• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a در ایران

قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a به عوامل بسیاری بستگی دارد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

غربال مولکولی ۴a یا به عبارت دیگر مولکولارسیو ۴a از جمله مواد جاذب است؛ این محصول تشکیل شده از ماده اولیه ای به نام آلومینیوم سیلیکات می باشد. بهتر است بدانید که مولکولارسیو ۴a به دلیل دارا بودن ساختاری شبکه ای و تو خالی می تواند یک جاذب قدرتمند باشد؛ این محصول می تواند آب و رطوبت حاصل از فرایند تبلور را جذب کند و هیچ تغییرات فیزیکی و شیمیایی در ساختار آن به وجود نیاید. برای دریافت قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a در ایران می توانید با ما تماس بگیرد.

مجموعه بازرگانی مفید قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a را نسبت به دیگر مراکز فروش بسیار مناسب تر در نظر گرفته است.

الک مولکولی ۴a و جزئیات ساختاری آن الک مولکولی ۴a که نام دیگر مولکولارسیو ۴a است، این جاذب تمایل زیادی برای جذب کردن آب و سایر مولکول های قطبی دارد. علت این موضوع بر گرفته از نوع ساختار این محصول است. چرا که مولکولارسیو ۴a دارای منفذ هایی در خود است و بدنه ای پوچ دارد، از همین رو قادر است میزان زیادی آب و رطوبت را در خود حبس کند. در این محصول میزان زیادی کاتیون از قبیل سدیم، پتاسیم، کلسیم و ... وجود دارد از همین رو قادر است بسیار بیش تر از وزن و ظرفیتی که دارد مولکول های آب را در خود جای دهد. لازم به ذکر است که غربال مولکولی ۴a با دارا بودن نیرو یونی قوی که عامل ایجاد شدن یک میدان الکترو استاتیک است، می تواند میزان زیادی آب و مایعات را در خود جذب نماید. سایر ویژگی های این محصول با توجه به قدرت جذب این محصول و نوع ساختاری که دارد، امکان بهره بردن از آن در صنعت گاز وجود دارد. چرا که مولکولارسیو ۴a قادر است ناخالصی های موجود در گاز ها و مایعات را جذب و حذف نماید. در واقع با دارا بودن ویژگی micro pore این محصول می تواند در جداسازی مولکول های گاز و مایعات خیلی قدرتمند عمل نماید. البته تنها مولکول هایی در این محصول جذب می شوند که هم سایز با حفره ها و منفذ های قرار گرفته بر روی آن باشند. مولکولارسیو ۴a نوعی زئولیت از گروه a است و به دلیل این که دارای منفذ و تونل هایی با قطر ۴ انگستروم است به آن غربال مولکولی ۴a اطلاق می شود. در مورد پارافین‌های هیدروکربن، مولکول‌های طبیعی و راست زنجیر در این منافذ جای می‌گیرند و می‌توانند جذب شوند، درحالی‌که مولکول‌های با زنجیره شاخه‌دار نمی‌توانند وارد این منافذ شوند و از بستر مولکولارسیوها بدون جذب عبور می‌کنند. نقد و بررسی تخصصی تر مولکولارسیو ۴a در صنعت نفت و گاز و به صورت کلی تر برای فرایند هایی که نیاز به جذب انتخابی مولکول ها باشد، از مولکولارسیو های متنوعی می توان بهره برد. اما از مولکولارسیو ۴a در مواردی خاص و تخصصی بهره برده می شود. چرا که این محصول می تواند در زمینه  ریکاوری گاز طبیعی مایع  ( NGL )  و یا  معیانات گازی پتروشیمی ( LPG) کاربرد فراوانی داشته باشد. این محصول دارای ویژگی هایی است که آن را نسبت به سایر محصولات دیگر متمایز کرده است، این ویژگی ها عبارت است از مواردی که در ادامه به آن می پردازیم. در واقع ویژگی های این محصول بر روی قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a تاثیر مستقیم می گذارد.

ویژگی ها و مزایای الک مولکولی ۴a از مولکولارسیو ۴a برای فرایند حذف کردن رطوبت آن هم به صورت مستقیم می توان استفاده نمود و این ویژگی باعث شده تا این محصول نسبت به سایر جاذب ها متمایز باشد. از دیگر مزایا و ویژگی های مهم این محصول می تواند به رطوبت زدایی و یا به عبارت دیگر خشک کردن به واسطه بهره گیری از ارگان های سولفیدی می باشد. در برخی از موارد و کاربرد های تخصصی نیاز است تا آب از دیگر ترکیبات سولفوری جداسازی شود؛ برای این امر می توان از مولکولارسیو ۴a استفاده نمود. کاربرد مولکولارسیو در گاز های صنعتی لازم به ذکر است که گاز های طبیعی مانند اکسیژن، نیتروژن، هیدروژن و منواکسید کربن باید طی فرایندی خاص و ویژه تولید شوند تا بتوانند غلظت مورد نظر را داشته باشند. از همین رو به ابزار و مواد خاصی برای انجام این کار نیاز است. در این فرایند که برای تولید نمودن این گاز ها طی می شود؛ نیاز است تا به جداسازی مولکول ها پرداخته شود. برای  غربال مولکلوی و یا جداسازی انتخابی مولکول ها، از مولکولارسیو ۴a و یا هر نوع مولکولارسیو متناسب با آن کار استفاده می شود. مرجع خرید غربال مولکولی ۴a در قم شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه بازرگانی مفید و اقدام به خرید آنلاین مولکولارسیو ۴a، این محصول را از مرجع خرید غربال مولکولی این محصول در قم و سایر شهر ها تهیه کنید.  

