• 09120697642
    تماس بگیرید
  • 021-28420163
    تلفن ثابت
  • info(at)mofidzeolite.com
    ایمیل
  • 09120697642
  • 021-28420163
  • info(at)mofidzeolite.com

خرید کربن مولکولارسیو عمده ای از نمایندگی

خرید کربن مولکولارسیو عمده ای از نمایندگی مطمئن ترین روش خرید این محصول است. چرا که به صورت مستقیم با خلوص بالا و با قیمت ویژه می توانید این محصول را خریداری کنید. برای شناخت یکی از بهترین نمایندگی های خرید کربن مولکولارسیو عمده ای با ما همراه باشید.

تعریف و شناخت بیشتر cms

cms کربن مولکولارسیو

کربن مولکولارسیو که اختصارا به آن CMS نیز گفته می شود، یک ماده پر کاربرد در صنایع است. خرید کربن مولکولارسیو برای صنایع وابسته به آن، نقش حیاتی را در کار آن ها خواهد داشت.

چرا که اگر نتوانند کربن مولکولارسیو با کیفیت بالا خریداری کنند، عملکرد لازمه را نخواهند داشت و ممکن است با ضرر مواجه شوند. برای خرید کربن مولکولارسیو درجه یک، توصیه ما این است که مجموعه ی مفید را انتخاب کنید.

زیرا این مجموعه با سابقه چندین ساله در امر فروش کربن مولکولارسیو CMS و سایر مواد معدنی و داشتن مشتریان دائمی، انتخاب خود را در کیفیت بالای محصولات پس داده است. بنابر این با خیال راحت کربن مولکولارسیو CMS را از این مجموعه خریداری کنید.

کربن مولکولارسیو چیست و از چه ماده ای تولید شده است؟

carbon molecular sieve

CMS ترکیبی از دوماده پرکاربرد دیگری می باشد. هر کدام از این مواد، یعنی کربن فعال و مولکولارسیو، به عنوان یک ماده جاذب شناخته شده اند. اما نمی توانستند برای جذب برخی از مواد کارایی داشته باشند.

بنابر این کربن مولکولارسیو ترکیب ایده آلی از این دوماده می باشد که می تواند در جذب مواد دیگری حداکثر کارایی را داشته باشد. مشخصه اصلی کربن مولکولارسیو تخلخل بالای آن است.

این ماده مانند غربال مولکولی توانایی بالایی در فرایند جذب دارد. کربن مولکولارسیو CMS در واقع مزایایی هر دو محصول فوق را با هم دارد. این ماده از کربن اولیه فعال ساخته شده و می تواند موادی با قطر زیر ۱۰ آنگستروم را جذب کند. 

آنچه بدیهی است و موجب شده تا کربن مولکولارسیو تولید شود، این است که کربن فعال توانایی جذب موادی با قطر زیر ۱۰ آنگستروم را نداشته است.

کاربرد کربن مولکولارسیو در صنعت چیست؟

قیمت کربن مولکولارسیو

cms کربن مولکولارسیو یک کاربرد خیلی ویژه ای دارد و به صورت تخصصی از ان در صنعت استفاده می شود. این ماده توانسته با حداکثر کارایی که دارد، یک ماده فوق العاده برای این منظور شناخته شود.

کربن مولکولارسیو در فرایند جذب اکسیژن از نیتروژن کاربرد دارد. از این ماده در دستگاه های نیتروژن ساز استفاده می شود. این ماده نقش حیاتی و پررنگی در پردازش گاز طبیعی دارد. از طریق یک سیستم PSA (جذب توسط نوسانات فشار)  در دو مرحله انجام می گیرد.

این عملیات طی دو مرحله انجام می گیرد. در مرحله ای اول، گاز وارد ژنراتو PSA شده و اکسیژن توسط جاذب کربن مولکولارسیو جذب می گردد. نیتروژن به دلیل این که سایز مولکول های بزرگتری دارد نمی تواند جذب کربن مولکولارسیو شود.

به عنوان محصول فرایند جداسازی خارج می شود. در مرحله دوم، اکسیژن در اثر کاهش فشار، به آرامی از حفره های کربن مولکولارسیو آزاد شده و در نتیجه جاذب احیا می گردد. فرایند جداسازی مجدد انجام می گیرد.

با جود این که کاربردهای فراوانی برای مولکولارسیو ها و کربن فعال ذکر شده است. اما cms  نقش پررنگی در تولید نیتروژن با خلوص بالا دارد. و مهم ترین کاربردی هم که برای این ماده ذکر شده، همین جداسازی می باشد.

قیمت کربن مولکولارسیو در بازار تهران

قیمت کربن مولکولارسیو را می توانید به صورت لحظه ای از مجموعه ی بازرگانی مفید مطلع شوید. این مجموعه عرضه کننده انواع مولکولارسیو، کربن فعال و کربن مولکولارسیو نیز می باشد.

کیفیت بالا و قیمت مناسب دو رکن اصلی و جدانشدنی در مجموعه ی ما می باشد. با هر خریدی که از مجموعه ی ما انجام دهید، بیش از پیش، متوجه این دو مورد خواهید شد.

هم چنین خرید از مجموعه ی ما مزیت دیگری دارد و آن صرفه جویی در زمان و هزینه های شما خواهد بود. چرا که با یک تماس تلفنی می توانید به آسانی سفارش خود را در هر وزنی ثبت کنید.


لینک کوتاه: https://zeoliteo.ir/d/54y6b3
تگ ها:

بیشتر بخوانید

مطالب دیگر














تماس

با ما تماس بگیرید

برای سفارش محصول یا اطلاعات از قیمت ها یا درخواست مشخصات محصول با ما تماس بگیرید

تهران خیابان ولیعصر

۰۲۱۲۸۴۲۰۱۶۳

info(at)mofidzeolite.com