• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

قیمت و خرید غربال مولکولی ۴a

  غربال مولکولی ۴a یکی دیگر از انواع مولکولارسیو ها بوده که این ماده هم کاربرد های زیادی در صنعت دارد. مولکولارسیو ۴a یا غربال مولکولی ۴a هم در مجموعه ی بازرگانی مفید موجود می باشد و می توانید آن را با بهترین و مناسب ترین قیمت اما با بالاترین کیفیت خریداری کنید. تنوع زیادی از برندها در بازار موجود می باشد. و ما مولکولارسیو ۴a را از بهترین برندهای موجود در دنیا برایتان تهیه کرده ایم. برای خرید غربال مولکولی ۴a می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

غربال مولکولی ۴a چیست

غربال مولکولی یا مولکولارسیو یا الک مولکولی را می توان مانند زئولیت های سنتزی به حساب آورد. در برخی از ساختار و خصوصیات فیزیکی شباهت هایی بین هر کدام وجود دارد. و وجود برخی از تمایز ها و تفاوت ها موجب شده تا این دو مواد با یکدیگر تفاوت هایی در کاربرد داشته باشند. مولکولارسیو ها بر اساس اندازه حفره ها هم با هم تفاوت هایی دارند و در دسته های مختلف قرار می گیرند. مولکولارسیو ۴a نوعی زئولیت است که کاربرد های مخصوص خود را در صنعت دارد. این ماده که از نوعی سیلیکات قلیایی آلومینا به دست امده می تواند مولکول هایی که اندازه آن ها کمتر از ۴ آنگستروم است را جذب کند. در کل غربال مولکولی ۴a نوعی جاذب است. و اکثر کاربردهای آن به دلیل جاذب بودن ش می باشد. مولکولارسیو ها و غربال مولکولی ۴a یک ویژگی منحصر بفرد دارد و آن قابلیت احیا می باشد. این ماده می تواند در دمای ۲۵۰ تا ۲۸۰ درجه سانتی گراد برای حذف رطوبت مورد استفاده قرار بگیرد.

از غربال مولکولی ۴a چه استفاده هایی می شود؟

رایج ترین کاربردی که این ماده دارد، استفاده از آن در دستگاه های خشک کن رطوبت می باشد. این ماده قدرت جذب بالایی دارد و با توانایی و قابلیتی که در جداسازی مواد دارد، می تواند در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی هم مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از مولکولارسیو ۴A در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برای جذب رطوبت و جداسازی آلاینده هایی مانند گوگرد، نیتروژن و کربن دی اکسید رایج است. برای جذب پارافین کربن نیز از این ماده استفاده می گردد.

از دیگر کاربردهایی که غربال مولکولی ۴A دارد:

حذف ناخالصی ها احیا گاز طبیعی میعانات گازی جذب رطوبت فیلتر هوا و دستگاه تنفسی غواصان و اتش نشان ها مقاومت فیزیکی و قدرت جذب بالا و قیمت مناسب این ماده موجب شده تا در صنایع زیادی از این ماده استفاده شود. قابل احیا بودن این ماده در دما و شرایط خاص نیز از دیگر گزینه هایی است که موجب شده این ماده یک ماده پرکاربرد شناخته شود.

فروش مولکولارسیو ۴a اروپایی و چینی

برندهای زیادی در بازار موجود هستند که مولکولارسیو ها را در کیفیت های مختلف تولید کرده اند. و هر کس می تواند با توجه به میزان هزینه و کارایی که در نظر دارد؛ مولکولارسیو مورد نظر خود را خریداری کند. اما چیزی که روشن است؛ قطع به یقین خرید مولکولارسیو ۴a از بهترین برند ها می تواند موجب شود که شما حداکثر کارایی را از محصول بگیرید. برای خرید مولکولارسیو ۴a از بهترین برند و با مناسب ترین قیمت، مجموعه ی بازرگانی مفید، آماده ثبت سفارش شما می باشد. هم چنین قبل از خرید هم می توانید به صورت رایگان از مشاوره کارشناس ما بهره برده و بهترین انتخاب را برای خرید محصول مورد نظر خود داشته باشید. برای اطلاع از کلیه محصولات و قیمت آن ها نیز می توانید با ما در تماس باشید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/a4dw29
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com