برای اطلاع از قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a می توانید به سایت مجموعه مفید مراجعه کرده و یا با برقراری تماس با همکاران ما در بخش پشتیبانی از آن ها راهنمایی بگیرید.

مزایای تاثیرگذار بر روی قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a

1. دارای مقاومت فیزیکی بالا

2. برخو.رداری از ظرفیت جذب کنندگی بالا

3. مقرون به صرفه بودن

4. افت فشار کم

5. برخورداری از نقطه شبنم پایین تر از مولکولارسیو 3A

6. برخورداری از قدرت جذب بالا در برابر شرایط هیدروترمال

7. برخورداری از تضمین عملکرد

کاربرد مولکولارسیو 4a

کاربردهای مولکولارسیو 4a به شرح زیر می باشد:

حذف کردن رطوبت از هوای فشرده

حذف کردن رطوبت از CNG

جداسازی هیدروکربن، متانول، آمونیاک، گازهای اتمسفریک و هیدروکربن ها را از گاز انجام می دهد.

حذف کردن آب از مایعات آلی و گازهایی مانند بوتان، پروپان، نیتروژن، هیدروژن ، هلیوم و آرگون

بی آب کردن سیستم عایق گازی

خشک کردن هیدروکربن های اشباع شده

روش احیاء مولکولارسیو 4A

مولکولارسیوها تا وقتیکه به به اشباع برسند توانایی جذب را دارا می باشند.

بنابراین برای اینکه بتوانند بار دیگر عملیات جداسازی را باکیفیت قبل انجام دهند نیاز است تا عملیات احیاء به درستی انجام شود.

عملیات احیاء مولکولارسیو 4A به دو روش گرما دادن در سیستم های TSA و یا با کم شدن ناگهانی فشار در سیستم های PSA می باشد.

این مواد برای حذف رطوبت از خود به دمای تا 230 درجه سانتی گراد نیاز دارند.

 

فروش عمده مولکولارسیو ۴

عمده فروشان مولکولارسیو 4 A با در نظر داشتن سفارشات مشتریان، به تولید این محصولات با مواد اولیه ممتاز می پردازند.

کارخانجات مولکولارسیو، انواع این محصول را به شکل عمده در نزد نمایندگی های مجاز فروش مولکولارسیو در سراسر کشور قرار می دهند.

قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a در فروش عمده بسیار به صرفه تر از قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a در فروش عادی می باشد.

کلیه نمایندگی های معتبر در سراسر کشور با ایجاد شرایط مناسب، میزان فروش انواع مولکولارسیو را افزایش می دهند  و به دلیل تهیه مستقیم محصول از تولیدکنندگان دارای مناسب ترین قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a می باشند.

توزیع کنندگان مستقیم و هم چنین عمده فروش های مولکولارسیو که تامین نیاز بازار کشور را انجام می دهند. سعی می کنند تا با توجه به تقاضای بازار، مولکولارسیو مورد نظر خریداران را با قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a ارزان و مناسب تولید کنند.

این مراکز محصولات مورد نظر را به شکل عمده و جزئی در اختیار خریداران قرار می دهند، اما در خرید عمده تخفیفات بسیاری را در قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a در نظر می گیرند.

از این رو بیشتر مصرف کنندگان تمایل به خرید عمده مولکولارسیو 4A دارند تا از این گونه تخفیفات برخوردار شوند.

فروشگاه مفید برای رضایت مشتریان خود خرید اینترنتی را هم به خدمات خود افزوده است.

از این رو شما عزیزان می توانید به راحتی و با صرف زمان و هزینه بسیار کم محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید  مولکولارسیو 4A با کیفیت از مجموعه بازرگانی مفید

خرید مولکولارسیو 4A باکیفیت از مجموعه بازرگانی مفید به دو صورت حضوری و اینترنتی امکانپذیر می باشد.

خرید مولکولارسیو 4A به صورت مستقیم از تولید کننده در قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a بسیار به صرفه خواهد بود.

زیرا در این میان دست بسیاری از دلال ها را کوتاه کرده ایم.

قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a که از تولیدکنندگان به صورت مستقیم تهیه می شود بسیار پایین تر از دیگر مراکز می باشد.

از جمله مزایای خرید آنلاین این است که دیگر نگران حمل و نقل آن نخواهیم بود و یک خرید آسان و به صرفه را تجربه خواهیم کرد.

اغلب فروشگاه ها در سراسر کشور فروش اینترنتی مولکولارسیو را هم به خریداران ارائه می دهند.

از این رو ما شما را تشویق به خرید اینترنتی محصول مورد نظر خود می کنیم.

مجموعه مفید آماده ارائه خدمات فروش بهترین محصولات با قیمت هر کیلو مولکولارسیو ۴a مناسب به شما عزیزان می باشد.

 

 

 

 

 

 


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/a4dyd4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com