• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

مولکولارسیو ۴a اروپایی ارزان قیمت

  مجموعه ی بازرگانی مفید، فعال در زمینه فروش انواع مولکولارسیو ها می باشد. مولکولارسیو ۴A اروپایی یکی از محصولات پر کاربرد در صنعت است که شما می توانید آن را در وزن دلخواه به مجموعه ی مفید سفارش دهید.. از انجایی که مولکولارسیو ها در کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشند؛ همگی آن ها تاثیر یکسانی نخواهند داشت اما مولکولارسیو ۴A که در مجموعه ی مفید عرضه می گردد، تاثیرات مثبت زیادی را در صنایع برجای می گذارد. تمامی محصولات عرضه شده در مجموعه ی مفید، با ضمانت کیفیت و قیمت به مشتریان عرضه خواهد شد. هم چنین کیفیت محصولات موجب شده تا مشتریانی وفادار و چند ساله داشته باشیم. شما نیز می توانید با خرید از مجموعه ی ما به جمع ما بپیوندید و از کیفیت و مزایای محصولات و مجموعه ی ما بهره ببرید. [caption id="attachment_2008" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۴a[/caption]

آشنایی با مولکولارسیو ها و کاربرد آن ها

مولکولارسیو یا غربال مولکولی موادی هستند که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده اند. این مواد ساختار متخلخل گونه ای داشته و اندازه حفره ی آن ها نیز منظم و یکسان می باشد. آن ها را می توان بر اساس اندازه حفره هایشان به چندین دسته، تقسیم بندی کرد. هر کدام از ان ها نیز، با توجه به سایز حفره شان کاربرد های خاصی دارند. حفره ی آن ها در سایز ۳ تا ۱۰ آنگستروم می باشد. کاربرد مولکولارسیو ها در صنعت زیاد می باشد. استفاده از ان ها برای جداسازی آب در سیستم تهویه و استفاده از آن ها در پنجره های دو جداره برای جذب رطوبت موجود بین دو لایه، از کاربرد های آن ها می باشد. عمده مصرف زئولیت ها، استفاده از ان ها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می باشد. برای رطوبت زدایی از گاز طبیعی و هوا و حذف آلاینده ها نیز می توان از مولکولارسیو ها استفاده کرد.

ضرورت استفاده از مولکولارسیو ۴A در صنعت

[caption id="attachment_2007" align="aligncenter" width="246"] مولکولارسیو ۴a[/caption] مولکولارسیو ۴A حفره هایی با اندازه ۴ آنگستروم دارد. این ماده می تواند، مولکول هایی که کمتر از این قطر را دارند، جذب کند. و عملیات جداسازی آن ها را انجام دهد. غربال مولکولی ۴A برای رطوبت گیری و نم زدایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده می تواند برای جداسازی هیدروکربن، امونیاک و متانول از گاز طبیعی نقش مفیدی را ایفا کند. مولکولارسیو ۴A نیز به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام کاربرد جداگانه ای دارند. GSorb-410 نوعی از مولکولارسیو ۴A بوده که می توان آن را در سه شکل کروی، استوانه ای و تریلوب تولید کرد. این ماده برای رطوبت گیری از گاز طبیعی، هوا و هیدروژن مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین برای نمک گیری از هوا نیز استفاده می شود. GSorb-420 یکی دیگر از محصولات مولکولارسیو ۴A است که برای رطوبت گیری از جریان گاز طبیعی و هیدروکربن ها استفاده می شود این ماده در برابر شوک حرارتی نیز مقاومت زیادی دارد. GSorb-440 نمونه بهبود یافته مولکولارسیو ۴A می باشد که برای حذف رطوبت از جریان های هیدروکربنی به وجود آمده است. این ماده نسبت به سایر محصولات گرید ۴A سرعت و ظرفیت جذب بالاتری دارد.

خرید مولکولارسیو اروپایی

[caption id="attachment_2006" align="aligncenter" width="300"] مولکولارسیو ۴a[/caption] همان طور که گفتیم مولکولارسیو ها بر اساس اندازه حفره های خود به چند دسته تقسیم می شوند. تمامی نمونه های مولکولارسیو ها در مجموعه ی مفید قابل سفارش بوده و می توانید آن را در وزن مورد نظر خود سفارش دهید. مولکولارسیو۴A اروپایی موجود در مجموعه ی مفید، به عنوان بهترین جاذب در صنایع شیمیایی شناخته شده است. شما نیز می توانید، این محصول را از مجموعه ی ما تهیه کنید. خرید مولکولارسیو ۴A اروپایی و انواع مولکولارسیو ها از مجموعه ی مفید به صورت غیر حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد.    


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/a4dap4
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com