که قبل تر نیز اشاره شد، مولکولارسیو ۴a نوعی زئولایت است؛ بنابراین دارای ساختار متخلخل و شبکه ای می باشد. ساختار تو خالی و پوچ این محصول شاید شکننده و ضعیف به نظر برسد؛ اما این محصول در برابر هر گونه شرایط فیزیکی مقاوم بوده و می تواند طول عمر بسیار زیادی داشته باشد. از همین رو غربال مولکولی 4a یک محصول بی نظیر برای جذب کردن رطوبت می باشد. در کنار همه مزایا بزرگ این محصول دارای قیمتی مقرون به صرفه و ارزان نیز می باشد. استفاده از این ماده در صنایع نفت و گاز به جهت جذب رطوبت و جداسازی آلاینده ها همچون گوگرد، نیتروژن و کربن دی اکسید می باشد.از عمده مصارف آن در این صنعت می توان به استفاده در جذب پارافین کربن اشاره نمود به نحوی که مولکولهای آن در این ماده جذب گردیده و مولکولهای شاخ دار جذب نمی شود و ازآن عبور می کند.

 

احیا و استفاده مجدد از مولکولارسیو ۴a

 

 

الک مولکولی 4a

 

غربال مولکولی 4a دارای دو نوع دانه بندی کروی و استوانه است . به علاوه هر یک از این دانه های دارای گرید بندی بر اساس سایز نیز می باشند. بنابراین با توجه به کاربردی که مد نظر دارید باید اقدام به خرید یک شکل دانه و سایز نمایید.  یکی از ویژگی های مهم این محصول، این است که غربال مولکولی 4a  با سرعت بسیار زیادی اقدام به جذب مولکول های آب می کند. از همین رو با همان سرعت نیز دچار اشباع شدن می شود و دیگر ظرفیتی برای جذب کردن مولکول های بیش تر نخواهد داشت. بنابراین باید طی فرایندی اقدام به حذف و یا رها سازی مولکول های جذب شده در این محصول نمود. روش های متعددی برای انجام این فرایند وجود دارد. یکی از روش ها حرارت دادن به این محصول است و در روش دیگر با تحت فشار قرار دادن اقدام به رحا سازی مولکول های حبس شده در این ماده خواهیم کرد. تامین کننده مستقیم مولکولارسیو ۴a مجموعه بازرگانی مفید به عنوان تامین کننده مستقیم مولکولارسیو ۴a این محصول را باقیمتی ارزان و کیفیتی بالا به دست شما می رساند. برای اطلاعات بیش تر در زمینه خرید این محصول می توانید با شماره تماس های قرار گرفته در سایت تماس حاصل نمایید.  

 


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/e45dq3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com