• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

فروش انحصاری مولکولارسیو ۴a به صورت عمده

فروش انحصاری مولکولارسیو ۴a در بسیاری از نمایندگیهای سراسر کشور انجام می شود.

مولکولارسیو ۴a با توجه به این که نوعی زئولیت و به عبارت دیگر مولکولارسیو است، دارای تمام ویژگی ها و خصوصیات آن ها اعم از موارد زیر می باشد؛

  1. متخلخل
  2. دارای میزان بی شماری حفره و تونل با سایز یکسان و هم اندازه
  3. ساختار micro pore
  4. قادر به جذب انتخابی می باشد.
  5. سایز حفره های مولکولارسیو های بین ۳ تا ۱۰ انگستروم است

فروش انحصاری مولکولارسیو ۴a به صورت عمده و یا کیلویی در مجموعه بازرگانی مفید انجام می شود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیش تر در این زمینه با ما تماس بگیرید. ویژگی های مهم این محصول ساختار سه بعدی مولکولارسیو ۴a که بر گرفته از ماده تشکیل دهنده آن یعنی آلومینا سیلیکات است، باعث شده تا این محصول بتواند به عنوان یکی از جاذب های قدرتمند در صنعت و عرصه های مختلف نقش اساسی را ایفا کند. غربال مولکولی ۴a در زندگی روزمره ما هم نقش دارد. اگر بخواهیم مثال هایی از کاربرد آن در زندگی روزمره داشته باشیم، می توانیم به این اشاره کنیم که از مولکولارسیو ۴a به منظور جداسازی و یا رطوبت زدایی در سیستم تهویه اشاره داشته باشیم. یکی از مهم ترین موارد در هر محیط بسته دارا بودن سیستم تهویه مناسب و قدرتمند است، که مولکولارسیو ۴a برای بهتر شدن روند این کار نقش اساسی دارد. ضمن این که از دیگر مثال هایی که برای شما ملموس باشد و بتوانیم داشته باشیم این است که، در شرایط آب و هوایی مختلف ممکن در بین لایه های پنجره دو جداره، رطوبت و آب قرار بگیرد؛ از همین رو از مولکولارسیو ۴a بهره برده می شود. تا بتواند از لایه های تشکیل دهنده پنجره رطوبت را حذف نماید. با همه این مثال ها، بیش ترین استفاده و یا رایج ترین مصرفی که از این محصول می شود در صنعت پتروشیمی و صنعت گاز و نفت است. در این صنایع از موکولارسیو  ۴a به عنوان یک ماده جاذب رطوبت بهره برده می شود که می تواند با جداسازی مولکول های گاز، اقدام به جذب رطوبت و آلاینده های موجود در آن نماید. این محصول قادر است مولکول های زیر را حذف نماید؛ آلاینده هایی نظیر ترکیبات گوگردی، ترکیبات نیتروژن دار، ترکیبات کربن دی اکسید و ... را به صورت انتخابی جذب نماید. ویژگی های خاص غربال مولکولی ۴a غربال مولکولی ۴a به دلیل دارا بودن تونل و حفره هایی با قطر ۴ انگستروم می تواند برای جداسازی و حبس کردن مولکول هایی با این سایز اقدام نماید. همچنین علاوه بر جذب نمودن مولکول هایی که دارای سایز ۴ انگستروم هستند، مولکول های کوچکتر را نیز می تواند در حفره های  خود جای دهد. جاذب های ۴A علاوه بر کاربرد های معمول در رطوبت گیری و نم زدایی توانایی جداسازی هیدروکربن ها، آمونیاک و متانول از جریان گاز را دارند. این محصول در برابر شرایط مختلف دارای مقاومت فیزیکی بالایی است و دچار سایش و شکستگی نمی شود و همه این موارد برگرفته از نوع ساختار بدنه این محصول است. به علاوه مولکولارسیو ۴a بیش ترین میزان ظرفیت در جذب را دارد و نرخ جذب در آن فوق العاده بی نظیر است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول این است که در برابر شرایط هیدروترمال از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. احیا سازی و بازسازی این محصول مولکولارسیو ۴a همان طور که گفتیم با سرعت بسیار زیادی اقدام به جذب مولکول ها می کند، از همین رو به سرعت نیز با جذب کردن این مولکول ها اشباع می شود. بنابراین باید طی فرایندی اقدام به رحا سازی مولکول های حبس شده در آن کنیم. به مراحل مورد نیاز برای آزادسازی این مولکول ها فرایند احیا گفته می شود. البته ساختار و بدنه این محصول به گونه ای است که در هنگام احیا نمودن دچار خرابی و یا سایش نمی شود. فروش انحصاری مولکولارسیو ۴a  ما با سال ها تجربه در زمینه فروش انحصاری انواع مولکولارسیو و زئولیت، بخش بزرگی از بازار فروش را تامین کرده ایم. ضمن این که با توجه به حذف نمودن واسطه ها و پخش و فروش انحصاری مولکولارسیو ۴a  شما می توانید این محصول را با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا خریداری نمایید.

روش احیاء مولکولارسیو 4A

این مولکولارسیو 4A به دو روش گرما دادن در سیستم های TSA و یا کاهش ناگهانی فشار در سیستم های PSA قابل احیاء می باشد.

جهت حذف رطوبت از این ماده به دمای تا 230 درجه سانتی گراد نیاز است.

اگر عمل احیاء به درستی انجام پذیرد، این نوع مولکولارسیو می تواند تا نقطه شبنم زیر 100- درجه سانتی گراد رطوبت زدایی نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با بخش پشتیبانی مجموعه بازرگانی مفید تماس حاصل فرمایید.

این مرکز اقدام به فروش انحصاری مولکولارسیو ۴a کرده است.

این محصول باکیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسد.

خرید مولکولارسیو 4A از فروشگاههای اینترنتی 

یک زئولیت نوع A با حفره هایی به قطر 4 آنگستروم، مناسب برای رطوبت زدایی، حذف مونوکسید کربن CO،هیدروکربن ها، آمونیاک و متانول از گاز طبیعی، هوای فشرده، و جریان های گازی است.

این نوع زئولیت در اشکال کروی و استوانه ای در سایزهای مختلف با توجه به نیاز مصرف کننده قابل تامین می باشد.

شرکت مفید دارای فروش انحصاری مولکولارسیو ۴a و دیگر مواد جاذب رطوبت با برندهای معتبر با بهترین بسته بندی و با مناسب ترین قیمت ها می باشد .

این مجموعه برای راحتی شما خریداران اقدام به راه اندازی سایت فروش کرده است تا بدون حضور در فروشگاه و به صورت اینترنتی فروش انحصاری مولکولارسیو ۴a  را داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس در سایت درج شده است.

 

 

 


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/84bx92
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com