• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

شرکت پخش مستقیم مولکولارسیو ۴a

  مولکولارسیو ۴a یکی از انواع زئولیت ها است. عموما این زئولیت به صورت صنعتی و سنتزی در کارخانه ها به تولید می رسد. مولکولارسیو ۴a دارای قطر ۴ آنگستروم بوده است. بنابراین مولکول هایی که دارای این ابعاد و سایز و یا کوچک تر هستند را می تواند جذب کند. از زئولیت ۴a  برای رطوبت زدایی و همچنین حذف CO2 از گاز طبیعی ، گرفتن رطوبت از هوای فشرده ، گاز های اتمسفریک ، CNG و LPG و همچنین حذف هیدروکربن ها، آمونیاک و متانول از جریان های گازی استفاده می شود. شرکت پخش مستقیم مولکولارسیو ۴a مفید، بر اساس قیمت واقعی این محصول را در بازار به مردم عرضه می کند و این روند فروش بدون هیچ هزینه جانبی از سوی فروشگاه ارائه دهنده در پیش گرفته می شود. چرا که تمامی قیمت های ارائه شده رقابتی بوده و جزو نازل ترین قیمت های فروش به شمار می رود. پخش مستقیم مولکولارسیو تیپ 4A

مزایای استفاده از مولکولارسیو تیپ ۴a

مزیت های مولکولارسیو تیپ 4A در این قسمت در تلاش هستیم که به بررسی مزیت های مولکولارسیو تیپ ۴a بپردازیم. این محصول دارای مزایا بسیار زیادی است اعم از مقرون به صرفه بودن؛ که اگر به کارایی مولکولارسیو ۴a بپردازیم قیمتی که این محصول دارد بسیار عالی است. از دیگر مزایای آن می توان به افت فشار کم آن اشاره داشت. در کنار همه این موارد مولکولارسیو ۴a دارای طول عمر طولانی است و ظرفیت جذب آب بالایی هم دارد. در ادامه به دیگر مزایا و ویژگی های آن خواهیم پرداخت. مولکولارسیو ۴a دارای میزان تخلخل بالایی است. همچنین حفره های موجود بر روی بدنه آن به اندازه ۴ انگسترم هستند. مولکولارسیو ۴a دارای قابلیت جداسازی مولکولها با این اندازه و کمتر را از خود است. این نوع علاوه بر قابلیت رطوب گیری و نم زدایی می تواند جداسازی هیدروکربن، متانول، آمونیاک، گازهای اتمسفریک، و هیدروکربن ها را از گاز انجام دهد.
  • این وسیله بی نظیر غربالگری و تصفیه سازی با سرعت مطلوبی عمل می نماید و به مدت کوتاه می تواند ناخالصی ها را از آب و به طور کلی مایعات و گازها جدا سازد.
  • این نوع مولکولارسیو دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد و به طور کاملا دقیق می تواند فرآیند کاری خود را به پیش برد.
  • این وسیله منحصر به فرد غربال مولکولی به خوبی می تواند رطوبت موجود در مکان های مورد نظر را از بین ببرد.
  • مولکولارسیو ۴a  در صنعت های مختلفی از جمله صنایع گاز و نفت دارای کاربردهای گسترده ای می باشد و دلیل این امر نیز صحت فرآیند این دستگاه بی نظیر است.
  • مولکولارسیو ۴a به طور قدرتمندی می تواند عمل کند و دلیل این امر نیز به کار گیری الکتروموتور بی رقیب در ساخت این دستگاه می باشد.

قیمت مولکولارسیو تیپ ۴A سفید

قیمت مولکولارسیو تیپ 4A سفید مولکولارسیو ۴A به لحاظ شکل ظاهری در دو نوع کروی و استوانه ای و همچنین در سایزهای مختلف با توجه به نیاز مصرف کننده قابل تامین است. مولکولارسیو سفید از جمله محصولاتی است که در بازار به مردم ارائه می گردد و با نرخی به روز نیز به افراد خریدار فروخته می شود و افرادی که در نظر دارند جدیدترین نرخ مربوط به این وسیله با مدل ۴A را به دست آورند می توانند به واسطه اینترنت این قیمت را دریافت نمایند که بسیار دقیق می باشد. لازم به ذکر است که این نرخ به طریق لحظه ای به اطلاع کسانی می رسد که خواهان این نوع وسیله بی رقیب سفید می باشند. قیمت مولکولارسیو تیپ ۴A سفید درجه یک به طور عمده به مردم ارائه می شود و به این ترتیب است که اشخاصی که خواهان این دستگاه منحصر به فرد و با دوام هستند می توانند خریدی فوق العاده از این محصول به طریق کلی را به پیش برند. از این رو این مشتریان عزیز می توانند خرید خود را به طور با صرفه به پایان برسانند و با پرداخت هزینه های ارزان به خرید این وسیله مولکولارسیو سفید و بسیار با کیفیت اقدام نمایند.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/74pld3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com